MuscleMeat

Psycomantje's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

BBM, Str III. W10, T1​


Squat
1 x 160kg (@7)
1 x 170kg (@10, maar heel clean)
5 x 120kg
5 x 135kg
3 x 150kg
3 x 150kg

Bench press
1 x 120kg
1 x 140kg (@9?)
3 x 125kg
2 x 125kg
3 x 115kg

Low incline bench
6 x 60kg
6 x 70kg
6 x 80kg
5 x 90kg

Lekker geramd toch. Na de 160 squat had ik een shit break wat me echt off gooide voor mijn volgende single, had 170 gepland als @8.5 +-. Moest nog 1setje doen met 135 maar rechterkant onderrug begon te zeuren dus deze zo gelaten, Benchpress moest ik ook nog 1setje doen met 2x125. Niet verwacht dat ik een nette 140 zou pressen in een ochtend training waar ik niet echt de beste vibe in had. Vergeten een kleine pauze te houden door wat stress eigenlijk... 120 was @6 dus dacht okeej stapie naar 140 ineens maar kreeg er toch stress door eigenlijk.

Filmpje 1x140
 
Ah pfoe 140kg bench.. Die wil ik zo graag volgend jaar toch eens hitten... Heb jij een idee wat jij op 5 x 5 hit? Of andere referenties wat nodig is om 140kg te hitten. Vermoed 130kg x 3 a 4?

En shit breaks die heb ik gelukkig al tijdens de opwarmsets haha
 
Ah pfoe 140kg bench.. Die wil ik zo graag volgend jaar toch eens hitten... Heb jij een idee wat jij op 5 x 5 hit? Of andere referenties wat nodig is om 140kg te hitten. Vermoed 130kg x 3 a 4?

En shit breaks die heb ik gelukkig al tijdens de opwarmsets haha
3 plates is wel een leuke milestone :)
Heb em al eens gedrukt maar echt ugly rep. Toen deed ik 2x130 en 3x125.
Nu ben ik wel iets sterker. Vermoed dat ik nu 3x130 en 5x125 haal. Ook 2de training dat ik men grip wijder heb van ringvingers op de ringen naar wijsvingers op de ringen.

5x5 heb ik geen idee van, al heel lang niet meer gedaan.
 
3 plates is wel een leuke milestone :)
Heb em al eens gedrukt maar echt ugly rep. Toen deed ik 2x130 en 3x125.
Nu ben ik wel iets sterker. Vermoed dat ik nu 3x130 en 5x125 haal. Ook 2de training dat ik men grip wijder heb van ringvingers op de ringen naar wijsvingers op de ringen.

5x5 heb ik geen idee van, al heel lang niet meer gedaan.
Ja moet dan wel een haalbare kaart zijn. Heb ooit 130kg al easy gedaan na 60,80 en 100kg x 8, 110kg x 5 en 120kg x 4. Nu denk ik wel sterker te kunnen worden als toen. Zit nog wel wat moois aan te komen nrml.

Ja gripwijdte zit ik op duim lengte van begin knurling. Heb korte armen zelfs voor mijn lengte en sterke triceps dus afwijken zou nefast zijn bij me.
 
Ja moet dan wel een haalbare kaart zijn. Heb ooit 130kg al easy gedaan na 60,80 en 100kg x 8, 110kg x 5 en 120kg x 4. Nu denk ik wel sterker te kunnen worden als toen. Zit nog wel wat moois aan te komen nrml.

Ja gripwijdte zit ik op duim lengte van begin knurling. Heb korte armen zelfs voor mijn lengte en sterke triceps dus afwijken zou nefast zijn bij me.
Mijn close grip en normale grip liggen ook super dicht bij elkaar qua kracht. Raar maarja. Ik denk wel dat als je meer singles oefent je snel bij die 140 geraakt. Denk dat onze bench wel ongeveer hetzelfde niveau is.
 
