Fitness Seller

Psycomantje's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Best klote! Jij hebt elleboog sleeves toch he?

Alsnog wel een mooie training. Zeker die 160kg squat. Op hoeveel zit je squat pr?
Ja maar tzijn lichte fijne dingen. Geeft geen compressie. Is meer voor de warmte en geeft een aangenaam gevoel. Kan ze zonder enig probleem aantrekken. Kan ze vermoed ik zelfs zo voorbij men ellebogen trekken.

Squat ging wel ok ja. Pr staat op 1x180

Ja maar tzijn lichte fijne dingen. Geeft geen compressie. Is meer voor de warmte en geeft een aangenaam gevoel. Kan ze zonder enig probleem aantrekken. Kan ze vermoed ik zelfs zo voorbij men ellebogen trekken.

Squat ging wel ok ja. Pr staat op 1x180

Das een mooie squat PR. Hoop ik dit jaar stiekem toch te hitten. Ja heb er van Sbd en die geven mij qua maat medium wel compressie vandaar dat ik het vroeg. Wel enorm fijn. Goed slapen man !

Gebruik je wrist wraps tijdens de squat? Dat helpt mij wel. Hoewel ik ook wel elleboog pijntjes heb na het squatten. Maar die zijn weer weg na wat benchen of een half uurtje rust.

• #1.144
Gebruik je wrist wraps tijdens de squat? Dat helpt mij wel. Hoewel ik ook wel elleboog pijntjes heb na het squatten. Maar die zijn weer weg na wat benchen of een half uurtje rust.
Bijna nooit al helpen die idd wel een beetje. Moet ik eens gaan doen mss voor de top sets

Voor zware squats gebruik ik ze altijd. Is veel comfortabeler.
Same, voor alle sets na de warming up eigenlijk. En ik heb een relatief brede grip en de barbell redelijk laag in m'n handpalmen, waardoor polsen redelijk neutraal blijven t.o.v. onderarm. Sinds ik dat ben gaan doen eigenlijk geen last van polsen meer gehad.

Moest ff zoeken of ik er een video van had met een hoek waarin dat beetje te zien is:

Heb nu ook die wrist wraps van SBD de gewone en zelfs die zijn een wereld van verschil in vgl met goedkope Olimps.

• #1.148

Bbm, strength 3. Week: 3 , traning: 2​

Deadlift
1 x 200kg (@6)
1 x 210kg (@8,5)
5 x 190kg (@7,5)
5 x 160kg
5 x 160kg
10 x 150kg

Low incline bench
5 x 70kg
5 x 90kg
5 x 100kg
5 x 90kg

Lat Pulldown + Dips
8 x 60kg + 8 x
8 x 65kg PR + 8 x 10kg
8 x 65kg + 8 x 10kg

Profiteren van goeie training! Alles ging best goed. Bench licht pijntje voorkant schouderkop daarom niet nog een set gedaan. Laatste rep met 190kg kwam men strap los bij liftoff, ff herpakken en gaan. Laatste set 10kg afgegooid en ipv nog 2 sets te doen gewoon 1set van gemaakt xD Had geen zin meer in 2 sets en wou wat tijd besparen... Laat begonnen.

1x200

1x210

5x190

Mooi wat werk verricht se ;) !
Dus vermoeidheid stilaan door? of de feel good wat terug?

• #1.150
Mooi wat werk verricht se ;) !
Dus vermoeidheid stilaan door? of de feel good wat terug?
Keek eigenlijk al uit naar de deadlift van op mijn werk. Had er zin in vandaag. Ook weinig pijntjes waardoor alles toch veel aangenamer voelt. Wel mijn large knee sleeves aangedaan voor de zekerheid, die voelen erg goed. Trek ik zo over men knieen maar geeft net dat klein beetje druk en warmte waardoor alles aangenamer voelt :)

Keek eigenlijk al uit naar de deadlift van op mijn werk. Had er zin in vandaag. Ook weinig pijntjes waardoor alles toch veel aangenamer voelt. Wel mijn large knee sleeves aangedaan voor de zekerheid, die voelen erg goed. Trek ik zo over men knieen maar geeft net dat klein beetje druk en warmte waardoor alles aangenamer voelt :)

oké top man!

