- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eens met je schrijft over de oefeningen.. Herken het ook.Nee, moeilijker. Voelt ook altijd t*ring zwaar op men rug. Heel quad dominant en hard vechten om niet voorover te gaan. Pakt dus ook serieus op core.
Thanks. Denk dat pauseds net de lift is die mijn normale deadlift het meeste boosten, waarom precies weet ik niet maar vergt iets meer van je core idd. En een goeie training om door sticking points te geraken.
Eens met je schrijft over de oefeningen.. Herken het ook.
Trainingen gaan lekker hier. Het schema van barbell medicine bevalt goed zo te zien?
De resultaten liegen er in ieder geval niet om. 👍
Al lijkt me het rpe gebeuren wel effe lastig om in het begin onder de knie te krijgen. Bijv. Naar welke top gewichten in een training werk je toe in een bepaalde rpe . Om dat van te voren al in te schatten. Heb je tips of hoe doe jij dat?
Ja schema bevalt me echt heel goed, ook omdat er een ruime excercice selection in zit waardoor je het schema elke keer kan aanpassen en veranderen. Heb het al enkele keren doorlopen maar nog maar 1 keer volledig kunnen afwerken en dan had ik mooie pr's. Nu ga ik het ook weer kunnen voltooien normaal dus hoop weer op die mooie prs. Gaat wel de goeie kant uit!Eens met je schrijft over de oefeningen.. Herken het ook.
Trainingen gaan lekker hier. Het schema van barbell medicine bevalt goed zo te zien?
De resultaten liegen er in ieder geval niet om. 👍
Al lijkt me het rpe gebeuren wel effe lastig om in het begin onder de knie te krijgen. Bijv. Naar welke top gewichten in een training werk je toe in een bepaalde rpe . Om dat van te voren al in te schatten. Heb je tips of hoe doe jij dat?

Dat voel je aan tijdens de warming up. RPE kun je niet van tevoren plannen. Want wat als je een slechte of juist een hele goede dag hebt? Dat kan qua lifts zomaar 10 kg schelen.
Begin er gewoon eens mee te oefenen. Er is geen goed of fout. Naar verloop van tijd word je er steeds beter in.
Thanks voor jouw info. Klopt is genoeg info over te vinden gelukkigJa schema bevalt me echt heel goed, ook omdat er een ruime excercice selection in zit waardoor je het schema elke keer kan aanpassen en veranderen. Heb het al enkele keren doorlopen maar nog maar 1 keer volledig kunnen afwerken en dan had ik mooie pr's. Nu ga ik het ook weer kunnen voltooien normaal dus hoop weer op die mooie prs. Gaat wel de goeie kant uit!
Rpe is echt handig, maar moet je wel ff aanleren ja. Van te voren inschatten doe ik door te kijken naar vorige trainingen. Als ik vorige training bv squat 1x160@rpe8 had. Dan probeer ik minstens 160 of 165 te halen (indien binnen de rpe8). Dat voel je wel tijdens je opwarmen naar die single toe of dat gaat lukken of niet. Kan bv een top dag hebben en 1x170kg halen @8 ook.
Voor mij is RPE vooral handig omdat ik in shiften werk en dus de ene week smorgen, dan savonds, dan smiddags moet trainen. Trainingen smiddags ben ik altijd het sterkst, dan savonds en smorgens meestal zwakker.
Dan kan het zijn dat ik bv smorgens eens 1x155kg squat @8. En zo weerhoud de RPE je er van om elke keer in het rood te gaan om toch een bepaald gewicht te halen, maar ga je op de langere termijn toch omhoog.
De uitleg is een beetje all over the place sorry![]()
Had het eigenlijk over men tekst dat het een beetje all over the place geschreven wasHelder. Ken het principe en veel over gehoord in lezingen op YouTube van Mike T en gasten van Barbell medicine. Toch benieuwd hoe men drs hier het aanpakken die het al langer hanteren. Voorlopig ga ik het zelf nog niet runnen. Zit helaas weer in rehab en hoop komende week weer eens pijnvrij te kunnen squaten en deadliften . Komt goed
Thanks voor jouw info. Klopt is genoeg info over te vinden gelukkig

Thx! Voelde super tegen alle verwachtingen in want had een erg slechte nachr. Haha wel leuk dat we zo close bij elkaar zitten he! Motiveerd inderdaad welwat een ijzersterke training man! Squat en bench gingen nog goed snel naar boven!! RPE nog goed onder het rood, dus nog een mooi herstel!
Weer mooi motivatiemateriaal voor mezelf!
Met de schouder terug alles wat oké dan?
Thx! Voelde super tegen alle verwachtingen in want had een erg slechte nachr. Haha wel leuk dat we zo close bij elkaar zitten he! Motiveerd inderdaad wel
Schouder voelt best oke bij normale bench. Bij de floorpress en incline moet ik opletten en zijn het bijna tempo reps. Daarom dat deze voorlopig wat lager in gewicht blijven, ben al lang blij dat ik normaal kan comp benchen.
Vermoed ook wel dat je die squats haalt. Moet goed werken om bij te blijven dus das nice! Extra motivatie om te knallen binnen 5 weken![]()

We hebben na jaren weer een sub-goal gehit. 90kg bw gehaald. 90.6 smorgens om precies te zijn![]()
Haha fat bulken ga ik zoiezo nooit echt doen, we zien wel waar het ons brengt. Zou wel richting 100 willen gaan als me dat lukt. Om dan te cutten naar 93 om zoveel mogelijk spiemassa te houden op 93. En dan eventueel eens een competitie mee doen.
Ja ik ik kan dat deels bevestigen. Heb echt meer dan 1.5jaar echt dik(87kg) gestaan en redelijk veel volume gedraaid in de gym. Echt mooie massa aan overgehouden. Enkel dnek ik soms ook aan eens een wedstrijd mee te doen voor de fun factor.Haha fat bulken ga ik zoiezo nooit echt doen, we zien wel waar het ons brengt. Zou wel richting 100 willen gaan als me dat lukt. Om dan te cutten naar 93 om zoveel mogelijk spiemassa te houden op 93. En dan eventueel eens een competitie mee doen.
Al denk ik dat ik qua krachtstats beter kan mee doen in -83.
Nuja 100kg hitten zonder echt vet te worden lijkt me moeilijk als natty. Als je gewoon wilt leven en eten en doen wat je wilt, mja we zien wel he we gaan gewoon verder. Denk als ik een 93 zou hitten en zou cutten naar 83 ik wel een aardig mooi fysiek zou kunnen neerzetten.