MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
Al eens slowreps gedaan ? of deadliften met bank als superset ?

Van langzaam trainen wordt je langzaam en mijn benchpress is al zo langzaam.
Vooral het laten zakken bij een zwaar gewicht was echt belachelijk traag waardoor ik veel energie verloor.
Dit is al aardig verbeterd en ik kan hem nu redelijk snel laten zakken zonder dat ik de spanning verlies,
maar het mag nog wel ietsje sneller.

Vaak is het de eerste rep en kan ik de tweede rep al veel sneller laten zakken, dus ik denk dat het met de setup te maken heeft en waarschijnlijk speelt zelfvertrouwen een grote rol.
Mijn concentrische fase was ook al niet zo explosief zoals bij mijn deadlift en squat wel het geval is, dus daar ben ik ook erg op aant oefenen.
Mijn doel is max 2 seconden eccentrisch en max 1-2 seconden concentrisch voor een zware lift.

Deadlift en benchspress superset zie ik het nut niet van. Waarom zou je dat doen?

Word er opgefokt van, doe het wel vaker.

Langzaam bank is juist de bedoeling, om 8 sec over drukken en 8 sec over het zakken te doen.

• #1.624
Declined gaan pressen. Kan je sowieso al meer en went je lichaam aan de zwaardere loads.
En CGBP erbij.

CGBP moet ik idd ook weer wat vaker gaan doen. Zit nu op 145 kilo.
Decline heb ik al flink uitgeprobeerd maar doet niks voor mijn bench.
Maar ikdenk dat ik de 4 of 5board maar weer eens ga doen en dan CG 170 kilo een paar reps doen.

Heb je thuis ook een powerrack ?

Ik heb ook wel met kettingen aan me halter getraind

• #1.626
Word er opgefokt van, doe het wel vaker.

Langzaam bank is juist de bedoeling, om 8 sec over drukken en 8 sec over het zakken te doen.

Ah op die manier. Ja van deadliften activeer je wel je zenuwstelsel flink.

8 sec om 8 sec zou ik denk ik maar 80 kilo kunnen benchen :P

Ja dan pak je minder gewicht in het begin, maar dat bouw je op. Je moet niet denken dat 1x genoeg is.

Hup gaan met die banaan, ik heb vroeger mijn borst extreem aangepakt en heb er alleen maar profijt van.
Ik deed gewoon wat Giuseppe zei en vroeg niet waarom, het werkte wel daarom dus :D

• #1.628
Ja dan pak je minder gewicht in het begin, maar dat bouw je op. Je moet niet denken dat 1x genoeg is.

Hup gaan met die banaan, ik heb vroeger mijn borst extreem aangepakt en heb er alleen maar profijt van.
Ik deed gewoon wat Giuseppe zei en vroeg niet waarom, het werkte wel daarom dus :D

Ik wil mijn borst niet perse verbeteren. Ik wil graag 200 kilo benchen :D

Ik zou ook graag 1x 200kg drukken, dat is magisch voor mij net als vroeger 100kg.

Als je echt louter je 1RM wilt verbeteren moet je dus ook trainen op 1RM.
Singels, doubles, triples, 5jes en 8jes.

Ik ben weer wat zwaarder geworden en me vetp. ook gestegen, en ga straks weer naar setjes van 8, 5 en 3. ik gooi alles in de strijd om voor 2014 200kg te drukken.
Zal wel rond de 110kg wegen rond die tijd. heb ooit 117kg gewogen en toen drukte ik 190kg 1x. zo hoog ga ik niet meer in bw ., maar probeer het rond de 110kg te houden.

Wel clean natuurlijk

Zie daar echt totaal het nut niet van in. Langzaam echt onder spanning zakken is prima. Maar om sterker te worden in je bench zal je toch echt explosief moet drukken.

Zie daar echt totaal het nut niet van in. Langzaam echt onder spanning zakken is prima. Maar om sterker te worden in je bench zal je toch echt explosief moet drukken.

Ik heb het vaak gedaan en het heeft niet tegengewerkt, ik ben geen jarenlange powerlifter maar doe alles om en om.
Dacht dat dat ook het doel was van Testo om toch wat powerlifting te doen en ook bodybuilding.

• #1.637
Als je echt louter je 1RM wilt verbeteren moet je dus ook trainen op 1RM.
Singels, doubles, triples, 5jes en 8jes.

Ik train elk week 100% van 1rm. WSB FTW

Ik ben weer wat zwaarder geworden en me vetp. ook gestegen, en ga straks weer naar setjes van 8, 5 en 3. ik gooi alles in de strijd om voor 2014 200kg te drukken.
Zal wel rond de 110kg wegen rond die tijd. heb ooit 117kg gewogen en toen drukte ik 190kg 1x. zo hoog ga ik niet meer in bw ., maar probeer het rond de 110kg te houden.

Wel clean natuurlijk

Hoeveel bench je nu? Je hebt nog 12 weken dan

Ik heb pas 170 gedrukt 1x zie handtekening. Zondag ga ik met 8 reps beginnen. gebruik net 2 weken mammoth en creatine

Van langzaam trainen wordt je langzaam en mijn benchpress is al zo langzaam.
Vooral het laten zakken bij een zwaar gewicht was echt belachelijk traag waardoor ik veel energie verloor.
Dit is al aardig verbeterd en ik kan hem nu redelijk snel laten zakken zonder dat ik de spanning verlies,
maar het mag nog wel ietsje sneller.

Vaak is het de eerste rep en kan ik de tweede rep al veel sneller laten zakken, dus ik denk dat het met de setup te maken heeft en waarschijnlijk speelt zelfvertrouwen een grote rol.
Mijn concentrische fase was ook al niet zo explosief zoals bij mijn deadlift en squat wel het geval is, dus daar ben ik ook erg op aant oefenen.
Mijn doel is max 2 seconden eccentrisch en max 1-2 seconden concentrisch voor een zware lift.

Deadlift en benchspress superset zie ik het nut niet van. Waarom zou je dat doen?

Ik denk dat er hier veel zijn die geen flauw benul hebben van wat concentrische en excentrische fases net zijn :-)

Heb trouwens hetzelfde als jij bij benchen, 1ste rep altijd veel trager dan de rest.

Ik heb pas 170 gedrukt 1x zie handtekening. Zondag ga ik met 8 reps beginnen. gebruik net 2 weken mammoth en creatine

Waarom de mammoth Porter? Suikerbom imo, heb 'm heel vroeger ook eens gehad, ranzige troep. In case dat Mammoth in dit geval deca ofzo betekent houd ik m'n kop :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven