MuscleMeat

Psycomantje's log

Bezoekers in dit topic

Een halve rpe missen kan totaal geen kwaad. Volgende keer zelfde gewicht en als je dan wel perfect op je target rpe zit kan je de keer erna proberen ~3% toe te voegen.
Ga je dan weer een halve rpe over je doel dan neem je hem de keer erna weer opnieuw. Ga je er een halve of hele rpe onder dan voeg je weer 3% toe. Ga je er een hele over zou ik even 3% terug zakken of je moet het op gewoon een uitzonderlijk slechte dag kunnen steken.
Zo kan je netjes progressie boeken zonder teveel te moeten gokken welke gewichten je moet nemen voor je training als je met rpe traint.
 
Een halve rpe missen kan totaal geen kwaad. Volgende keer zelfde gewicht en als je dan wel perfect op je target rpe zit kan je de keer erna proberen ~3% toe te voegen.
Ga je dan weer een halve rpe over je doel dan neem je hem de keer erna weer opnieuw. Ga je er een halve of hele rpe onder dan voeg je weer 3% toe. Ga je er een hele over zou ik even 3% terug zakken of je moet het op gewoon een uitzonderlijk slechte dag kunnen steken.
Zo kan je netjes progressie boeken zonder teveel te moeten gokken welke gewichten je moet nemen voor je training als je met rpe traint.
Klinkt niet verkeerd! Deze nacht maar 4u slaap gehaald. Buiten dat ik me wat moe voel, voel ik me wel ok en toch aardig hersteld. Morgen dagje thuis, dus kan vanavond wat slaap inhalen en morgen liften
 
Ging wel goed je squats. Achterna gezien had de squat beter 165 geweest. En de bench 120, voor de singles. De rest was perfect qua rpe
Mijn rpe mag soms wat lager, maar is soms moeilijk bij die 531 als ze zeggen 3+. Dan wil ik maar te graag echt plussen..
 
Mijn rpe mag soms wat lager, maar is soms moeilijk bij die 531 als ze zeggen 3+. Dan wil ik maar te graag echt plussen..
Ja jij wel vaker naar rpe10 lijkt me. Zolang je goed hersteld geen probleem maar wel opletten natuurlijk
 
Fuck it net opgebeld om toch te werken morgenvroeg
 
Ja jij wel vaker naar rpe10 lijkt me. Zolang je goed hersteld geen probleem maar wel opletten natuurlijk
Ja beetje zoeken naar een goede balans. Op die 531 heb ik het idee dat die 3de en all out set dat ik die wel eens wat minder kan en mag draaien... Nu merk ik enorm dat squat en deadlift weer zwaarder is aan mijn lijf. Mss per week 1 RPE 10 op ofwel dl, sq of BP. Zo afwisselend.. Maarja dan ook goed op mijn gevoel letten, want de ene dag is de andere niet. Ik leer het nog wel :p zelfs nooit ged8 dat ik ook effectief met een beetje programmering zou bezig zijn.
 

Bbm, strength 3. Week: 4 , traning: 2​


Deadlift
1 x 180kg
1 x 200kg
1 x 215kg (@8)
5 x 195kg (@8)
5 x 160kg
5 x 160kg
5 x 160kg

Low incline bench
5 x 70kg
5 x 90kg
5 x 105kg PR
5 x 90kg
5 x 90kg

Lat Pulldown
8 x 60kg
8 x 60kg
8 x 60kg

Split squat
10 x 47kg
10 x 47kg

Goeie training! Mijn PR is 220 op deadlift, dit kon ik makkelijk verbreken vandaag vermoed ik. Ook een PR op de low incline, zonder enige schouder pijn... Moet em wel traag uitvoeren hiervoor, vooral het zakken dan.

1x215

5x195
 
Jaja de gain train ! 😁 Was een mooie en vooral snelle 215 idd...
 

Bbm, strength 3. Week: 4 , traning: 3​


Squat against bands
4 x 100kg
4 x 120kg
4 x 130kg
2 x 140kg PR

Close grip bench press
5 x 70kg
5 x 90kg
1 x 110kg
1 x 120kg
4 x 110kg

High incline dumbell bench
10 x 20kg
10 x 30kg
8 x 30kg

Ab roller
8 x
8 x

Matige training, eieren preworkout zijn goed misvallen. lekkere diaree bomb en darmkrampen tijdens training, energie vloeide ook snel weg zo. Het was de laatste sessie op squat vs bands dus wou toch een klein PR zetten hierop, VPR is 4x135.
 
Teveel vetten misschien? Dat kan al eens tegenvallen als je vlak erna gaat squatten.
Jep vermoed van wel, had er ook nog spek bij gebakken. Heb ik al vaker last van gehad, moet ik eigenlijk weten
 
Lekker! Maar beter na de training eten ipv ervoor. ;)
Nja heb wel eten nodig voor ik train. En liefst redelijk wat. Maar moet proberen vettigheid vermijden dan. Ravioli of pannenkoeken met een whey shake ofzo ga ik lekker op xD
Zonde man. Geen dumping? Wel mooie gewichten verzet
Thx, dumping denk ik niet echt. Nuja het komt er direct uit maar heb zo niet de dumping neveneffecten... duizelig, beven, etc... alleen wat sneller energie verlies
 
Een PR is een PR, mooi zo! :p
En wat bedoel je met een eieren pre workout? gewoon eieren geboeft dan :p?
 
Een PR is een PR, mooi zo! :p
En wat bedoel je met een eieren pre workout? gewoon eieren geboeft dan :p?
thanks :) roerei, spek, brood :) best wel blij met 2x140 gezien de omstandigheden. bands geven +- 35kg bovenaan, was lekker zwaar
 
Niet zo bruut als men back shots maar het geeft idee van men fysiek.
20210429_191421~3.jpg
 
thanks :) roerei, spek, brood :) best wel blij met 2x140 gezien de omstandigheden. bands geven +- 35kg bovenaan, was lekker zwaar
Altijd goed haha. Ja dat is lekker wel! Nog nooit gedaan met bands, wel eens proberen als de gyms opengaan. Met mijn rack gaat dat niet.

Droog genoeg. Kan nog ei en spek bij :p
Zeker een mooie shape, volle chest. Dat mis ik wel door het gebrek aan Incline werk denk ik.
 
Altijd goed haha. Ja dat is lekker wel! Nog nooit gedaan met bands, wel eens proberen als de gyms opengaan. Met mijn rack gaat dat niet.

Droog genoeg. Kan nog ei en spek bij :p
Zeker een mooie shape
Thx. Kan zeker nog spek en ei bij ja gaha. Mis wel een hoop upperchest wel maarja. Bands zijn wel cool, doen veel voor men techniek. En je hersteld er goed van. De top is heavy maar bottom relatief easy.
 
Back
Naar boven