AndroidHealthClinic

*Powerlift Log IRONSLAVE*

ik ben nu aan het herstellen van die knie blessure, heb maandag gesquat 8x8(vince gironda) 110kg raw. was kapot. dinsdag weer deads gedaan iets van 8x8 110easygoing. bench valt ook weer tegen.. ben nu eigenlijk op zoek naar een bodybuilding schema naar mijn zin. (weet jij er toevallig een?)

farmers walk ziet er net uit, probeer het elke week te doen denk dat je er qua grip veel aan hebt. weet nog dat ik en hugo met die 80's liepen kon de volgende dag geen vragen beantwoorden waarvan ik het antwoord niet wist:P ik zie je hopelijk donderdag in jou gym.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben nu aan het herstellen van die knie blessure, heb maandag gesquat 8x8(vince gironda) 110kg raw. was kapot. dinsdag weer deads gedaan iets van 8x8 110easygoing. bench valt ook weer tegen.. ben nu eigenlijk op zoek naar een bodybuilding schema naar mijn zin. (weet jij er toevallig een?)

farmers walk ziet er net uit, probeer het elke week te doen denk dat je er qua grip veel aan hebt. weet nog dat ik en hugo met die 80's liepen kon de volgende dag geen vragen beantwoorden waarvan ik het antwoord niet wist:P ik zie je hopelijk donderdag in jou gym.

Waarom ben je in godsnaam op zoek naar een bb schema... ik dacht dat we het erover eens waren dat je powerlifting ging doen:p Nee maar zorg dat je een keer beslist wat je wil Maikel... kweet dat dat moeilijk is maar dan kun je er jezelf iig op toeleggen... je hebt tijdje kickboxen gedaan en eerst bb daarna ff powerliften... en je kunt het allemaal wel... maar maak een keuze;)

Farmers is idd wel lekker zal mijn grip wel verbeteren al was die al vrij goed.... ik kan trouwens nooit vragen beantwoorden waarvan ik het antwoord niet weet;)

Train je nu trouwens fulltime in die andere gym?

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

dat is een impressive farmers training kerel!!!

Thanks man! voel wel dat ik er beter in wordt... die zak van 50kg erbij maakte het wel extra killing... goed dus!:D

kerel, ja ik hou de 3 oefeningen er gewoon in en begin elke training met sq dl of bp, maar ik wil ook een redelijk fysiek opbouwen en kickboksen ga ik er ook weer bij doen binnenkort.
uh ja ik ben nu 5 dagen aan het trainen daar. ieder zn eigen ding.

Laatst bewerkt:
Vandaag weer getraind... weer kort... pas na de vakantie ga ik weer vol gas... over een week dus

Bench press:
5x90
5x110
5x110
5x110
4x110
Fx125 (kon hem nét niet racken)

Pull down front:
8x100
8x100
8x100
8x100
8x100

Leg raises:
4x10xBW

Weet het.. heel weinig... maar kom goed!!

Mooie training man! volgend keer die 125 zeker!

nette bank hoor ;) en volgens mijn filosofie zou je zeker rond de 130 moeten zitten! of 135!!!

Heb mijn schema nog iets aangepast trouwens... vrijdag ga ik eerst squatten en blokbankdrukken en daarna pas deadlift.. dit omdat deadlift altijd het laatste onderdeel op de contest is en ik mezelf daar dus ook op in ga stellen... verder doe ik vrijdag ook de bent over row erbij!

Heavy dag die vrijdag.. hoe ga je dat doen qua sets en reps

squat 4x8
deadlift 5x5

Met squat zal ik me enigsinds inhouden dus

Training van gisteren:

Squat:
-5x150
-5x150
-5x150
-5x150
-5x150
Was best zwaar, heb ook wel spierpijn nu... had nog iets meer ingezeten maar kostte wel moeite... nu met 5kg per week verhogen denk ik

Leg extension:
-8x45
-8x45

Leg curl:
-8x80
-8x90

Schouderbreedte bankdrukken:
-8x90
-8x90
-8x90
-8x90

Rack pull:
-3x180
-3x180
-3x180
-3x180
-3x180
-3x180
-3x180
Halve minuut rust tussendoor. Heb de stang steeds vastgepakt, spanning gezet tot die los kwam van de box en toen keihard doorgehaald.

Pull down front:
-8x100
-8x100
-8x100
-8x100

Hanging leg raises:
-10xBW
-10xBW
-10xBW
-10xBW

Machine crunches:
-25x50
-25x50
-25x50
-25x50

Thanks Maikel, geen extreme gewichten maar de training voelde wel lekker

Training van vandaag:

Bankdrukken:
-5x100
-5x100
-5x100
-5x110
-4x115

Dippen:
-8xBW+10
-8xBW+20
-8xBW+30
-8xBW+30

Cleanen:
-3x80
-3x90
-3x90
-3x80

Dumbbell swing(dumbbell vastpakken en in één lijn vanaf de grond boven je hoofd uit strekken)
5x36 per hand
20x36 per hand
helemaal kapot hierna... rechts ging nog wel maar bij links de laatste 4 reps waren echt dodelijk... helemaal op daarna!

Leg raises:
4x10xBW

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

platform deadlift vergeten:
-8x160
-8x160
-8x160
-8x160

netjes bezig hoor :thumbs:

ja ochtendtraining heb ik net ook gedaan maar ging helemaal niet :P

Haha normaal ben ik s'ochtends ook echt slecht... maar zal het toch moeten kunnen aangezien wedstrijden meestal s'ochtends zijn;)

Ja daar zat ik dus ook na de training aan te denken! Maar nu was echt gelijk uit bed en om 9 uur trainen, wedstrijd heb ik nog ff om wakker te worden! Toch meestal paar uur in de auto haha! Maar je merkt het vanzelf als je de ochtendtrainingen naast elkaar legt en die gaan vooruit word je ook sterker!!

Ja daar zat ik dus ook na de training aan te denken! Maar nu was echt gelijk uit bed en om 9 uur trainen, wedstrijd heb ik nog ff om wakker te worden! Toch meestal paar uur in de auto haha! Maar je merkt het vanzelf als je de ochtendtrainingen naast elkaar legt en die gaan vooruit word je ook sterker!!

Ja het legt ook erg aan hoe je geslapen hebt vind ik... als ik vroeg opsta ben ik beter want als ik later dan 10 uur opsta ben ik gegarandeerd ongelooflijk stijf+rugpijn. Verder vind ik het juist klote als een wedstrijd ver weg is... word ook stijf van lang in de auto zitten... laat dan vaak iemand anders rijden zodat ik nog enigsinds ontspannen kan zitten

Terug
Naar boven