- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lekker volume! wat ik bij jou wel apart vind is dat je leg extension en leg curl kwa gewicht helemaal omgekeerd zijn als wat ik en volgens mij de meeste hebben ? bij leg extension dus voor de quads ben ik veel sterker dan bij leg curl (hams) miss dat het bij jou andersom is of die apparaten heel raar ma viel me op.
Leg extension hou ik altijd wel in... is in mijn ogen geen oefening waar je echt zwaar bij hoeft te gaan om effect te hebben, houd hem bovenin altijd wel een tel vast
Is inderdaad niet gek dat je leg extension normaal zwaarder doet dan leg curls, leg curls vind ik ook maar een relatief nutteloze oefening gezien de hamstrings totaal niet effectief zijn bij het buigen van de knie t.o.v. de andere functies. Maar om beetje te pompen kan het wel denk.
Veel coaches zeggen dat het alleen maar blessures kan opleveren en dat ze niks toevoegen, maar ja iedereen heeft een andere mening.
Mja voor deze functie weet ik het niet echt, maar meestal zeggen ze GHR alleen ik neem aan dat je die niet kan doen.
Ik zou denken misschien romanian dl's of goodmornings met focus op de hams, misschien dat iemand anders nog wat weet.
De reden is overigens dat de hamstrings over de heup en over de knie lopen, alleen die knie buiging zijn ze niet sterk in, de heup strekken wel, vandaar de GHR daar zit allebei in, maar weet niet hoe je dat nog meer kan doen.
)heavy training man! vanwaar eerst squat dan bank en assist en blokpulls en dan nog boxsquats ? gewoon om vermoeidheid in de benen wat te laten rusten off ?
Vooral ook om gewoon veel setjes met buigen te maken... die box squats hadden een lange pauze en waren heel erg gericht op techniek. Heb dit nog niet eerder zo gedaan en kijk nu een aantal weken aan hoe het gaat