ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit loop ik elke dag🤣
Oké en?
Jij hebt tijd zat.

Kan wel wat weer KM
Ja ik ook. En nu?
Een keertje samen lopen?
denk aan je doel 85kg !
Ik heb blijkbaar mega veel over uren
Hoe snel loop jij de halve en 10k dan?denk aan je doel 85kg !
Ik heb blijkbaar mega veel over uren
Als ik wil onder de 40 min
laat eens wat tijden zien dan. Dat als ik wil is echt zo’n slap excuus van iemand die parttime werkt. Maar als hij zou willen dan lukt fulltime ook.
Veel sporten is natuurlijk ook belangrijker dan je eigen broek kunnen ophouden.laat eens wat tijden zien dan. Dat als ik wil is echt zo’n slap excuus van iemand die parttime werkt. Maar als hij zou willen dan lukt fulltime ook.
En sociale contacten 😌Veel sporten is natuurlijk ook belangrijker dan je eigen broek kunnen ophouden.
Ook nog, hij heeft het er maar druk mee.
Echte bruggenbouwer is het.
London bridge?
tijden zien? Ik heb geen tijd om hard te lopen ben te druk in de gym 5x p week en idd sociale contacten. Als ik nu 10km moet hardlopen is dat echt een eitje ☺️laat eens wat tijden zien dan. Dat als ik wil is echt zo’n slap excuus van iemand die parttime werkt. Maar als hij zou willen dan lukt fulltime ook.
Pipo je haalt nog geen 5km.tijden zien? Ik heb geen tijd om hard te lopen ben te druk in de gym 5x p week en idd sociale contacten. Als ik nu 10km moet hardlopen is dat echt een eitje ☺️
Easy ☺️