XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je al Crocs® gekocht voor je volgende foto ?
 
Goed resultaat, zal ook zeker impressive ogen met jouw lengte.
 
Wanneer ga je weer beginnen bro? En wat voor gear had je in gedachten?
 
Vandaag weer eens normaal gedeadlift ipv een variatie of enkel explosief met een licht gewicht.

1x260
1x280
1x300
1x310 PR

Ik weeg nu 126 kilo, maar als ik 124 weeg is dat 2,5 keer lichaamsgewicht deadlift :)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 23:13 ----------

Wanneer ga je weer beginnen bro? En wat voor gear had je in gedachten?

Ik zat te denken aan dit voor 6 weken:
1500mg test e per week (2x750)
600mg deca per week (2x300)
80mg dbol per dag

Maar andere kant denk ik aan vanaf nu te gaan cutten zodat ik er ripped bij sta met de zomer.
Anders zou ik deze kuur doen, bridgen en dan pas 1 mei gaan cutten...dan sta ik er 1 augustus goed bij terwijl de zomer dan nog maar een maandje duurt ofzo :P
 
dikke dead en damn wat een dikke kuur :zweet:
 
Vandaag weer eens normaal gedeadlift ipv een variatie of enkel explosief met een licht gewicht.

1x260
1x280
1x300
1x310 PR

Ik weeg nu 126 kilo, maar als ik 124 weeg is dat 2,5 keer lichaamsgewicht deadlift :)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 23:13 ----------



Ik zat te denken aan dit voor 6 weken:
1500mg test e per week (2x750)
600mg deca per week (2x300)
80mg dbol per dag

Maar andere kant denk ik aan vanaf nu te gaan cutten zodat ik er ripped bij sta met de zomer.
Anders zou ik deze kuur doen, bridgen en dan pas 1 mei gaan cutten...dan sta ik er 1 augustus goed bij terwijl de zomer dan nog maar een maandje duurt ofzo :P

Je mag mijn kuurtje ook wel lenen, het is nu bijna 1 maart alleen 4 jaar verder:


Ja Jongens,

1 Maart is het zover:

Kickstart van test prop
te zetten elke dag 1ml. tot de 10ml vail leeg is.(had ik nog liggen)

12 weken Test E 1250mg
10 weken Deca 800mg

week 14-20 drostprop 200 mg e.o.d

Proviron 100mg vanaf week 4, Nolvadex etc. bij de hand als nakuur.

huidige stats
106kg 12% Vp.

wil 110kg met 10% halen, zeker in de Mast periode zal ik laag in de kh zitten.

start met:
100gr. cleane vetten
300gr. eiwit stijgt naar 400
450g Kh. zakt naar 200.

training bestaat uit FB om de dag met 75% van 1RM 4x8
uit te breiden met gewicht en reps tot 12.

(cardio) op lege maag stevig wandelen 45min. en voor het slapen gaan.
aan te passen met crosstrainer training op niet kt dagen wat zeker in de Mast periode gaat gebeuren.

Evt. nog tips of heb ik wat over het hoofd gezien.?
 
Ik plak er nog een extra weekje aan dus nog 2 weken voor ik mijn kuur begin.
Hopelijk zijn mijn peptiden dan binnen want die heb ik een beetje laat besteld.
 
Vandaag weer eens normaal gedeadlift ipv een variatie of enkel explosief met een licht gewicht.

