AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ikzelf ren er 10minuutjes over stapvoets tot ik in de sportschool ben en het doet ongelofelijke pijn.
nog 3 weken en dan moet het weg zijn
 
kwartier trappen lopen is ****ing zwaar man

Het is uiteindelijk minder heftig dan je denkt, maar je moet wel afwisselen met hoeveel treden je pakt.
Als ik steeds maar 1 tree pak trokken mijn kuiten het niet, maar als ik 2 treeen pakte deed ik meer met mijn bovenbenen ipv kuiten.

ik heb ook heftige last van shinsplints al maanden het gaat niet meer weg. deze of komende week ga ik er voor langs de huis arts want het moet snel weg zijn

Huisarts zal je niet kunnen helpen. Het probleem zit dat er teveel spanning zit aan de zijkant van je kuiten welke doorstraalt naar je schenen.
Alleen een goeie therapeut kan dit losmaken.
Als je in Amersfoort of omstreken woont moet je ff een PM sturen dan geef ik je het nummer van een gozer waar ik altijd heen ga. Is wel 45 euro per keer, maar het helpt tenminste echt.
 
er steekt inderdaad een stuk uit aan de zijkant van mn kuiten haha. ik woon ver van Amersfoort maar als ik er hier geen in de buurt vind stuur ik je meteen een berichtje. ik word binnenkort gekeurd en dan wil ik er vanaf zijn.
bedankt!
 
Het is uiteindelijk minder heftig dan je denkt, maar je moet wel afwisselen met hoeveel treden je pakt.
Als ik steeds maar 1 tree pak trokken mijn kuiten het niet, maar als ik 2 treeen pakte deed ik meer met mijn bovenbenen ipv kuiten.



Huisarts zal je niet kunnen helpen. Het probleem zit dat er teveel spanning zit aan de zijkant van je kuiten welke doorstraalt naar je schenen.
Alleen een goeie therapeut kan dit losmaken.
Als je in Amersfoort of omstreken woont moet je ff een PM sturen dan geef ik je het nummer van een gozer waar ik altijd heen ga. Is wel 45 euro per keer, maar het helpt tenminste echt.

Klopt. Het is ook de buitenste deel van de kuit zit dan een stijf spiertje die (als je bij de therapeut bent geweest) heel zeer doet.
Ik heb zelf dus last van te veel spierspanning op de kuiten en schenen. Dit wordt overigens veroorzaakt door de spierspanning in mijn voeten. Ik loop dus op speciale zooltjes en met heeeeel veeeeel rekken kan ik nu beginnen met hardlopen! :D
 
Super fijn is dat man :)
 
Over kuiten gesproken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je kramp in je kuit hebt is het zkr ****ed up
 
Ja een krampende spier kan er soms echt raar uitzien :P
 
Zojuist ff een 20mcg tabje clen genomen. Echt maar een half uurtje geleden en nog op volle maag ook......ECHT HYPERRR
 
Stuur maar op haha, maar zal ze soon eens testen, zomer toch

Ja toch jij moet ook weer ff wat afvallen. Gelukkig ben je al 2 kilo tepel kwijt
 
Ja toch jij moet ook weer ff wat afvallen. Gelukkig ben je al 2 kilo tepel kwijt

Ookal is me vp 20 procent, dan is me buik nog steeds platter dan die gut van jou
 
Ik bench bijna evenveel, en weeg 40 kilo minder

:trollface:
 
Ik bench bijna evenveel, en weeg 40 kilo minder

:trollface:

Oh ja? Van de week zag ik je nog setjes doen met 80 kilo!

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 19:31 ----------

Paar uur geleden weer een clennetje genomen jezus man het lijkt wel of ik een snuif genomen heb! WOOOOEIIIIIII!!!!!!!
 
Wat zijn nu je korte temijn doelen dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven