AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Kun je zien dat de Igf en Mgf wat voor je hebben gedaan? Of merk je dit pas veel later op.

Ik heb de eerste cycles steeds mijn schouders (zijkant + achterkant) gedaan en deze zijn nu echt goed bijgekomen, maar heb nu 2 maanden mijn schouders, triceps en kuiten gedaan.
Merk wel dat mijn triceps ietsje aant bijtrekken zijn, maar van mijn kuiten nog niks te zien.
Ik denk dat de echte groei pas over een paar maanden gaat komen.

• #1.602
Week 1 van mijn 3 weekse wave begint vandaag weer.

Speed bench + mini bands doubled:
8x 3×85

Merkte echt veel moeite met inkomen na deze week rust.
Normaal heb ik dat niet zo. Misschien toch maar tijdens deload ook een beetje trainen voortaan.

Overhead press:
5×70
5×75
5×75
3×75

Gaat lekker met de Overhead press. Hopelijk heb ik daar ook wat cary-over naar mijn bench van.

Barbell row:
5x120
5x120
5x120
5x120

Cuban barbell rotation:
12×30
12×30
12×30
12×30

Band pull aparts static holds gedaan

3 weekse wave van kracht?

Ik ga binnenkort misschien proberen in delt te injecteren.. Nog nooit gedaan, hoe was je eerste ervaring? heb je dan terug virgin muscle effect ? Geen pijn / last?

• #1.606
Ik ga binnenkort misschien proberen in delt te injecteren.. Nog nooit gedaan, hoe was je eerste ervaring? heb je dan terug virgin muscle effect ? Geen pijn / last?

Ja dikke pijn, maar na een paar keer was het toch mijn favoriete plek

Ik bedoelde meer of je nog doel hebt binnenkort.

Bijv. nieuwe pr sqaut/bench/dl?

• #1.610
Dat zijn nog es stats, t*ring :p Blijf je volgen bro, altijd leerzaam hiero.

Ben nog niet echte te spreken over mijn bench. Ik ben steeds op zoek naar welke oefeningen mijn bench zal versterken. Nu bv flink bezig met OH press en dips en tevens de rotator cuff spieren.

Dus geen echte aanrader in de schouder dan? Ik heb ook een slechte schouder dus zou ik beter niet proberen.. Maar gezien mijn schouders wat meer mass mogen hebben, de spiergroei is dan ook groter op die plaats toch?

• #1.612
Dus geen echte aanrader in de schouder dan? Ik heb ook een slechte schouder dus zou ik beter niet proberen.. Maar gezien mijn schouders wat meer mass mogen hebben, de spiergroei is dan ook groter op die plaats toch?

Nee plaatselijke groei door AAS krijg je niet.

Ben nog niet echte te spreken over mijn bench. Ik ben steeds op zoek naar welke oefeningen mijn bench zal versterken. Nu bv flink bezig met OH press en dips en tevens de rotator cuff spieren.

Blij dat ik leef volgens het principe dat ik er liever uitzie alsof ik 200 kg bench :P Kracht zegt me niet zoveel en da's ook wel te zien aan m'n stats hehe

• #1.614
Blij dat ik leef volgens het principe dat ik er liever uitzie alsof ik 200 kg bench :P Kracht zegt me niet zoveel en da's ook wel te zien aan m'n stats hehe

Tja ik vind voor kracht trainen toch wat interessanter omdat je veel meer moet nadenken over je schema.
Met bodybuilding denk je natuurlijk ook wel na om je lichaam gebalanceerd te krijgen, maar met powerlifting is dat net wat technischer, wat ik dus leuker vind.

Tja ik vind voor kracht trainen toch wat interessanter omdat je veel meer moet nadenken over je schema.
Met bodybuilding denk je natuurlijk ook wel na om je lichaam gebalanceerd te krijgen, maar met powerlifting is dat net wat technischer, wat ik dus leuker vind.

Snap ik best, zeker als je jouw massa hebt. Vind mezelf voorlopig te ecto om me op kracht te richten.

• #1.616
Snap ik best, zeker als je jouw massa hebt. Vind mezelf voorlopig te ecto om me op kracht te richten.

Achteraf gezien had ik vanaf het begin Westside barbell willen doen.
Je traint dan voor kracht maar ook voor massa waardoor je uiteindelijk vrijwel even groot zal zijn maar een heel stuk sterker.

• #1.618
zware floor presses al eens gedaan?

Wel een tijdje geleden. Ik heb niet het idee dat de Floorpress veel voor me doet.
Als accessory oefening in ieder geval niet veel.

Misschien moet ik weer eens een max erop doen. Mijn PR staat op 140 dus ik denk dat dat wel weer wat hoger kan.

Al eens slowreps gedaan ? of deadliften met bank als superset ?

Declined gaan pressen. Kan je sowieso al meer en went je lichaam aan de zwaardere loads.
En CGBP erbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven