MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik heb alleen geen cardio apparatuur en vind het k*t om naar de gym te gaan omdat ik dan op een te verotte fiets moet rijden of de bus moet pakken.
Ik had eerst een crosstrainer waar ik tijdens de cut elke ochtend voor het ontbijt op ging, maar die is stuk gegaan.

wacht maar tot je dat roze papiertje hebt gehaald :P instant gains
 
wacht maar tot je dat roze papiertje hebt gehaald :P instant gains

Ik ben nu ook al niet echt actief hoor :P

Hoeveel vp zak je dan?
Jij hebt toch doel van 6?
In een bepaalde tijd.
Begin gaat altijd hard.
Onder de 8 wordt al minder.
Kijk werst hoeveel je vp daalt per week/2eweek

Ik kan dat nergens precies meten dus kijk momenteel naar de spiegel.
Definitie begint goed zichtbaar te worden, bv de aanhechtingen van mijn borst zijn al goed te zien.

Als ik aan het begin van mijn kuur ongeveer 14% had zit ik nu denk ik op 12% dus laten we zeggen procentje per week eraf. Ik vind dat mijn kuur nog maximaal 10 weken (12 totaal dus) mag duren.
 
Dan sta je op 2% dus als je klaar bent;p

En zo'n tang kost niks vrek:p
 
Dan sta je op 2% dus als je klaar bent;p

En zo'n tang kost niks vrek:p

2% ja :D ik hoop dat ik over 6 weken op 8% zit in ieder geval. Zou 4 weken genoeg zijn om van 8 naar 6 te gaan?

Wat kost zo;n tang dan? En is het makkelijk zelf te meten?
 
In 4 week 2% wel te doen hoor
Veel cardio en Witvis :)

Ik heb 1 van 10 euro ofzo.
Gewoon eerst paar keer oefenen.
Daarna is het eitje.
 
Ik ben op dit moment van 10% vet naar 7% vet gegaan in 3weken dus is zeker te doen kerel.. 6 x per week lage intensiviteit cardio doen(6km/h stappen op helling van 10%)

Ik zou daar instant pijn in mijn kuiten van krijgen. Vind je de crosstrainer geen goede optie?
 
In 4 week 2% wel te doen hoor
Veel cardio en Witvis :)

Ik heb 1 van 10 euro ofzo.
Gewoon eerst paar keer oefenen.
Daarna is het eitje.

Zo'n plastic ding bedoel je ?

---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 15:21 ----------

Ik zou daar instant pijn in mijn kuiten van krijgen. Vind je de crosstrainer geen goede optie?

10% helling is toch niet gigantisch ?
 
2% ja :D ik hoop dat ik over 6 weken op 8% zit in ieder geval. Zou 4 weken genoeg zijn om van 8 naar 6 te gaan?

Wat kost zo;n tang dan? En is het makkelijk zelf te meten?

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vetpercentagemeter/sequoia-fitness/metacal-bodyfat-caliper/

Uitleg met plaatjes:

img001.jpg


img004.jpg


img005.jpg
 
Zo'n plastic ding bedoel je ?

---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 15:21 ----------



10% helling is toch niet gigantisch ?

Ik krijg altijd steken in mijn kuiten als ik op de loopband iets te actief ben en de caloriemeter slaat ook altijd 50% lager uit dan bij de crosstrainer voor een gelijkmatige inspanning. Ik vind lopen voor vetverbranding eigenlijk alleen chill als ik het een uur doe op een laag tempo maar dat duurt weer te lang vind ik.
 

Ja zo ding had ik dus ook, maar ik kreeg er elke keer een andere waarde uit :P


Zo eentje inderdaad.

Ik krijg altijd steken in mijn kuiten als ik op de loopband iets te actief ben en de caloriemeter slaat ook altijd 50% lager uit dan bij de crosstrainer voor een gelijkmatige inspanning. Ik vind lopen voor vetverbranding eigenlijk alleen chill als ik het een uur doe op een laag tempo maar dat duurt weer te lang vind ik.

Aha, waarschijnlijk heb je het al geprobeerd maar zou taurine en/of magnesium een idee zijn?
 
Ja ik heb alleen geen cardio apparatuur en vind het k*t om naar de gym te gaan omdat ik dan op een te verotte fiets moet rijden of de bus moet pakken.
Ik had eerst een crosstrainer waar ik tijdens de cut elke ochtend voor het ontbijt op ging, maar die is stuk gegaan.
Je weegt gewoon te veel ! :D
 
Ik merk dat mijn libido weer echt extreem is. Tren icm dostinex geeft echt een boost, niet normaal.
Gelukkig is het de komende 2 weken om de dag nken :)
 
Dag er tussen fappen dan?:p
 
Ik merk dat mijn libido weer echt extreem is. Tren icm dostinex geeft echt een boost, niet normaal.
Gelukkig is het de komende 2 weken om de dag nken :)

Heb je een contract opgemaakt?
 
Dag er tussen fappen dan?:p

Natuurlijk niet. Beetje zonde van die dure HMG om dat zaad maar weg te schieten terwijl mijn vriendin nu in de vruchtbare tijd zit.
 
ben je nu al ff aan het volgen en zie dt je al geruime tijd aan een redelijke dosis HGH zit, maakt het nu echt dat grote verschil in je fysiek als geclaimd wordt? Wat zijn voor jou de grote voordelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven