- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Declined gaan pressen. Kan je sowieso al meer en went je lichaam aan de zwaardere loads.
En CGBP erbij.
Ook een optie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Declined gaan pressen. Kan je sowieso al meer en went je lichaam aan de zwaardere loads.
En CGBP erbij.
Al eens slowreps gedaan ? of deadliften met bank als superset ?
En CGBP erbij.
Word er opgefokt van, doe het wel vaker.
Langzaam bank is juist de bedoeling, om 8 sec over drukken en 8 sec over het zakken te doen.

Ja dan pak je minder gewicht in het begin, maar dat bouw je op. Je moet niet denken dat 1x genoeg is.
Hup gaan met die banaan, ik heb vroeger mijn borst extreem aangepakt en heb er alleen maar profijt van.
Ik deed gewoon wat Giuseppe zei en vroeg niet waarom, het werkte wel daarom dus![]()

Ik wil mijn borst niet perse verbeteren. Ik wil graag 200 kilo benchen![]()
Alles heeft tijd nodig, er zijn veel manieren om je bank te verhogen maar het gaat niet 1-2-3.
Word er opgefokt van, doe het wel vaker.
Langzaam bank is juist de bedoeling, om 8 sec over drukken en 8 sec over het zakken te doen.
Zie daar echt totaal het nut niet van in. Langzaam echt onder spanning zakken is prima. Maar om sterker te worden in je bench zal je toch echt explosief moet drukken.
Als je echt louter je 1RM wilt verbeteren moet je dus ook trainen op 1RM.
Singels, doubles, triples, 5jes en 8jes.
Ik ben weer wat zwaarder geworden en me vetp. ook gestegen, en ga straks weer naar setjes van 8, 5 en 3. ik gooi alles in de strijd om voor 2014 200kg te drukken.
Zal wel rond de 110kg wegen rond die tijd. heb ooit 117kg gewogen en toen drukte ik 190kg 1x. zo hoog ga ik niet meer in bw ., maar probeer het rond de 110kg te houden.
Wel clean natuurlijk
Van langzaam trainen wordt je langzaam en mijn benchpress is al zo langzaam.
Vooral het laten zakken bij een zwaar gewicht was echt belachelijk traag waardoor ik veel energie verloor.
Dit is al aardig verbeterd en ik kan hem nu redelijk snel laten zakken zonder dat ik de spanning verlies,
maar het mag nog wel ietsje sneller.
Vaak is het de eerste rep en kan ik de tweede rep al veel sneller laten zakken, dus ik denk dat het met de setup te maken heeft en waarschijnlijk speelt zelfvertrouwen een grote rol.
Mijn concentrische fase was ook al niet zo explosief zoals bij mijn deadlift en squat wel het geval is, dus daar ben ik ook erg op aant oefenen.
Mijn doel is max 2 seconden eccentrisch en max 1-2 seconden concentrisch voor een zware lift.
Deadlift en benchspress superset zie ik het nut niet van. Waarom zou je dat doen?
Ik heb pas 170 gedrukt 1x zie handtekening. Zondag ga ik met 8 reps beginnen. gebruik net 2 weken mammoth en creatine