XXL Nutrition

Powerlifter Vs Bodybuilder

het was Arnold trouwens, ken je klassiekers als pumpin iron!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
:) maar ik hou van melk sanca man :)

Breathing squat 1 x 20 x 80
Pullovers 1 x 20 x 20
Deadlift 1 x 15 x 80
Pullovers 1 x 20 x 20
Bench press 1 x 8 x 50 & 2 x 9 x 50
Bent over row 3 x 15 3 x 35
Front press 3 x 12 1 x 30

Breathing squat begint nu wel stilletjes aan de zware kant uit te gaan, voelde me al redelijk licht in het hoofd erna en zweete als een beest:D... . Pullovers met 20kg gedaan vandaag, viel goed mee. Eerste setje bench ging minder vlot als de andere 2, vandaar de 8 reps.

Breathing squat 1 x 20 x 80
Pullovers 1 x 20 x 20
Deadlift 1 x 15 x 80
Pullovers 1 x 20 x 20
Bench press 1 x 8 x 50 & 2 x 9 x 50
Bent over row 3 x 15 3 x 35
Front press 3 x 12 1 x 30

Breathing squat begint nu wel stilletjes aan de zware kant uit te gaan, voelde me al redelijk licht in het hoofd erna en zweete als een beest:D... . Pullovers met 20kg gedaan vandaag, viel goed mee. Eerste setje bench ging minder vlot als de andere 2, vandaar de 8 reps.

Verdomd goed bezig bro' :thumbs:

Going nice, 20x80!

Idd, goed goed, van 57,5 kg naar 80 kg op 2 weken tijd op dat tempo zit je op het einde van de squat n milk (6 weken) aan 125 kg breathing squat :p.

Denk dat vanaf dat je aan de 85-90 kg zit het enorm zwaar zal worden, na hoeveel reps begin je trouwens aan het breathing gedeelte?

Na de 8e rep heb ik even diep in en uit geademd en vervolgens 2 achter elkaar, dan terug even geademd en dan terug 2... Tot ik aan de 16 zat, vanaf dan heb ik tussen elke rep ongeveer 10 seconden rust gepakt vooraleer weer naar beneden te gaan. De laatste reps waren redelijk zwaar toch... .

Hmmm, de 85 zal deze week nog wel te halen zijn dan, denk dat je vanaf dan wel eventjes zal stagneren.

Wat ga je trouwens doen als je op een gewicht vastzit?
Elke keer hetzelfde gewicht proberen of enkele kg deloaden en dan zo terug beginnen? Vermits je de voorbije weken zo snel vooruit bent gegaan, zou ik voor het laatste opteren, maar weet niet of ze het aanraden in het squat n milk programma?

Allé ja, wat spreek ik hier nu over vastzitten bij een gewicht :D momenteel gaat het zou goed, ik hoop dat je niet komt vast te zitten, des te beter zal het filmpje zijn dan :thumbup: ;):D

Als ik vast kom te zitten probeer ik de volgende training met datzelfde gewicht opnieuw... lukt dit dan gooi ik de derde trainig er weer 2.5kg bij. Als het niet lukt dan ga ik de derde training het gewicht verlagen en pas de training daarna terug proberen.
Volgens squat en milk moet je de volgende training terug proberen met hetzelfde gewicht tot het lukt en dan verhogen, als ik me niet vergis... .

gaat lekker hier :thumbs:

Breathing squat 1 x 20 x 75
Pullovers 1 x 20 x 30
Deadlift 1 x 11 x 90
Pullovers 1 x 20 x 35
Bench press 3x8x45
Bent over row 3x15x30
Front press 3 x 12 x 30

Slechte hap en squat word k*t!
mocht ik blijven hangen op gewicht laat ik het zo net zo lang tot het doorkan!

Woensdag ga ik 80x20 DOEN,

ok brainy, bij jou begint het ook goed te gaan :thumbs: volhouden zo,

vooral deadlift begint aardig goed te gaan en je squat ben je ook goed vooruitgegaan de voorbije 2 weken. Die onderlinge competitie is goed voor jullie ;).

Goed bezig, log begint er veel beter op te worden nu :)

Serieus leuke log jongens, Squat zo snel zo veel verhogen zorgt bij mij voor zeer veel respect! Ikzelf vind squat zwaarste oefening van alles, maar jullie zijn lekker bezig mannen. Nu nog behaard worden en grommen dan zijn jullie beesten:) Ik zal deze log ook bijhouden:)

Breathing squat 1 x 20 x 75
Pullovers 1 x 20 x 30
Deadlift 1 x 11 x 90
Pullovers 1 x 20 x 35
Bench press 3x8x45
Bent over row 3x15x30
Front press 3 x 12 x 30

Slechte hap en squat word k*t!
mocht ik blijven hangen op gewicht laat ik het zo net zo lang tot het doorkan!

Woensdag ga ik 80x20 DOEN,

Netjes!

Breathing squat 1 x 20 x 82.5
Pullovers 1 x 20 x 20
Deadlift 1 x 15 x 80
Pullovers 1 x 20 x 20
Bench press 3 x 9 x 50
Bent over row 3 x 15 x 35
Front press 3 x 12 x 30

Vandaag 2.5kg toegevoegd aan breathing squat, was verdacht veel zwaarder dan maandag! Onderrug was precies nog wat vermoeid en een beetje stijf na maandag, voelde het ook hard in mijn traps op het einde en na de squat... .
Front press ging anders wel vlot, misschien vrijdag of na het weekend verhogen.

:)netjes cherry!

Ik vind je rows nogal aan de lage kant tov bench press, waarom pas je daar niet hetzelfde systeem toe als bij bench van 8 reps naar 12 reps en verhogen?

Succes

Terug
Naar boven