- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Hoop ik ook!Mooie trainingen weer. Hopelijk doe je nog even door qua PRs!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoop ik ook!Mooie trainingen weer. Hopelijk doe je nog even door qua PRs!
Thx man! Ja echt super om PR's te kunnen zetten @8 en @9! Dat beloofd voor als ik dit kan volhouden. Volgende week een low stress week denk ik, en dan verminderd het volume en gaat de intensiteit iets hoger stillaan opbouwen naar de peak. Heb echt zin om te knallen!Echt lekker man! Dikke prs he man..
En te smooth gwn haha.....
De gewone bench geeft niet echt last denk ik (zal ik dinsdag zien haha). Tis vooral de incline maar inderdaad zoals je zegt ff wat inhouden en zorgen dat het niet erger word.Goed dat je inhoudt. Is het allemaal niet waard he! Schouder en barbell bench is geen goed huwelijk. Merk dat ook.
Maar de job geklaard he
Ja ben zelf helemaal geen Incline bencher. Dat knelt als ik echt tot mijn borst zou gaan. De Incline doe ik zelf enkel met de dumbells als ik de kans zou hebben. Gezond blijvenDe gewone bench geeft niet echt last denk ik. Tis vooral de incline maar inderdaad zoals je zegt ff wat inhouden en zorgen dat het niet erger word.

Jep 13 reps had ik ook gered inderdaad. Mss zelfs 15 als het levensnoodzakelijk was en ze me ff aan de zuurstof konden hangenLekkere rep outs idd!! Ja pas ook die 130kg gedaan op 13 reps, die hadden jou zeker wel afgegaan op basis van je vid! En ja zulke sets duren dan precies ellenlang en dan moet je nog zien dat je niet mis telt![]()

maar lowstress week dus niet overdoen. Zal wel deugt doen dat de spiertjes ff niet zo belast worden met heavy weights. Normaal skipte ik deze week telkens, maar nu dacht ik dat die week wel ff welkom is.Ik had je die 15 graag zien doen. Extra motivatieprikkels voor mij hahaJep 13 reps had ik ook gered inderdaad. Mss zelfs 15 als het levensnoodzakelijk was en ze me ff aan de zuurstof konden hangenmaar lowstress week dus niet overdoen. Zal wel deugt doen dat de spiertjes ff niet zo belast worden met heavy weights. Normaal skipte ik deze week telkens, maar nu dacht ik dat die week wel ff welkom is.
Had wel ff in men achterhoofd om te proberen over je 13 reps te geraken. Maar toen dacht ik braaf als ik me nu volledig naar de klote ga reppen, dan is die low stress niet echt low stress vrees ik haha.Ik had je die 15 graag zien doen. Extra motivatieprikkels voor mij haha
Was het nu al niet meer dusHad wel ff in men achterhoofd om te proberen over je 13 reps te geraken. Maar toen dacht ik braaf als ik me nu volledig naar de klote ga reppen, dan is die low stress niet echt low stress vrees ik haha.
maar idd nog net niet in dat rood maakt wel verschil heb ik al gemerkt haha.Thanks! ja inderdaad is wel leuk om te zienFlink deadlift volume, ook mooi om te zien dat rep 1 & 10 gewoon hetzelfde eruit zien.
qua techniek en kracht had ik nog kunnen doorgaan, maar heb er de cardio niet voor hehe