MuscleMeat

Psycomantje's log

Bezoekers in dit topic

Het is ook zo dat ik een weight tree met 6 pinnen heb, en momenteel dus schijven van 8 verschillende gewichten. De 15s hangen vaak achter de 10s omdat ik de 10s vaker grijp, de fractionals hangen ook samen. En uiteraard heb ik altijd net de achterste fractionals nodig.

Het leven is godverdomme zwaar :o
 
Het is ook zo dat ik een weight tree met 6 pinnen heb, en momenteel dus schijven van 8 verschillende gewichten. De 15s hangen vaak achter de 10s omdat ik de 10s vaker grijp, de fractionals hangen ook samen. En uiteraard heb ik altijd net de achterste fractionals nodig.

Het leven is godverdomme zwaar :o
Dat word ook mijn probleem. Ik heb 2 wall trees. Met elk 3 pinnen.... aan elke kant van men rack 1. Dus nu hangt er aan elke tree. 20s, 10s en 5jes. En de 2.5 en 1.25 op de grond.

Maar dan heb ik 25, 20, 15, 10, 5 xD dan moet er al vanaf 10 op de grond gelegd worden. Of ik moet nog iets anders verzinnen.... thug life my friend, thug life :p
 
Ik heb ook maar 6 pinnen om schijven aan te hangen. (Aan elke kant van het rack 3) Ik heb 20kg achter de 25kg plates hangen. De 10kg en 15kg hangen samen. En dan op de laatste pin de rest.
Die van 20kg gebruik ik nauwelijks. Die van 15kg heb ik elke training wel in m'n handen. En het is niet eens zo lastig om die van 20kg achter die van 25kg uit te halen.
 
Mooie set om te kopen idd. Qua schijven is het denk ik voornamelijk wat je gewend bent. Ik heb 10x20kg 2x15kg 2x10kg en gebruik de 15kg vrijwel iedere training
 

BBM, Str III. W8, T1​


Squat
1 x 170kg (@8)
3 x 160kg (@9)
4 x 140kg
4 x 140kg

Bench press
1 x 130kg (@9)
3 x 125kg (@10) PR
3 x 115kg
3 x 115kg

Korte late training. Heel de dag weest gaan stappen met het vrouwtje, toch aardig wat kilometers gedaan denk ik. Thuis gekomen en snel een pizza uit de diepvries gehaalt, dat was dus men preworkout
:D
:D
Daar train ik nooit echt lekker op. Teveel vet.

Toch een sterke training maar niet echt een heel goed gevoel bij, omdat ik gewoon een pizza gegeten heb gaat mijn energie level pijlsnel naar beneden...

-Squat: weer op flat shoe's gegaan om eens te testen weer
:p
1ste keer dat ik platte schoenen teste ging ik direct 1@170 squat en erna reps met 160. Erna weer naar heeled shoe's en dan elke training 150-160 single @8.... Nu weer platte schoenen en weer direct 1x170@8 en reps met 160 erna. Ik denk dus dat het duidelijk is dat ik gewoon beter op platte schoenen kan blijven squatten.

-Bench: vreemd, voelde technisch heel off maar heb toch goeie nummers gezet. Unracken voelde enorm zwaar, schouders die ipv goed tight en down waren kwamen die los en up. Niet het beste gevoel erbij maar toch een PR gezet (@10 das niet goed maar okee kan ermee leven).

Energie was eigenlijk best op hierna. Morgen doe ik de CG floor press en wat GPP denk ik.

 
Lekkere bench en squats.. Hoop ook weer die 130kg bench weer te halen en erover te gaan deze keer :p.die 125kg op 3 reps er achter nice!
 
Lekkere bench en squats.. Hoop ook weer die 130kg bench weer te halen en erover te gaan deze keer :p.die 125kg op 3 reps er achter nice!
Thx :) twas een vreemde sessie vandaag haha.
 
Thx :) twas een vreemde sessie vandaag haha.
Ja ken het gevoel een beetje. Mis de feeling nog wat van vorige bench cyclus. Hoofdzakelijk met de plaatsing van de voeten etc nu ik een bankje heb met de steunen opzij in plaats van eronder.
 
Laat maar IN☺
Leuk, wees welkom :) lekker gezellig als er nog wat volk bij komt haha. Tips en comments mogen altijd zowel positief als negatief (liefst contructief dan wel haha).

Heb net een rustige weel achter de rug. Vanaf volgende week word er weer geknald hier
 
Thanks man. Draai je schema van dan green?
 
