seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je, dat het zwaar aanvoelt is meer binnen de set zelf, dus dat je na de 4de rep denkt van 'shit, nog een keer omhoog duwen'. Ik heb niet zozeer last van vermoeidheid door het AANTAL sets. Dus momenteel maakt het me niet echt uit of het nu 5 of 3 sets zijn, daar ligt het niet aan.
Bedankt voor de tip, maar 5x5 is ook een echte klassieker qua schema dus ik ga het nog volhouden zo lang het gaat. En anders over op een heavy/medium/light day systeem, zoals Bill Starr. Maar eerst moet ik dan een keer of twee een deload nodig gehad hebben, anders moet ik gewoon doorgaan.

Dat klassieke 5x5 wat jij bedoelt, zijn 2 warm up sets en 3 werk sets, of opwerken naar 1 set van 5 reps![]()
Meen je dat nu? Ik doe als opwarming 10 reps met barbell, dan 5 reps met 50% van het gewicht van de werksets, 3 reps met 75%, 2 sets met 85-90% en dan de 5 werksets. Dat is dan niet goed?
...1 set op 60% 1 set op 80% en dan 3 werk sets.Volgens mij is er in de gym niks voorzien voor hyperextensions. Dat gaat dus niet. Buikspieroefeningen heb ik in die 9 maanden eigenlijk maar 3 maanden gedaan. Goh ja ik voeg ze eventueel toe, de crunch machine dan, dan kun je tenminste de gewichten steeds verhogen. Maar hyperextensions gaan dus niet.

Volgens mij is er in de gym niks voorzien voor hyperextensions. Dat gaat dus niet. Buikspieroefeningen heb ik in die 9 maanden eigenlijk maar 3 maanden gedaan. Goh ja ik voeg ze eventueel toe, de crunch machine dan, dan kun je tenminste de gewichten steeds verhogen. Maar hyperextensions gaan dus niet.
voor je onderrug dan.
Goodmorningsvoor je onderrug dan.
Voor je buik, side bends, sit ups, leg raises die zijn veel beter dan een machine.
Succes![]()