AndroidHealthClinic

*Powerlift Log IRONSLAVE*

• Topic Starter Topic Starter
oja 250 bedoelde ik ook, want zij nog tegen jorrit zo das een rare stap ineens, gaat voor het record. en om eerlijk te zijn had ik er niet echt vertrouwen in gezien je 250 :p maar zeker verdiend!

en thanks! al is het maar een heel kleintje.. squat kon hoger, bench gewoon slecht maarja had ma 1x getraind in dit losse shirt dusjah. en da shirt doet gewoon niks meer voor me. trek hem zo zelf aan.. en deadlift was alles of niets, en het werd niets. 185 had ik wss wel getrokken.

Ja degene vóór mij had speciaal zijn opgegeven gewicht veranderd zodat die 2.5 kilo boven mij zou komen te staan, en ik dus 4e i.p.v. 3e zou zijn geworden.... als die dat gewicht had gehaald had ik weer 2.5 boven hem gaan zitten... maar hij haalde hem niet dus ik was zowiezo verzekerd van een 3e plaats, dus toen alles eruit! 265 voelde zelfs zo goed dat ik denk dat 270 ook gegaan zou zijn... maar dat is achteraf.

Met je nieuwe bankshirt zul je snel mooie pr's zetten joh

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Thanks kerel!

Voor mensen die nog meer Nederlandse records willen zetten, mijn deadlift schoentjes zijn te huur! :D
In december de andere 3 records erbij pakken en dan is die helemaal compleet he ;)

Voor mensen die nog meer Nederlandse records willen zetten, mijn deadlift schoentjes zijn te huur! :D
In december de andere 3 records erbij pakken en dan is die helemaal compleet he ;)

Ja nog bedankt man voor het lenen van je schoentjes, zaten super!
Totaal record staat nu trouwens ook op mijn naam als ik me niet vergis
was gezet op 650 en ik had 665 totaal.

Maar jij echt sterk getilt hoor sea...Ziyed, was vooral onder de indruk van je squat, daar zit nog ruimte! (dead was natuurlijk ook indrukwekkend maar daarvan wisten we al dat je er insane goed in bent:p

Zonde van die 290, was echt een alles of niets beurt maar ik dacht het bij 275 al

Ooh, netjes dan, 2 records! Dat totaal record mag ik nog even voor werken (scheelt maar 95kg:D).
Die schoentjes kan je trouwens gewoon bij intersport ofzo halen voor een tientje, is wel makkelijk.

Heb je trouwens niks op film? Heb van jou ook niks kunnen zien helaas.

Heb alles op film staan, maar mijn youtube account doet het niet omdat ik die moet koppelen aan mijn google account maar daarvan heb ik er 2 blijkbaar... en dan doet ie het niet... ben er nu mee bezig:p

Ah ok, ben benieuwd.

Sterk gelift gister, congrat!

Ja degene vóór mij had speciaal zijn opgegeven gewicht veranderd zodat die 2.5 kilo boven mij zou komen te staan, en ik dus 4e i.p.v. 3e zou zijn geworden.... als die dat gewicht had gehaald had ik weer 2.5 boven hem gaan zitten... maar hij haalde hem niet dus ik was zowiezo verzekerd van een 3e plaats, dus toen alles eruit! 265 voelde zelfs zo goed dat ik denk dat 270 ook gegaan zou zijn... maar dat is achteraf.

Met je nieuwe bankshirt zul je snel mooie pr's zetten joh

aah zo, ja soms moet het spelletje zo gaan he :p
nog ff lekker doortrainen en dan pak je op de volgende wedstrijd ze alle 3. en deze verbeter je ook gewoon weer :p

ja in dat nieuwe shirt moeten wel nieuwe Pr's komen ja:p kom wss pas met 120 ofzo onder duss :p vrijdag weer in trainen.

Mooie beurten!
Die 165 BP scheelde niks man! Nice vertical ook bij de 265 Deadlift. :p
Congrats met je NR's en 2e plaats. ;)

Nette lifts man. Die 250 deadlift vind ik er overigens helemaal niet zo traag uitzien als jouw commentaar en dat van anderen doet insenueren.

Heel goed getilt zondag!

Nette lifts man. Die 250 deadlift vind ik er overigens helemaal niet zo traag uitzien als jouw commentaar en dat van anderen doet insenueren.

Thanks man! haha het is iig geen speeddeadlift maar hij gaat wel mooi in één lijn omhoog en het voelde ook nog wel goed te doen dus ja..

lekkere lifts waren het joost! die 250 ziet er hier ook veel sneller uit als dat ik toen dacht. ook die 265 ziet er sneller uit. maar nevermind ze waren zoiezo goed!!
wel leuk dat je van 1 scheidsrechter bij je 265 een witte en rode lamp kreeg :D

Zo vandaag weer getraind, ging niet helemaal lekker:p
Wilde met squatten veel herhalingen draaien maar ging op een gegeven moment niet goed:

Squat:
-10x140
-10x150
-7x160 (hier gebeurde het, bij de 6e herhaling schoot er pijn door mijn nek gevolgd door vrij hevige hoofdpijn, rep 7 nog gemaakt maar voelde echt niet lekker. Het is nu weer weg dus denk dat ik gewoon iets verrekt heb ofzo omdat ik mijn nek probeerde omhoog te drukken.

Voelde wel fijn dat ik dit op kracht goed kan hebben.

Daarna allerlei oefeningen gedaan maar niet echt noemenswaardig. Maandag begin ik weer sirieus met een nieuw schema:

Powerliftschema Joost (2011)

Maandag:
-Squat: 5x5 (week één 10 omhoog, week twee 5 omlaag)
-Leg extension: 4x8
-Leg curl: 4x8
-Bankdrukken van blok: 5x3
-Triceps extension: 4x8
-Platform deadlift: 4x5
-Pull down front/back: 4x8
-Buik/Core

Woensdag:
-Squat: 4x9 (week 1, woensdag zwaar, week 2 vrijdag zwaar)
-Bank: 5x5 (week één 5 omhoog, week twee 2,5 omlaag)
-Dippen: 4x8
-Blok deadlift: 4x5
-Pendlay rows: 4x8
-Box squats: 4x8 (licht)
-Leg curl: 4x8
-Buik/Core

Vrijdag:
-Squat: 7x3 (zie squats woensdag)
-Bank: 3 sets 75% omhoog, 3 sets 75%omlaag
-Deadlift: 5x5 (week één 10 omhoog, week twee 5 omlaag)
-Cable Row: 4x8
-Push press: 5x5
-Biceps barbell Curl: 4x8
-Triceps extension: 4x8
-Buik/Core

Graag tips of aanmerkingen op het schema geven, sta altijd open om iets aan te passen.... als ik het schema daarna goed vindt ga ik er mee trainen, mocht ik tussendoor iets niet fijn vinden aan het schema pas ik het ook aan

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

owja, hoop natuurlijk vooral dat Pjotr, Gijs, Wim of bijvoorbeeld Anne even willen reageren op dit schema:d

Even off topic, mijn nieuwe auto:

14xo329.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

u7uwj.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Seat Cordoba Cupra, 1800 Turbo
Echt een fijne auto, ben er best blij mee dus vandaar dat ik het post:p

nice car Iron!!

Terug
Naar boven