- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks 
Zijn er niet in mijn maat

Goed resultaat, zal ook zeker impressive ogen met jouw lengte.

Wanneer ga je weer beginnen bro? En wat voor gear had je in gedachten?

Vandaag weer eens normaal gedeadlift ipv een variatie of enkel explosief met een licht gewicht.
1x260
1x280
1x300
1x310 PR
Ik weeg nu 126 kilo, maar als ik 124 weeg is dat 2,5 keer lichaamsgewicht deadlift
---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 23:13 ----------
Ik zat te denken aan dit voor 6 weken:
1500mg test e per week (2x750)
600mg deca per week (2x300)
80mg dbol per dag
Maar andere kant denk ik aan vanaf nu te gaan cutten zodat ik er ripped bij sta met de zomer.
Anders zou ik deze kuur doen, bridgen en dan pas 1 mei gaan cutten...dan sta ik er 1 augustus goed bij terwijl de zomer dan nog maar een maandje duurt ofzo![]()
Ja Jongens,
1 Maart is het zover:
Kickstart van test prop
te zetten elke dag 1ml. tot de 10ml vail leeg is.(had ik nog liggen)
12 weken Test E 1250mg
10 weken Deca 800mg
week 14-20 drostprop 200 mg e.o.d
Proviron 100mg vanaf week 4, Nolvadex etc. bij de hand als nakuur.
huidige stats
106kg 12% Vp.
wil 110kg met 10% halen, zeker in de Mast periode zal ik laag in de kh zitten.
start met:
100gr. cleane vetten
300gr. eiwit stijgt naar 400
450g Kh. zakt naar 200.
training bestaat uit FB om de dag met 75% van 1RM 4x8
uit te breiden met gewicht en reps tot 12.
(cardio) op lege maag stevig wandelen 45min. en voor het slapen gaan.
aan te passen met crosstrainer training op niet kt dagen wat zeker in de Mast periode gaat gebeuren.
Evt. nog tips of heb ik wat over het hoofd gezien.?

Je mag mijn kuurtje ook wel lenen, het is nu bijna 1 maart alleen 4 jaar verder:

niceVandaag weer eens normaal gedeadlift ipv een variatie of enkel explosief met een licht gewicht.
1x260
1x280
1x300
1x310 PR
Ik weeg nu 126 kilo, maar als ik 124 weeg is dat 2,5 keer lichaamsgewicht deadlift
---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 23:13 ----------
Ik zat te denken aan dit voor 6 weken:
1500mg test e per week (2x750)
600mg deca per week (2x300)
80mg dbol per dag
Maar andere kant denk ik aan vanaf nu te gaan cutten zodat ik er ripped bij sta met de zomer.
Anders zou ik deze kuur doen, bridgen en dan pas 1 mei gaan cutten...dan sta ik er 1 augustus goed bij terwijl de zomer dan nog maar een maandje duurt ofzo![]()
Door die deadlift?yooww hoe gaat het nogzkr geen energy meer om echt lekker te kunnen trainen?

dude 310 op de deadlift is gewoon alsof je newton uitlacht hea met zijn zwaartekracht.... jij hebt zoiets van waar heefti die mafkees het over ik deadlift gewoon effe 310 kg

nee man zag je paar dagen niet posten of online zijnDoor die deadlift?
Ja alleen lacht zwaartekracht mij weer uit wanneer ik me snel probeer voort te bewegen met mijn lichaamsgewicht![]()

nee man zag je paar dagen niet posten of online zijn![]()
Idd het zou raar zijn als je geen net fysiek hebt na wat ik allemaal genomen heb en al die tijd consistent getraind heb.Zeker vette progressie. Maar dat mag wel een beetje als je al 2,5 jaar ON bent.
Beetje zonde anders.