Beh, vandaag weer werken tot 22u en morgen om 08u terug beginnen. Altijd kut als er zo weinig tijd tussen zit. Maar Morgen wel weer liften. Week 8 van het schema opnieuw starten gezien ik maar 1 dag heb kunnen liften. Vorige week.
 

BBM, Str III. W8, T1​


Squat
1 x 170kg
2 x 160kg
4 x 140kg (beltless)
4 x 140kg (beltless)

Bench press
1 x 120kg
3 x 120kg
3 x 120kg
3 x 120kg
8 x 100kg

Close grip floor press
8 x 60kg
8 x 60kg

Had een betere training gehoopt (vooral squat dan toch, had er echt zin in). 170Kg voelde wel goed, technisch lekker sterk. bij de 2de rep met 160Kg rolde de barbell plots riching men nek en dat smeet me helemaal uit positie, setje gedaan dus
:(
Daarna wel goeie beltless reps.

Bench is een beetje vreemd de laatste tijd, unracken voelt telkens enorm zwaar... waardoor ik ff geen 130 aan durfde want mijn hoofd zei dat die @10 zou worden. Dus wat tripples gedaan met 120 @8.5-9-9.5 en een backoff setje @9
 
Low intensity cardio
Echo bike.
30min, 14-15mph. Is zo'n 22km/u. Afstand 12km.
Das zowat het traagste tempo die je kan doen erop. Armen niet gebruikt deze keer, enkel gefietst.
 
Low intensity cardio
Echo bike.
30min, 14-15mph. Is zo'n 22km/u. Afstand 12km.
Das zowat het traagste tempo die je kan doen erop. Armen niet gebruikt deze keer, enkel gefietst.
Die bike bevalt je goed of niet? Heb inmiddels ook een besteld☺

Mag ik vragen...Hoe werd die geleverd? in een geheel of gedeeltes en moest je em zelf nog in elkaar zetten?
 
Lekkere triples dan toch nog. Ik ga binnenkort als ik aan zulke bench gewichten kom toch maar een spotter zoeken haha. Nu doe ik ook nog zonder, maar om het zelf te doen zet ik mijn steunen iets lager, maar dan ben je al aan het uitduwen om enkel te beginnen :p
 
Die bike bevalt je goed of niet? Heb inmiddels ook een besteld☺

Mag ik vragen...Hoe werd die geleverd? in een geheel of gedeeltes en moest je em zelf nog in elkaar zetten?
Bike bevalt me super goed. Kan je lekker low intensity doen of HiT of wat je wil! En als ik voluit ga beweegt dat ding niet. Staat zo vast als een huis! Goeie aankoop, zal je geen spijt van hebben. Het frame + wiel is in 1 stuk. Dan moet je de armen en pedalen enzo zelf monteren.
Lekkere triples dan toch nog. Ik ga binnenkort als ik aan zulke bench gewichten kom toch maar een spotter zoeken haha. Nu doe ik ook nog zonder, maar om het zelf te doen zet ik mijn steunen iets lager, maar dan ben je al aan het uitduwen om enkel te beginnen :p
Ja zeker. Nog nooit 3x3x120 gedaan dus wel blij mee. Spotter is wel aangenaam ja haha, unracken word zwaar nu :p maar hoe lager de steunen hoe zwaarder vind ik dus :p
 
Deze ochtend zo half overslapen. Zo net op tijd wakker schieten om nog net op tijd op je werk te zijn. Shake binnengekapt en boterkoek kunnen halen bij de bakker zo had ik toch iets binnen. Tis weer een leuke week op het werk.
Ma, 14u starten
Di, 8u starten
Vandaag, 6u starten

.... ben al weer benieuwd naar morgen
 
Bike bevalt me super goed. Kan je lekker low intensity doen of HiT of wat je wil! En als ik voluit ga beweegt dat ding niet. Staat zo vast als een huis! Goeie aankoop, zal je geen spijt van hebben. Het frame + wiel is in 1 stuk. Dan moet je de armen en pedalen enzo zelf monteren.

Ja zeker. Nog nooit 3x3x120 gedaan dus wel blij mee. Spotter is wel aangenaam ja haha, unracken word zwaar nu :p maar hoe lager de steunen hoe zwaarder vind ik dus :p
Ja klopt ook weer! Bij mij is het zo als ik dan 1 steun hoger zet en duw uit zoals vorige keer dat ik ineens met gestrekte armen zat. En dat voelde echt niet goed :p
En 3 x 3 is lekker idd. Zou ik zo voor tekenen haha.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven