ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op hoeveel sta jij nu?Poh begon super lekker. Iets te snel maar moet zeggen conditie komt wel snel terug. Morgen maar even fietsen in de ochtend voor mijn middagdienst. @Mentat doet trouwens ook mee met de april hardloop challenge
[/QUOTE]Op hoeveel sta jij nu?
Volgens mij pak je behoorlijk wat kilometers iedere dag, hieronder mijn status van zondag:
Corona Challenge April 2020
* 75km hardlopen: nee 12/75
* sub 25min 5k: nee
* sub 55min 10k: nee
Hartstikke leuk als @Bubs ook meespeelt, maar die vraagt dan waarschijnlijk halverwege de maand wat het doel voor de rest van de maand is, die klokt wel 30+ in de week.Zou mooi zijn als @Bubs ook mee doet? Moet haalbaar zijn toch? 20km so far.
Motiverend voor onsHartstikke leuk als @Bubs ook meespeelt, maar die vraagt dan waarschijnlijk halverwege de maand wat het doel voor de rest van de maand is, die klokt wel 30+ in de week.
.Met duurloopje tempo 3 toch wel?Ik sta voor april op 41 km atm.
![]()
De snelheden, die haal ik niet denk ik...
StreverIk sta voor april op 41 km atm.
![]()
De snelheden, die haal ik niet denk ik...
nee gekheid super goed. Nou snelheid haal je miss ook wel hoor 5min split op de 5k moet bijna wel te doen zijn.Ja
. Laag tempo houden blijft moeilijk, en toch zou ik het beter doen denk ik. Maar soms loop ik gewoon op gevoel, en als dat prima lukt... Waarom dan niet?Eerste km is ook meestal mijn traagste, opwarmen mag niet onderschat worden héIn het begin dacht ik van die 5 en 10 pak ik vandaag. Net voor de 5 zakte alles in elkaar. Pace vinden in mijn eerste k vind ik nog altijd lastig.![]()
. Nu misschien een mindere dag, de volgende gaat dan vast weer beter. Toch een mooi rondje!Morgen wel even rust want ik loop nu alsof ik nja van achter genomen ben.Eerste km is ook meestal mijn traagste, opwarmen mag niet onderschat worden hé. Nu misschien een mindere dag, de volgende gaat dan vast weer beter. Toch een mooi rondje!
In het begin dacht ik van die 5 en 10 pak ik vandaag. Net voor de 5 zakte alles in elkaar. Pace vinden in mijn eerste k vind ik nog altijd lastig.
Als m'n eerste km(s) langzaam is (zijn), dan is het vaak een verkapte warming up, te snel van start gaan weet ik meestal wel te corrigeren zonder mezelf op te blazen.erste km is ook meestal mijn traagste, opwarmen mag niet onderschat worden hé. Nu misschien een mindere dag, de volgende gaat dan vast weer beter. Toch een mooi rondje!
Ik doe nooit een warm up. Ga gewoon lopen. Op een gegeven moment heb je wel door wat je aankan kwa split tijden. Dus ik check af en toe mijn mobiel even.Als m'n eerste km(s) langzaam is (zijn), dan is het vaak een verkapte warming up, te snel van start gaan weet ik meestal wel te corrigeren zonder mezelf op te blazen.
Waar ik moeite mee heb is inschatten hoe hard ik kan blijven lopen als het lichaam gaat zeuren.
Voor een rustig loopje: meestal niet, sneller loopje (t2): eerst eens stukje rustig, snel loopje of sprints: langer stuk rustig, prestatie: goede warming up werkt voor mij.Ik doe nooit een warm up. Ga gewoon lopen. Op een gegeven moment heb je wel door wat je aankan kwa split tijden. Dus ik check af en toe mijn mobiel even.
Topicban
Ja zou ik ook moeten doen. Maar ik loop 70% in het bos onverharde ondergrond dus dat scheelt ook wel een hoop. Kwa belasting en pijn in mijn benen.Voor een rustig loopje: meestal niet, sneller loopje (t2): eerst eens stukje rustig, snel loopje of sprints: langer stuk rustig, prestatie: goede warming up werkt voor mij.