AndroidHealthClinic

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vanochtend Bargerveen trail run gelopen 21.1km (halve marathon)
Ging echt lekker geen pijn gehad wat ik normaal wel altijd krijg bij 16/17/18km.
Op sommige stukken echt een beste wind.

IMG_9242.png
IMG_9243.jpeg
IMG_9241.jpeg
IMG_9247.jpeg
IMG_9248.jpeg
IMG_9250.jpeg

Is eigenlijk 6e tijd geen idee waarom er 9e staat 🧐
De 9 omdraaien!!

Meeste was wel verhard ga geen 21km door de blubber lopen. Maar een wind jong gvd.

Ook een behoorlijke schaafplek in m’n linker lies onder m’n bal. Voor het eerst eerst in een tight broekje gelopen. Om vervolgens weer 18km terug te fietsen met een natte reet. 🙃
78EF41C8-9A51-4843-9383-81F4EF7CDAFC.jpeg
Daar groeit standaard al geen haar meer bij mij :roflol:

Vanochtend Bargerveen trail run gelopen 21.1km (halve marathon)
Ging echt lekker geen pijn gehad wat ik normaal wel altijd krijg bij 16/17/18km.
Op sommige stukken echt een beste wind.

IMG_9242.png
IMG_9243.jpeg

Is eigenlijk 6e tijd geen idee waarom er 9e staat 🧐
Omdat de uitslag is gerangschikt op brutotijd, hetgeen raar is. Netto was je 6e in jouw categorie en daar gaat het om. Ik begrijp alleen niet hoe er met zo'n klein deelnemersveld 5 minuten tussen bruto- en nettotijd kan zitten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.945
Omdat de uitslag is gerangschikt op brutotijd, hetgeen raar is. Netto was je 6e in jouw categorie en daar gaat het om. Ik begrijp alleen niet hoe er met zo'n klein deelnemersveld 5 minuten tussen bruto- en nettotijd kan zitten.
Nou ik stond nog ergens tussen de schapen en tractor in m’n nakie om te kleden 😂. Ik was 4min te laat bij de start.

Haha, te laat bij de start komen ook niet is handig. Dit had je kunnen voorkomen door gewoon in je nakie te gaan lopen natuurlijk.
IMG_20231210_190059.jpg

• #2.948
Haha, te laat bij de start komen ook niet is handig. Dit had je kunnen voorkomen door gewoon in je nakie te gaan lopen natuurlijk.
IMG_20231210_190059.jpg
Noteer ik voor de volgende keer. Maar ik ken de persoon die het organiseert. Ik denk niet dat ze daar blij van wordt. Of misschien toch wel. 🧐

• Haha
Waarderingen: BB_
  • #2.952
jaar toch nog mooi afsluiten. Rijbewijs gehaald. Echt super zenuwachtig deze keer maar ik heb hem, toch wel redelijk snel nog binnen 6 maand ofzo 🙌.

Kan ik mooi loopjes in het land gaan doen. Dus als iemand nog suggesties heeft voor noorden/midden Nederland?

Chest getrained 💪

Rare benen
IMG_9261.png

IMG_9281.jpeg

jaar toch nog mooi afsluiten. Rijbewijs gehaald. Echt super zenuwachtig deze keer maar ik heb hem, toch wel redelijk snel nog binnen 6 maand ofzo 🙌.

Kan ik mooi loopjes in het land gaan doen. Dus als iemand nog suggesties heeft voor noorden/midden Nederland?

Chest getrained 💪

Rare benen
IMG_9261.png

IMG_9281.jpeg
Ga op vakantie naar de camping in brabant 🫶

Gefeliciteerd!

#in before marathon rijden met de auto 🤣

Zonder dollen. Gefeliciteerd! Nu ga je pas echt leren rijden 😇😁

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven