- Waardering
- 1.436
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo net even voor het eerst weer gerekt... ben echt té stijf!! Heb rustig opgewarmd, spieren losgewerkt en toen gaan rekken... ongeveer een kwartier tijd kwijt in totaal... ga dit bijhouden!
Geef me op mijn donder als ik het niet doe![]()
die zijn vaak lastig om consequent te blijven doennette trainings sessies.
alleen je squat is wel wat ingezakt of niet sinds de smolov cyclus?
en van die knieën. Starter20 zei ooit dat je dat kan trainen met de vrouwen machine (knieën naar buiten duwen), of met bands en dan naar buiten duwen.
heb er zelf ook last van helaas.
---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------
ja dat zijn de saaie dingendie zijn vaak lastig om consequent te blijven doen

Was idd een nette pull, ook meer uit de benen dus ben idd sterker geworden... maar nog niet genoeg.
Ik ga idd trainen bij Papendal onder leiding van Pjotr, grote eer
Neem dan maar vrij mischien kunnen we samen rijden?
---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------
Thanks![]()
het is een grote eer om jullie te mogen trainen, dat klinkt beter nette trainingen en we gaan wel effe kijken naar dat banken
lekkere deads man..hoeveel haal jij uit je pak denk je op een max attempt? of ben je nog niet zo ver?
deze week doe ik het rustig aan, dan begin ik met 3* in de week te trainen.
plan voor volgende week
5 * 160 snatch grip deadlift met 10 centimeter verhoging onder mijn voeten
5 * 142.5 squat
2 * 95 kg bench (gaat k*t)
ik heb wat techniek problemen met squatten denk ik want ik herstel slecht van die oefening.... gaat goedkomen!
wat zijn jouw doelen de komende tijd?