Mijn close grip en normale grip liggen ook super dicht bij elkaar qua kracht. Raar maarja. Ik denk wel dat als je meer singles oefent je snel bij die 140 geraakt. Denk dat onze bench wel ongeveer hetzelfde niveau is.
Haha zullen zien. Ben sinds ik consequent train eerder afwachtend. Gewoon opbouwen nog met de 5 x 5. Vermoed bij 115kg wel het laatste en dan wrs overgaan naar 5 sets van 3 reps of een 3 x 3 ofzo. En dan verder opbouwen en singles doen mss zoals je zegt. Die gewenning moet ik nog hebben.

Ja die close grip ben ik nu aan het bekijken. Dit weekend 110kg proberen voor 4 a 5 reps ofzo.
 
Mega off day. Gisteren een heel zware werkdag. Was echt een kutshift... slechte foreman, te weinig volk, teveel werk, te weinig plaats. Alles kwam samen en maakte het echt enorm kut. Om 00u thuis van het werk. Om 01u gaan slapen. Wekker om 8u30, terug in slaap gevallen. 9u30 wakker. Eten en proberen trainen om 11u, niets lukte. Lichaam voelde nog niet wakker en kon geen kracht zetten.

Verschuiven naar morgen.
 
Als het hoofd al niet mee wil om welke omstandigheden dan ook, dan lukt het meestal sowieso niet. As je dan nog eens een zware werkdag te verteren had komt dat er nog eens bovenop. Dan slaat het meestal wel erg tegen.
Probeer het van je af te zetten en probeer morgen opnieuw.
 
Als het hoofd al niet mee wil om welke omstandigheden dan ook, dan lukt het meestal sowieso niet. As je dan nog eens een zware werkdag te verteren had komt dat er nog eens bovenop. Dan slaat het meestal wel erg tegen.
Probeer het van je af te zetten en probeer morgen opnieuw.
Yep idd. Denk dat het morgen ook niets zal worden. Mijn moet vroeger beginnen dan gedacht zie ik net.... ohja tis dan eens een week met 2-3 trainingen. Gaan we niet van dood. Herstellen we wat extra
 
Al kan het nog. Moet morgen om 10u nog eens opchecken om te kijken of het niet verlaterd. We zien wel he
 
Yep idd. Denk dat het morgen ook niets zal worden. Mijn moet vroeger beginnen dan gedacht zie ik net.... ohja tis dan eens een week met 2-3 trainingen. Gaan we niet van dood. Herstellen we wat extra
Idd, zo is dat. Je kan het beter positief inzien dan je er over opjagen.
 
Scherpe steken vandaag linker lies. Telkens ik mijn rechter been voor zet en dus mijn linker ben achter staat. Vreemd. Niet gelift of rare dingen gedaan... hopelijk morgen gewoon weg
 
Kan gewoon vermoeidheid of stress zijn. Af en toe heb ik dat ook. Maar dat wil niet zeggen dat het bij jou dezelfde oorzaak heeft.
Morgen gewoon rustig aan je opwarming beginnen en dan zien wat het geeft.
Bij mij gaat het meestal over als ik eenmaal bezig ben.
 
Mijn logje houd ik verder in de powerlifting contest sectie vanaf nu. Tot na de 'meet'!
Hopelijk volgen jullie daar verder :)

 

Bbm, strength 3. Week: 3 , traning: 1​


Squat
1 x 140kg
1 x 160kg
4 x 140kg
4 x 120kg
4 x 120kg
4 x 120kg

Bench press
1 x 110kg
1 x 100kg

Pijntjes ellebogen, polsen. Deze lijken niet volledig te recupureren.... ik kan 1 oefening goed uitwerken waar de pijn opbouwt rondom de gewrichten en pezen en dan begint het....
 
Best klote! Jij hebt elleboog sleeves toch he?

Alsnog wel een mooie training. Zeker die 160kg squat. Op hoeveel zit je squat pr?
 
Back
Naar boven