Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Testo jij neemt toch 10mg aromasin bij 1500mg test. Als je 750mg pakt is 5mg genoeg om het vocht te lozen om er zo wat harder bij te staan? Of werkt dat niet zo delen door 2.
 
Testo jij neemt toch 10mg aromasin bij 1500mg test. Als je 750mg pakt is 5mg genoeg om het vocht te lozen om er zo wat harder bij te staan? Of werkt dat niet zo delen door 2.

Heb ik gedaan ja maar ik denk niet dat het door de helft delen perse klopt
 
Testo jij neemt toch 10mg aromasin bij 1500mg test. Als je 750mg pakt is 5mg genoeg om het vocht te lozen om er zo wat harder bij te staan? Of werkt dat niet zo delen door 2.

Het zou zelf zo kunnen zijn dat jij met 750mg meer dan 10mg aromasin nodig zal hebben om het zelfde effect te bereiken. Het gaat om de A:E ratio en hoe gevoelig jij daar persoonlijk voor bent. De E stijgt niet linear aan de hoeveelheid test die je zet namelijk.
 
Deadlift + average band crosswise
1×240
1×260
1×290 PR

Wel lekker. Ik had wegens omstandigheden even een paar dagen niet getraind en voelde me voor het trainen vrij kut,
dus verbaast me dat ik een 10 kilo PR op deze deadlift variatie heb.
Ik ga door tot ik hierop 320 haal en dan eens kijken hoe mijn normale deadlift is :)

Highbar wide stance Goodmorning:
10×120
10×120
8×120

Hip bridge
20×130
15×140
15×140

Plate loaded standing leg curl:
12×80
10×90
8×90

Leg extension:
20x100
18x100
15x100

Kneeling rope crunch (fpa):
20x50
15x60
15x60
 
Sterk man! moe ik nog ff mee wachten die deadlift gewichten die jij doet
 
Woog vanmorgen 129,7 dus ben 1,3 kilo lichter geworden.
Merk ook dat een stuk minder vocht vasthou dan een week geleden en wat meer aders begin te zien, dus de mast doet zijn werk.

Heb vanmorgen 1mg myo gezet en heb nog twee flesjes liggen voor de komende twee weken.
 
Leuke log! Ik volg.

Vraagje:
In het verleden heb je ook het GRP en CJC protocol gevolgd (100/100 3 maal daags), merkte je daar ook nog wat van? Als zijnde GH effecten zoals verbeterde herstel/weinig tot geen vet aanzetten en dus makkelijker droog te blijven staan? En icm met AAS extra groei? Hoe is te vergelijken met GH? Ik zit er namelijk aan te denken om dit het hele jaar door te gaan doen. Ik vind GH zelf namelijk nog wat te prijzig voor het resultaat wat je ervoor terugkrijgt.
 
Leuke log! Ik volg.

Vraagje:
In het verleden heb je ook het GRP en CJC protocol gevolgd (100/100 3 maal daags), merkte je daar ook nog wat van? Als zijnde GH effecten zoals verbeterde herstel/weinig tot geen vet aanzetten en dus makkelijker droog te blijven staan? En icm met AAS extra groei? Hoe is te vergelijken met GH? Ik zit er namelijk aan te denken om dit het hele jaar door te gaan doen. Ik vind GH zelf namelijk nog wat te prijzig voor het resultaat wat je ervoor terugkrijgt.

Heb idd ghrp en cjc gebruikt, maar merkte er niet zo heel veel van.
Kon echt niet alles vreten zonder dik te worden ook.

Toen ik 3 maal daags 1000mcg ipamorelin + 250mcg cjc ging gebruiken merkte ik wel echt flink effect.
Ik was toen aan het droog trainen en het vet vloog eraf net zoals met HGH.
Maar goed, voor hetzelfde geld kan je 10iu hyge per dag zetten
 
Ik weet niet of het door de kuur komt of omdat ik veel aan mijn hoofd heb, maar ik vind het de laatste tijd moeilijk om dingen los te laten. Ga nogal in het gevoel op. Beetje achterdochtig ook.

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Benchpress + reversed medium bands (fpa)
1x180
1x200
fail 205
5×170

Mijn oude PR van 200 gaat wel elke keer makkelijker en waarschijnlijk had ik die 205 wel gehaald als ik dat meteen had gedaan.
Back off set sowieso nog een extra rep op gepakt.

Reverse grip ez-bar tricep extention:
10×50
8×50
8×50

Close grip latpulldown row:
12×80
10×85
8×90

Dumbell side raise:
12x26 -> 10x16 -> 10x10
10x26 -> 8x16 -> 8x10
10x26 -> 8x16 -> 8x10

Band Pushdowns:
100x average band
 
40cm box Safetybar squat + 48 kilo total chains:
8x 2x120 (60%)

(self note: ketting -15 schakels)

Speed pull + average band crosswise:
6x 1x190 (60%)

Seated good morning
10140
10x140
8x150

Knees out band box squat:
10x medium band
10x medium band
8x medium band

Hanging Straight Leg Raises:
20x bw
16x bw
15x bw
 
Laatst bewerkt:
Aangezien mijn idee van 1000 test en 600 mast nogal terughoudend was (en ik meer verwacht had van myostatin) ga ik de testo te verhogen naar 2250 per week. Vandaag even een frontload zetten zodat ik gelijk op de gewenste bloedwaardes kom.

Tevens verhoog ik de PWO insuline naar 10iu en de geno naar 7iu (10iu wanneer ik weer over ga op hyge)
 
Post niet veel maar blijf meelezen, zeker 1 interessantere logjes, nu helemaal.
Hoop dat dit je nu wel brengt wat je er van verwacht!
 
Post niet veel maar blijf meelezen, zeker 1 interessantere logjes, nu helemaal.
Hoop dat dit je nu wel brengt wat je er van verwacht!

Ik hoop het ook. Wil wel weer eens een flinke groei spurt maken.
 
Ik lees hier ook altijd mee. Vind het stom om elke keer te zeggen goede training :p ben benieuwd wat het gaat opleveren voor iemand die een tijd on is en van alles heeft gehad.
 
2250 klinkt lekker! Ben benieuwd wat je hier uit gaat slepen!
 
Ik lees hier ook altijd mee. Vind het stom om elke keer te zeggen goede training :p ben benieuwd wat het gaat opleveren voor iemand die een tijd on is en van alles heeft gehad.

Ik heb weleens 1750 test + 700 mast + 700 deca gedaan en ging goed vooruit, maar aangezien ik geen verschil merkte met een wat lagere dosering ben ik daarna nooit echt meer hoog gegaan.
Maar misschien is het nu wel tijd.

2250 klinkt lekker! Ben benieuwd wat je hier uit gaat slepen!

Ik ook!
 
22.5 ml test in 1 week? waar laat je dat uberhaupt :p

of heb je ook test e hoger gedoseerd
 
Ik heb weleens 1750 test + 700 mast + 700 deca gedaan en ging goed vooruit, maar aangezien ik geen verschil merkte met een wat lagere dosering ben ik daarna nooit echt meer hoog gegaan.
Maar misschien is het nu wel tijd.

Hmmm dat klinkt ook wel heel fijn. GH ernaast laten lopen en Slin cyclen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven