XXL Nutrition

Psycomantje's log

Eventjes geen trainingen hier.
Gisterennacht naar de spoed geweest. Mijn rug zat volledig geblokkeerd vanaf midden tot boven. Ik kon niet meer zitten, liggen, enorm veel pijn eigenlijk ook. En kon bijna niet meer ademen. Daar 2u rechtgestaan omdat zitten hel is. En dan eindelijk pijnstiller gehad (2tramadol) en spuit spierontspanner. Deze begonnen na een uur deftig in te werken. Kon weer beter ademen, kon weer zitten. Heb deze nacht ook kunnen slapen, kan maar in 1 positie slapen voorlopig.
Paar beurten naar de kine om wat los te masseren. En hopelijk snel verlost! Nu enkel nog pijn bij plotste bewegingen. Langdurig zelfde positie zitten, hoesten, niezen, geeuwen, etc....
Beterschap man! Zuur. Kan het komen door de plotse toename in volume/grinden de laatste tijd?

idd wellicht vraagt meer volume om meer herstel :(
je lichaam zo zwaar belasten is een massage elke week geen overbodige luxe denk?
Beterschap!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.023
Thx dudes. Ja het gekke volume zal er wel mee te maken gehad hebben denk ik. Opgebouwde spanning die opeens teveel werd ofzo? Hoop dat ik er snel vanaf ben.

Eventjes geen trainingen hier.
Gisterennacht naar de spoed geweest. Mijn rug zat volledig geblokkeerd vanaf midden tot boven. Ik kon niet meer zitten, liggen, enorm veel pijn eigenlijk ook. En kon bijna niet meer ademen. Daar 2u rechtgestaan omdat zitten hel is. En dan eindelijk pijnstiller gehad (2tramadol) en spuit spierontspanner. Deze begonnen na een uur deftig in te werken. Kon weer beter ademen, kon weer zitten. Heb deze nacht ook kunnen slapen, kan maar in 1 positie slapen voorlopig.
Paar beurten naar de kine om wat los te masseren. En hopelijk snel verlost! Nu enkel nog pijn bij plotste bewegingen. Langdurig zelfde positie zitten, hoesten, niezen, geeuwen, etc....
Wat heftig. Heel veel beterschap!

Thx dudes. Ja het gekke volume zal er wel mee te maken gehad hebben denk ik. Opgebouwde spanning die opeens teveel werd ofzo? Hoop dat ik er snel vanaf ben.
Ik hoop het met je! Post af en toe in je log qua rehab als je wilt.....ik denk dat meer members benieuwd zullen zijn naar je rehab progressie en aanpak.

Neem je tijd voor herstel en laat je qua mind f**k niet gek maken....voor je het weet ben je weer terug !

• #2.027
Ik hoop het met je! Post af en toe in je log qua rehab als je wilt.....ik denk dat meer members benieuwd zullen zijn naar je rehab progressie en aanpak.

Neem je tijd voor herstel en laat je qua mind f**k niet gek maken....voor je het weet ben je weer terug !
Doe ik zeker, heb ik met andere blessures ook gedaan. Denk alleen niet dat deze veel rehab zal vragen, aangezien het 'denk ik' gewoon over extreme spierspanning gaat.

Doe ik zeker, heb ik met andere blessures ook gedaan. Denk alleen niet dat deze veel rehab zal vragen, aangezien het 'denk ik' gewoon over extreme spierspanning gaat.
Dit hoop ik ook voor jou ...hebben ze bij 1e hulp ook beeld onderzoek gedaan(röntgen of mri)?

Pfoe... sterkte.

Geen mri oid om dingen uit te sluiten?

• #2.031
Bloeduitslag gehad. Verhoogde ontsteking en bloedklonter waarden, dus maandag moet ik een ct-scan laten maken van mijn bovenlichaam om te zien of er klonters zitten of niet.

Sterkte

Succes man!

• #2.036
Ik ging er echt vanuit dat ik vandaag de scan ging kunnen laten doen. Kan pas woensdagochtend.... -.-

Ze wachten daar wel lang mee als ze een vermoeden hebben van bloedklonters..
Scanners draaien in België 24/7 in veel gevallen en zijn vaak compleet vol geboekt. (er worden hier véél teveel scans uitgevoerd omdat ze die dingen zo snel mogelijk weer financieel afgeschreven willen hebben) Dus dan is het vaak moeilijk om er snel nog iemand tussen te boeken.
Je kan vaak wel vragen of je niet ergens in het midden van de nacht kan gaan. Dan is het iets makkelijker om nog een vrij plaatsje te vinden.

• #2.039
Ze wachten daar wel lang mee als ze een vermoeden hebben van bloedklonters..
Klopt. Maar vermoed omdat mijn waarden niet aan de bovengrens of torenhoog stonden, er geen spoed achter zit. +wat Rik zegt, scanners hier kunnen maanden duren als het voor iets niet dringend is bv. Voel me ondertussen ook iets beter met de ontstekingsremmers/puffer die ik heb gekregen. Dus ik houd het nog wel uit tot woensdag. Indien het toch weer opeens slechter word, keer ik ff terug naar de spoed.

Scanners draaien in België 24/7 in veel gevallen en zijn vaak compleet vol geboekt. (er worden hier véél teveel scans uitgevoerd omdat ze die dingen zo snel mogelijk weer financieel afgeschreven willen hebben) Dus dan is het vaak moeilijk om er snel nog iemand tussen te boeken.
Je kan vaak wel vragen of je niet ergens in het midden van de nacht kan gaan. Dan is het iets makkelijker om nog een vrij plaatsje te vinden.
Ik ben zelf Belg :p
Heb denk ik de afgelopen maanden 5-6 keer een scan moeten laten nemen en dat was altijd de dag nadien of twee dagen nadien, daarmee dat ik het best lang vind duren, toch zeker in @psycomantje zijn situatie.

Terug
Naar boven