ezye
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jouw vriendje zit gay te doen dat ik 14 ben, terwijl mijn fysiek bijna beter is dan dat van hem..
Hij wilt foto's ik zeg check mijn log, en dan hoor ik niks meer van hem
Julie failen gewoon zwaar, beat it..
En het feit dat ik 14 ben, wat heeft dat er mee te maken?
U jelly dat je niet zo vroeg bent begonnen?
Hou alsjeblieft op over mijn leeftijd, want jij was op je 14de waarschijnlijk zo'n 45kg k*t ecto...
chill down, mensen willen geen commentaar van een 14 jarige. Al was je de slimste ter wereld mensen kunnen het gewoon niet hebben, dus hou je gewoon in anders krijg je veel haters.Jouw vriendje zit gay te doen dat ik 14 ben, terwijl mijn fysiek bijna beter is dan dat van hem..
Hij wilt foto's ik zeg check mijn log, en dan hoor ik niks meer van hem
Julie failen gewoon zwaar, beat it..
En het feit dat ik 14 ben, wat heeft dat er mee te maken?
U jelly dat je niet zo vroeg bent begonnen?
Hou alsjeblieft op over mijn leeftijd, want jij was op je 14de waarschijnlijk zo'n 45kg k*t ecto...
karma voor je posts!lol? 1.76.. dwerg.. next..
slaat toch ook nergens op
ben net 3 maanden bezig.. gelukkig kan iedereen groeien in spiermassa.. lengte moet je helaas hebben , hoe breed jij ook bent ik zal altijd over je heen kijken ghehe + massa op een lang iemand staat 100x zo harder.. en indrukwekkender.. je bent slechts een klein opgepompt dwergje.. niet lullig bedoeld
Zijn heel veel mensen die over mij heen kijken, boeit mij niet hoor.
ben net 3 maanden bezig.. gelukkig kan iedereen groeien in spiermassa.. lengte moet je helaas hebben , hoe breed jij ook bent ik zal altijd over je heen kijken ghehe + massa op een lang iemand staat 100x zo harder.. en indrukwekkender.. je bent slechts een klein opgepompt dwergje.. niet lullig bedoeld
Het boeit je wel degelijk, je probeert een of andere macho man uit te hangen omdat je zo kort bent als compensatie.. is niet erg.. maar leer er wel mee leven en ga niet andere proberen de pan in te hakken