Fitness Seller

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geef gewoon toe dat jullie jaloers zijn op zijn lichaam.. ben ik ook.. des te meer reden om harder te trainen

Wat een gebash allemaal hier. Is toch nu wel duidelijk.

-TS heeft hiervoor gejuiced, al dan nog mooi fysiek.
-TS heeft een hoge eigendunk, wil stoer overkomen en wil zichzelf bewijzen.
-TS wil zich associëren met Zyzz, door zijn uiterlijk/kleding hierop aan te passen en zijn quotes te gebruiken.

Vind het niet heel gek dat je al dit gehaat over je heen krijgt. Als je gewoon normale aan BB gerelateerde foto's post i.p.v. deze, en niet zo'n stoere houding aanneemt met al die quotes van je en gewoon toegeeft dat je hiervoor hulpmiddelen gebruikt hebt ging het je een stuk beter af.

Nu kan dit topic beter dicht.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een gebash allemaal hier. Is toch nu wel duidelijk.

-TS heeft hiervoor gejuiced, al dan nog mooi fysiek.
-TS heeft een hoge eigendunk, wil stoer overkomen en wil zichzelf bewijzen.
-TS wil zich associëren met Zyzz, door zijn uiterlijk/kleding hierop aan te passen en zijn quotes te gebruiken.

Vind het niet heel gek dat je al dit gehaat over je heen krijgt. Als je gewoon normale aan BB gerelateerde foto's post i.p.v. deze, en niet zo'n stoere houding aanneemt met al die quotes van je en gewoon toegeeft dat je hiervoor hulpmiddelen gebruikt hebt ging het je een stuk beter af.

Nu kan dit topic beter dicht.
zo ben ik gewoon, ik heb geen hoog eigendunk maargoed ; ) ik post gewoon een foto , jullie zijn de gene wie gaan praten, ik zeg natuurlijk dat ik het niet doe, want als ik niet reageer op mensen wie mij een roidmuncher noemen of dergelijke... denken ze vast dat het dan ook waar is ; )

Wat een topic...

Jullie zijn triest voor woorden mensen, het is mijn neef, zie hem dagelijks en waarom zou die fake dingen posten of dergelijks, heel enschede kent hem ;). Waarom al die haat reacties, let him be wat hij is, het gaan tenslotte om het fysiek hier, als we allemaal op elkaar zouden reageren wie hoe is, kunnen we beter nu gelijk oorlog gaan voeren ;)

ik heb hier nu gans deze thread doorploegd en heb (correct me if i'm wrong), behalve een pak loze beloftes en veel vragen, geen enkele recente benenfoto gevonden?
ben daar ook wel eens benieuwd naar tbh...

en voor de rest: knappe fysiek en uiteindelijk zal je er ook wel genoeg werk enzo insteken, maar natural in een jaar tijd lijkt me ook wel BS
en beweren dat je geen zyzz-wannabe bent, terwijl je hem wel volledig imiteert en zelfs al zijn uitspraken uitkraamt... riiiight :rolleyes:

ik heb hier nu gans deze thread doorploegd en heb (correct me if i'm wrong), behalve een pak loze beloftes en veel vragen, geen enkele recente benenfoto gevonden?
ben daar ook wel eens benieuwd naar tbh...

en voor de rest: knappe fysiek en uiteindelijk zal je er ook wel genoeg werk enzo insteken, maar natural in een jaar tijd lijkt me ook wel BS
en beweren dat je geen zyzz-wannabe bent, terwijl je hem wel volledig imiteert en zelfs al zijn uitspraken uitkraamt... riiiight :rolleyes:
;)ik heb wel van het voetballen van laatst ? maar dat kun je niet echt beoordelen denk ik..
http://i46.tinypic.com/2rws18m.jpg
ik concentreer me meer op mijn teardrops , en het gedeelte van je heup en je bovenbeen, dat het meer zo een vorm wordt ( )
lol fcking retarded uitgelegd ;) maar goede been pics komen er aan.

Laatst bewerkt:
heel enschede kent hem ;). Waarom al die haat reacties, let him be wat hij is, het gaan tenslotte om het fysiek hier, als we allemaal op elkaar zouden reageren wie hoe is, kunnen we beter nu gelijk oorlog gaan voeren ;)

Net ff wat rond gevraagd bij mensen uit enschede en niemand herkent hem :roflol: Zeker als hij bij een gym zou trainen had iemand hem wel moeten herkennen.

Dus waar train je?

ging wel ff stuk met het ''bosnische genen ;)'' gedeelte.

Kom er eerlijk vooruit als je juiced en verander potverdomme je attitude wat man, niemand moet je hier..

Net ff wat rond gevraagd bij mensen uit enschede en niemand herkent hem :roflol: Zeker als hij bij een gym zou trainen had iemand hem wel moeten herkennen.

Dus waar train je?
kweet ook niet wat mijn neef bedoelde tbh :p want ik woon in lichtenvoorde hij trollde een beetje denk ik ; ) lichtenvoorde is een klein k*t dorpje 10 km van duitse grens :)

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 12:29 ----------

ging wel ff stuk met het ''bosnische genen ;)'' gedeelte.

Kom er eerlijk vooruit als je juiced en verander potverdomme je attitude wat man, niemand moet je hier..
gast ? 19 jaar... enough said.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 12:29 ----------

gast ? 19 jaar... enough said.

En dan past de naald er nog niet in? Ik heb niks tegen kuren maar kom er dan voor uit. Niemand gelooft je verhaal.

+ Volgens mij ben je gewoon een oude geilerd van 40+

lichtenvoorde... fitnesscentrum ''de buurman'' je kunt gratis komen trainen hehehe..

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 12:44 ----------

en dan past de naald er nog niet in? Ik heb niks tegen kuren maar kom er dan voor uit. Niemand gelooft je verhaal.

+ volgens mij ben je gewoon een oude geilerd van 40+
50+

Moet je fier op zijn.

Oh Enschede, gezicht kwam al bekend voor. Je was bij freshtival toch, volgens mij zag ik je daar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven