- Waardering
- 226
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 14%
Wanneer ben je begonnen en zet je die 0,5 gr in 1x en gemengd met hoeveel water?
Vrijdag begonnen en 1ml water bij 1mg gedaan en toen 0,5mg gezet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer ben je begonnen en zet je die 0,5 gr in 1x en gemengd met hoeveel water?
Vrijdag begonnen en 1ml water bij 1mg gedaan en toen 0,5mg gezet

Lekkere train ouwe! Ben benieuwd naar de myo
Goodluck!

Bij Shane Sweatt nog steeds ja.
Mijn benchpress is wel eindelijk omhoog gegaan, maar deze ging eigenlijk al daarvoor omhoog doordat ik nu heel veel triceps extensions doe. Ik zou het nog niet durven zeggen of het beter is, maar de trainingen zijn wel interesanter aangezien ik op een gegeven moment steeds maar weer hetzelfde deed.
Ik merk wel dat ik wat meer volume aan begin te kunnen en niet steeds na 3 weken helemaal opgebrand ben. Ik zit nu aan mn 6e week aaneensluitend met tussendoor een keer een paar dagen extra rust te hebben genomen, dus dat is wel een vooruitgang. Helemaal aangezien mijn kuur nu 7 weken geleden eindigde
Begeleiding is dat ook icm bloedwaardes meten, soort sportarts?
Heb je zoiets ook in groningen? Hoe kan ik dat vinden?
Als ik begin met kuren wil ik het graag verantwoord doen.
Nee hij begeleid me alleen door trainingsschema's voor me te maken.
Tis vooral ter inspiratie geweest en ik ga denk ik niet meer verder met hem want ik zit nu al een paar weken te wachten op een nieuw schema dus het schiet niet op.
Vaag man.. je zou denken hij wil dat de klanten tevreden blijven en er er zoveel mogelijk houden...Heeft hij het erg druk ofzo? Benieuwd wat jij straks gaat doen qua trainingen. Misschien kunnen wij op fb gedachten uitwisselen...
goodmornings echt voor de rug of hamstrings.......
vind ze zelf altijd licht het lekkerst en echt focussen op de hams.
Heb trouwens weer een rode bult van die anti myostatin.
Vraag me af of dat wel goed opgenomen wordt dan...
Zet je 't met een slinspuitje dan? Had ik met Test Susp nl ook toen ik t met slinspuitjes zette.
Aangezien ze nu heel goedkoop zijn heb ik er even 2 bijbesteld dus doe ik vanaf volgende week nog 3 weken 1mg per week om het nog echt een kans te geven.
---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------
Ja het is een peptide dus zet ik hem subq
Ik snap dat je optimistisch bent, als het wel werkt heb je echt een voordeel t.o.v. de rest
Na hoe lang zou je resultaat zien met anti myo?
Zou vrii snel moeten zijn toch (<2/3 maanden)?
Omdat je d.m.v. cortisol vooral straks na je kuur even wordt terug gezet.