• #1.153

Bbm, strength 3. Week: 3 , traning: 3​

Squat against bands
4 x 100kg
4 x 120kg
2 x 135kg

Close grip bench press
5 x 70kg
5 x 100kg
5 x 100kg
5 x 100kg

High incline dumbell bench
10 x 25kg
10 x 25kg
10 x 25kg

Kneeling cable crunch
12 x 25kg
12 x 25kg
12 x 25kg

Pull up
5 x
5 x 10kg
5 x 15kg
5 x 20kg PR

Goeie training. Tijdens 2de rep met 135kg weer enorme lowback pump, jammer want ze gingen best goed! En das mijn VPR voor 4 reps. Voor de veiligheid gestopt want voelde niet aangenaam. Kon ik mss wel verwachten na de vorige training en mijn rug was nog goed stijf eigenlijk. Bench ging ook heel vlot en alles eigenlijk! Pull ups setjes van 5 zien tot waar ik geraak, niet verkeerd :)

5x100 bench

5x15 pull up

5x20 pull up

4x120 squat

Die bands zullen het toch wel fiks zwaarder maken he? Zonde van die lowback pump. Als die er is heb je niks meer te koeken helaas...

Wel een heel smalle gripwijdte voor pull ups. Varieer je daar nog in of? Nu ik dat zie wil ik het ook wel is testen.

• #1.155
Die bands zullen het toch wel fiks zwaarder maken he? Zonde van die lowback pump. Als die er is heb je niks meer te koeken helaas...

Wel een heel smalle gripwijdte voor pull ups. Varieer je daar nog in of? Nu ik dat zie wil ik het ook wel is testen.
Yep heb ik wel eens vaker die backpump en dan is het gedaan inderdaad.
Bands geven -+35kg totaal bovenaan. Leuke is dat die me echt leren bracen doorheen heel de motion en iets trager leren gaan, je word echt naar beneden getrokken anders. Je kan ook opeens van een @7 naar een @9 gaan vind ik. Soms is het lastiger in te schatten. Ook qua welke sprongen in gewicht je moet maken.

Pull up grip is de schuine grip en das de enige breedte, tussen de hammer grip en normale grip. Vind ik de meest aangename. Vroeger wisselde ik vaak in grips maar wil eens doorgaan op 1 grip. Denk dat dit beter zal werken

Ja lijkt me idd niet evident. Wel interessant, ook 0,0 ervaring mee.

Teveel variëren geloof ik zelf ook niet in. Doe mijn pull ups ook al jaren hetzelfde. Enkel als ik die lange tijd niet weighted doe suck ik er ook gwn in.

• #1.157
Ja lijkt me idd niet evident. Wel interessant, ook 0,0 ervaring mee.

Teveel variëren geloof ik zelf ook niet in. Doe mijn pull ups ook al jaren hetzelfde. Enkel als ik die lange tijd niet weighted doe suck ik er ook gwn in.
Heb gemerkt dat als ik elke keer wissel ik vaak op hetzelfde blijf hangen en weinig gains maak. Terwijl pull ups echt wel een goeie oefening is allround. Probeer nu een strength en volume dag of week te wisselen

• #1.158

Bbm, strength 3. Week: 4 , traning: 1​

Squat
1 x 170kg (@9)
5 x 150kg (@8,5)
5 x 125kg
5 x 125kg
5 x 120kg
5 x 120kg

Bench press
1 x 125kg (@8,5)
4 x 115kg (@9)
5 x 105kg
5 x 105kg
5 x 100kg
5 x 100kg

Kneeling cable crunch
12 x 25kg
12 x 25kg
12 x 25kg

Goeie train, alles voelde sterk. Alleen 125bench voelde raar, ff korte struggle maar na de rep gedaan was voelde het helemaal niet zwaar. Mss te lang geleden dat ik dit in men handen heb gehad. Vanaf morgen de vroege shift weer, slaap word dus iets minder.

Ja gewenning. Is een gek ding soms. Of iets dat zwaar aanvoelt je wel de klus klaart etc.

Wel mooi zware squats. Die 170 en die 150 op 5 reps.

• #1.160
Ja gewenning. Is een gek ding soms. Of iets dat zwaar aanvoelt je wel de klus klaart etc.

Wel mooi zware squats. Die 170 en die 150 op 5 reps.
Ging wel goed je squats. Achterna gezien had de squat beter 165 geweest. En de bench 120, voor de singles. De rest was perfect qua rpe

Terug
Naar boven