- Waardering
- 4.516
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, bench ging wel goed ja
maar wederom reppen ging niet maar toch wel lekker 2x2x130 idd! feelsgood 
Voor die PRs doen we het he. Ja kort en krachtig dan maarThanks, bench ging wel goed jamaar wederom reppen ging niet maar toch wel lekker 2x2x130 idd! feelsgood
![]()

Thx, nee geen blessures gehad. Tis altijd mijn linker knie die graag zeurt. beetje lastig maarjaMooie beltless sets damm en leuk ideetje voor de Bench!
Vroegere blessure die soms naar boven komt?
Ja kheb nu een overstrakke glute de laatste weken ofja heup ofzo. Zolang het geen pijn is zal het wel oke zijn. Voorste schouderkop rechts gaat zo ook wel is strak staan of trekken bij max niveau bij Bench. Daarna deloaden en herbeginnen helpt wel. Sporten is gezond jonge 😁😁😁Thx, nee geen blessures gehad. Tis altijd mijn linker knie die graag zeurt. beetje lastig maarja
Thx. Is vooral omdat ik deze niet vaak doe. Nee vertrekken als een normale squat. Zakken tot de bar helemaal op de pins is en dan weer omhoog. Je hebt dus ff een stop onderin. Pins op de hoogte dat ik net parallel squat.Grats met de PR s weerpin squats zijn vanop de steunen vertrekkend dus?
Oke thxThx. Is vooral omdat ik deze niet vaak doe. Nee vertrekken als een normale squat. Zakken tot de bar helemaal op de pins is en dan weer omhoog. Je hebt dus ff een stop onderin. Pins op de hoogte dat ik net parallel squat.
Thx. Oh wist niet dat er gele was ondertussen. Toen ik hem kocht was het rood en blauw. Rode vanaf 125 en up ofzoGratz met al de PR s!
Heb thuis ook zo een slingshot liggen, de gele wel. Toen flink gerept met 100kg alhoewel de gele zegt best vanaf 140kg, werkt het toch wel lekker![]()
Tis bijna kerst
vind het wel leuk voor af en toe. Ook mentaal, omdat je eens zware gewichten unracked en locktThx. Oh wist niet dat er gele was ondertussen. Toen ik hem kocht was het rood en blauw. Rode vanaf 125 en up ofzo
.