Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel geen koorts meer gehad toen ik opstond. Maar nog wel serieuze krampen en diarree nog.Je kan 't afbreken en nog een tijdje bijhouden voordat je het verkoopt, kijken of je 't zou missen of niet. Kan je het alsnog verkopen of terug opbouwen afhankelijk wat eruit komtBeetje in twijfel of ik mijn homegym zou verkopen of niet gezien ik er nooit meer train en het wel mooi wat extra plaats zou zijn maarja....

Das ook een optie inderdaad ja. Het is niet dat ik het geld of ruimte echt nodig heb ofzo. Ruimte zou handig zijn maar geen must dusja.Je kan 't afbreken en nog een tijdje bijhouden voordat je het verkoopt, kijken of je 't zou missen of niet. Kan je het alsnog verkopen of terug opbouwen afhankelijk wat eruit komt![]()
Minder ver naar voor is niet makkelijk, heb heel lange bovenbenen dus moet zoiezo al iets meer heupen naar achter. En diepte nja, op dit volume boeit me dat niet 100%. Wat niet wil zeggen dat ik halve squats ga doen. Maar of die 5x8 nu net boven of net onder parallel is maakt me niet zoveel uit, daar besteed ik meer aandacht aan bij lagere reps.Zou minder ver voorover gaan, en iets dieper zakken.

Let it grow, let it grow! Ben stijf vandaag maar minder dan verwacht, het is doenbaar haha
Ik denk dat het over de KB swings ging.Minder ver naar voor is niet makkelijk, heb heel lange bovenbenen dus moet zoiezo al iets meer heupen naar achter. En diepte nja, op dit volume boeit me dat niet 100%. Wat niet wil zeggen dat ik halve squats ga doen. Maar of die 5x8 nu net boven of net onder parallel is maakt me niet zoveel uit, daar besteed ik meer aandacht aan bij lagere reps.![]()