XXL Nutrition

Psycomantje's log

Bezoekers in dit topic

BBM, Str III. W8, T2​


Deadlift
1 x 200kg

Bench press
1 x 130kg
1 x 130kg
1 x 130kg

2ct paused bench
4 x 120kg PR

Mentale rip deze train
:(
Deadlift ging super super super hard. Heb nog nooit zo easy 200Kg gelift... echt alsof het warm up was bijna. Mijn hoofd zei wauw 240Kg deze train! GOGOGO Maar mijn lowback besliste anders, kreeg enorme lowback pump opeens en kon geen kracht meer zetten WTF! 0*220 / 0*200 / 0*180. Bewoog geen millimeter van de vloer... Dan maar naar bench, niet teveel zin meer hierdoor. Paar singletjes gedaan om dat gewicht telkens te unracken, nog een goeie paused bench set en nog eens 140Kg geunracken (niet normaal heavy)
 
Misschien is je algemene vermoeidheid wat groot? Dan kan je van die dingen tegen komen. Wel veel kracht, maar na 1 set is het op. Vooral bij deadlift laat zich dat goed merken.
Of teveel jezelf teveel gehyped voor je zware single? Mijn RPE stijgt ook enorm als ik niet kalm ben voor een lift.
 
Was wel meer hyped of anders ja. Vooropig steek ik het op elke dag op een ander uur moeten opstaan en zoals je zegt samen met nog andere dingen zoals liften en life wat meer vermoeidheid heb opgebouwd dan ik zelf mss aanvoelde ofzo....
 
next time! ;)
 
Ook weer een dikke koortsblaas op men lip sinds gisteren, komt alleen voor als ik erg vermoeid geraak of ziek word. Aangezien ik me niet ziek voel zal het dus vermoeidheid zijn. Om 11u ook nog opgebeld dat de boot 2uur later zal zijn dus moet ik pas ik 17u beginnen
 
L-lysine pakken als je vermoeid bent dat helpt tegen de koortsblazen. Pak het al een jaar en nog niets gehad.
 

BBM, Str III. W8, T3​


Safety bar squat
1 x 157kg
1 x 177kg (@9. wtf?! +10Kg Pr @9 zomaar) PR
2 x 167kg PR
2 x 157kg
3 x 147kg
3 x 147kg

Bench press againt bands
1 x 120kg (@10. The grind at the end whoaaaaah can u feel it? :)) PR
5 x 90kg
3 x 90kg (te korte rust)
5 x 80kg
5 x 80kg

Press
8 x 30kg
8 x 40kg
8 x 50kg
8 x 60kg PR

Seated cable row
12 x 50kg
12 x 50kg
12 x 50kg

Uh okee, SNOEIHARDE training. Ben serieus vermoeid, gisterenavond in slaap gevallen in de zetel (is een zeldzaamheid bij mij, kan de keren per jaar op 1 hand tellen)

-SSB: wtf, echt niet normaal ik was zo verbaasd... 157 voelde zo @6 ofzo. Dacht okee 20Kg bij maar was eigenlijk niet echt aan het denken dat dit een 10Kg pr ging zijn en zo dicht bij men normale backsquat. Na de lift paar keer de plates gecheckt maarja was niet moeilijk 4plates elke kant, maar was echt zo verbaasd en blij tegelijk lol. Na de top single vond ik mijn werkset niet echt dusja telkens gezakt tot ik aan 3reps @8-8.5 kwam
-Bench: woah lekker. Heavy unrack, easy press, heavy lock out xD De grind in de laatste centimeters was real haha! Dacht ff dat ik niet meer over de pins ging geraken lol.

FF lekker profiteren van een fucking goeie dag!

Filmpjes

1x177 ssb

1x120 bench
 
Down with the Sickness doet je RPE altijd met een vol punt dalen :hedbang:
Tis een feit. Mijn PRs zijn vaak op deze song. Geeft me echt een goeie vibe om te liften!
 
Morgen ook die schijf eens opzetten :p grats met de dikke PR!
 
Eerste set is binnen. Van elk 4. Nu ik ze gezien heb kan ik al helemaal niet meer wachten tot de rest weer in stock is (nog veel te lang) xD

20201208_152153.jpg
 
Heb maar 1 probleem. Ging normaal gezien al een deel van mijn oude plates verkopen en die vervangen door de nieuwe. Maar van deze die ik nu heb gekocht heb ik enkel de 5kg al. De andere soorten had ik nog niet haha xD.

Dacht kopen en snel verkopen in deze periode, maar zal nog even moeten wachten met verkopen denk ik xD
 
Lekker materiaal
 

BBM, Str III. W9, T1​

Squat
1 x 175kg
2 x 155kg
4 x 140kg
3 x 140kg

Bench press
2 x 130kg PR
2 x 130kg
3 x 120kg

Kort, veel gedoe vandaag. Na het werk de auto naar de garage, veel later klaar dan ze gezegd hadden. Kut om te eten, heel de tijd moeten wachten, over en weer rijden... Singles gingen goed, reps lukten niet. Denk dat dit de vermoeidheid is die nog in me zit en nog zeker heel de week zal aanhouden gezien ik in de vroege shift zit deze week. Vermoed volgende week betere trainingen te halen nog gezien ik dan de late-shift week heb en ik wat slaap kan inhalen.
 
Back
Naar boven