- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
30min. Het was EMOM -> every minute on the minute een rep.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
30min. Het was EMOM -> every minute on the minute een rep.
Gruwelijk gewoon!30min. Het was EMOM -> every minute on the minute een rep.
Vooral blij dat ik er klaar mee wasGruwelijk gewoon!
Maar nadien heb je wel een zeer voldaan gevoel denk ik.
30min lijkt niet lang, maar je kijkt constant naar je telefoon om minuten te checken en je krijgt maar een 30sec rust tussen de sets wat opeens begint door te wegen (ook mentaal)Je bent een half uur lang bijna constant aan het squatten. Da's toch een serieuze inspanning.Vooral blij dat ik er klaar mee was30min lijkt niet lang, maar je kijkt constant naar je telefoon om minuten te checken en je krijgt maar een 30sec rust tussen de sets wat opeens begint door te wegen (ook mentaal)
redelijk zeker jaZeker weten dat je niet ergens een log press repje hebt gemist? 🫠 Veel plezier in Tenerife.
thanks!thx!
veel plezier
Thx!
leuke reis gehad, lekker eten en niet duur, mooie wandelingen en goed weertje! Gemiddeld 27graden gehad ongeveer. Zat er snel op maar das altijd zo denk ik dan, zeker als je maar een weekje weg bent. Vertrokken op 93.8kg BW. Teruggekomen en deze ochtend 89.8 😂😂. Flinke maaltijden gegeten maarja 3x per dag maar en hier en daar een snackje ertussen, wel goed wat alcohol erbij maja. Ook veel meer stappen natuurlijk dan thuis. Volgende week beginnen we er terug aan 
Ja dat vermoed ik wel4kg op een week? Daar zal toch redelijk wat vocht bij zijn denk ik.
Laat ons hopen toch haha
)Klopt smalle stance bevalt me beter. Ja mijn setjes voelden niet zo super qua techniek, met mijn verlof enzo en de week ervoor maar 2 training had ik 20 dagen geen deadlift meer gedaan, dusja kracht voelde goed maar techniek zat niet 100%.Wel smalle stance he. Zou je misschien bij die eerste rep nog iets meer er in moeten wedgen om goed in die startpositie te zitten? Vanaf rep 2 ziet dat er beter uit.
Ja qua kracht wel maar technisch voelde het niet 100% waardoor het iets stroefer liep dan ik wou. Maja dat komt snel terug