AndroidHealthClinic

Psycomantje's log

Grats met de dikke PR! Nog 2 sets ook op die 130kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.104

BBM, Str III. W9, T2​

Deadlift
1 x 210kg
3 x 200kg
4 x 180kg (beltless)
4 x 180kg (beltless)
2 x 180kg (beltless, linker knie begon teveel te zeuren)

Pin bench press
1 x 120kg PR
3 x 110kg
3 x 110kg
3 x 110kg PR

Blijven korte trainingen, maar toch wel aardig krachtige trainingen. Volgende week komen er meer oefeningen bij denk ik. Linker knie begint wat tegen te werken weer, gebeurd vaker als ik in nieuwe PR ranges zit.

Filmpje 3x110 bench

Mooie beltless sets damm en leuk ideetje voor de Bench!

Vroegere blessure die soms naar boven komt?

• #1.106
Thx, nee geen blessures gehad. Tis altijd mijn linker knie die graag zeurt. beetje lastig maarja
Ja kheb nu een overstrakke glute de laatste weken ofja heup ofzo. Zolang het geen pijn is zal het wel oke zijn. Voorste schouderkop rechts gaat zo ook wel is strak staan of trekken bij max niveau bij Bench. Daarna deloaden en herbeginnen helpt wel. Sporten is gezond jonge 😁😁😁

• #1.108

BBM, Str III. W9, T3​

Pin squat
1 x 160kg PR
3 x 145kg PR
3 x 135kg
3 x 135kg

Dat was het voor vandaag
:p
Laatste vroege shift gehad van 04u. om 2u30 er weer uit dus al. Morgen om 12u werken en dan maandag een dagje thuis en kan ik wat rusten
:)
Deze middag weer in slaap gevallen in de zetel zonder dat ik het door had, wakker worden en je voelen alsof je uitgekotst bent ofzo?

Bijlagen

• em-tongue.png
    em-tongue.png
    3,3 KB · Weergaven: 12
  • #1.109
Is er iemand die mijn log volgt die de powerlifting template van BBM heeft en mss wil ruilen voor 1 die je nog niet hebt?

Grats met de PR s weer :p pin squats zijn vanop de steunen vertrekkend dus?

• #1.112
Grats met de PR s weer :p pin squats zijn vanop de steunen vertrekkend dus?
Thx. Is vooral omdat ik deze niet vaak doe. Nee vertrekken als een normale squat. Zakken tot de bar helemaal op de pins is en dan weer omhoog. Je hebt dus ff een stop onderin. Pins op de hoogte dat ik net parallel squat.

• #1.114

BBM, Str III. W9, T4​

Deficit deadlift
1 x 200kg (@7) PR
3 x 180kg (@7) PR
3 x 160kg
3 x 160kg (beltless)

Slingshot bench press
1 x 140kg PR
1 x 150kg PR
1 x 160kg PR
3 x 140kg PR
3 x 120kg

Good morning
8 x 37kg
8 x 57kg
8 x 67kg PR
8 x 67kg

Dips
8 x
8 x
8 x
8 x

Lekkere training! Slingshot bench is 11 maanden geleden, goodmornings ook zo iets denk ik. Gisterennacht wat slaap kunnen inhalen met dat ik vandaag maar om 12u moest beginnen.
Filmpjes, deadlift bench en goodmornings om ff wat formcheck met dat ik deze nooit doe.

1x200 deficit

1x160

gm + dips

Gratz met al de PR s!
Heb thuis ook zo een slingshot liggen, de gele wel. Toen flink gerept met 100kg alhoewel de gele zegt best vanaf 140kg, werkt het toch wel lekker :p

• #1.116
Gratz met al de PR s!
Heb thuis ook zo een slingshot liggen, de gele wel. Toen flink gerept met 100kg alhoewel de gele zegt best vanaf 140kg, werkt het toch wel lekker :p
Thx. Oh wist niet dat er gele was ondertussen. Toen ik hem kocht was het rood en blauw. Rode vanaf 125 en up ofzo

Staat ook nog op mijn wishlist, zo'n slingshot.

• #1.119
Vandaag toch een beetje stijf in de hamstrings vandaag. Voelde die goed rekken bij de goodmornings.

Thx. Oh wist niet dat er gele was ondertussen. Toen ik hem kocht was het rood en blauw. Rode vanaf 125 en up ofzo

Ja je hebt ook nog de boar slingshot. Die is voor 180kg+ geloof ik :p.
Nu ja heb nu de gele en zoek het binnenkort wel eens te gebruiken denk ik, al is het maar de mentale factor. Nu werk ik toch stilletjes aan automatisch toe naar 120kg alvast en dan beetje bekijken.

Terug
Naar boven