1x260
1x280
1x300
1x310 PR

Ik weeg nu 126 kilo, maar als ik 124 weeg is dat 2,5 keer lichaamsgewicht deadlift :)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 23:13 ----------



Ik zat te denken aan dit voor 6 weken:
1500mg test e per week (2x750)
600mg deca per week (2x300)
80mg dbol per dag

Maar andere kant denk ik aan vanaf nu te gaan cutten zodat ik er ripped bij sta met de zomer.
Anders zou ik deze kuur doen, bridgen en dan pas 1 mei gaan cutten...dan sta ik er 1 augustus goed bij terwijl de zomer dan nog maar een maandje duurt ofzo :P
nice
 
yooww hoe gaat het nog :p zkr geen energy meer om echt lekker te kunnen trainen?
 
dude 310 op de deadlift is gewoon alsof je newton uitlacht hea met zijn zwaartekracht.... jij hebt zoiets van waar heefti die mafkees het over ik deadlift gewoon effe 310 kg
 
yooww hoe gaat het nog :p zkr geen energy meer om echt lekker te kunnen trainen?
Door die deadlift? :P


dude 310 op de deadlift is gewoon alsof je newton uitlacht hea met zijn zwaartekracht.... jij hebt zoiets van waar heefti die mafkees het over ik deadlift gewoon effe 310 kg

Ja alleen lacht zwaartekracht mij weer uit wanneer ik me snel probeer voort te bewegen met mijn lichaamsgewicht :D
 
Update:

Gister een goeie carb up gedaan en weeg vanmorgen weer iets over de 125 kilo!

Heb wel weer zin om daar een goeie 135 van te maken en dan langzaam de kcals af te bouwen om in de cut te gaan. Aangezien ik de kcals sowieso al langzaam af ga bouwen na het bulken ga ik niet eerst bridgen maar direct door naar 100mg test prop + 100mg tren ace om de dag.

Ik wilde eerst nog mast prop er ook bij nemen, maar mijn houdt wordt alleen daar al erg vettig en puisterig van dus geen zin om dat ook nog naast tren te nemen. Wat me ook opviel is dat aan het begin van mijn bridge mijn libido erg toenam en ik echt absurde odols had. Een paar weken later nog wel de odols maar mijn libido werd minder, wordt ie moeilijk hard en blijft ie niet goed hard met coïtus.

Maar goed, heb zojuist al wat dbols genomen en ga zo maar eens een flinke dosis test en deca zetten.
Mijn peptiden liggen namelijk al een paar dagen bij de douane dus dan sturen ze een brief omdat ze de waarde willen weten, etc, etc, en ben ik nog 2 weken verder.
Duurt mij te lang want ik wil ook nog cutten voor het t-shirt-weer is.

Raw stats:
Squat 230
Bench 155
Dead 310
Totaal 695

Edit: peps zijn alsnog binnen gekomen dus ff aanpassing aan de kuur

De kuur die ik vandaag start:
week 1-6 test e 1500mg per week
week 1-6 deca 600mg per week
week 1-2 dbol 80mg per dag (eruit gehaald ivm maagklachten)
week 1-5 slin 10iu voor de training
week 1-6 hgh 4iu per dag voor het slapen gaan
week 1-5 igf1 lr3 50-100mcg post WO (25mcg per spier)
week 1-5 peg mgf 250mcg EOD
Begin van week 4 en 6 een injectie anti gdf-8 (myostatin) 1mg

Vervolg:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...toflesje-meer-325622/index28.html#post7668112
 
Laatst bewerkt:
Mijn peptiden zijn ineens binnengekomen zonder gezeik! :D
FF mijn vorige post aanpassen dus
 
Zeker vette progressie. Maar dat mag wel een beetje als je al 2,5 jaar ON bent.
Beetje zonde anders.
 
Ik kan eindelijk weer mijn favoriete log checken.
 
Benen training was weer lekker. Veel setjes gedaan dus de pomp zit er goed in.
Ik heb de training afgesloten met 3 x one leg standing calf raise dropsets en 3x high rep standing calf raises om de pomp nog erger te maken.
Daarna beide kuiten 25mcg igf lr3 gezet.


Zeker vette progressie. Maar dat mag wel een beetje als je al 2,5 jaar ON bent.
Beetje zonde anders.
Idd het zou raar zijn als je geen net fysiek hebt na wat ik allemaal genomen heb en al die tijd consistent getraind heb.

Ik kan eindelijk weer mijn favoriete log checken.

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven