AndroidHealthClinic

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
post ff wat filmpjes dan kunnen we lachen

Jouw vriendje zit gay te doen dat ik 14 ben, terwijl mijn fysiek bijna beter is dan dat van hem..
Hij wilt foto's ik zeg check mijn log, en dan hoor ik niks meer van hem :o
Julie failen gewoon zwaar, beat it..

En het feit dat ik 14 ben, wat heeft dat er mee te maken?
U jelly dat je niet zo vroeg bent begonnen?
Hou alsjeblieft op over mijn leeftijd, want jij was op je 14de waarschijnlijk zo'n 45kg k*t ecto...

Feelsbosmann, je hebt net je eerste haren onder je oksel man :o chill down, mensen willen geen commentaar van een 14 jarige. Al was je de slimste ter wereld mensen kunnen het gewoon niet hebben, dus hou je gewoon in anders krijg je veel haters.

Waar

Jouw vriendje zit gay te doen dat ik 14 ben, terwijl mijn fysiek bijna beter is dan dat van hem..
Hij wilt foto's ik zeg check mijn log, en dan hoor ik niks meer van hem :o
Julie failen gewoon zwaar, beat it..

En het feit dat ik 14 ben, wat heeft dat er mee te maken?
U jelly dat je niet zo vroeg bent begonnen?
Hou alsjeblieft op over mijn leeftijd, want jij was op je 14de waarschijnlijk zo'n 45kg k*t ecto...

:roflol: karma voor je posts!

ben net 3 maanden bezig.. gelukkig kan iedereen groeien in spiermassa.. lengte moet je helaas hebben , hoe breed jij ook bent ik zal altijd over je heen kijken ghehe + massa op een lang iemand staat 100x zo harder.. en indrukwekkender.. je bent slechts een klein opgepompt dwergje.. niet lullig bedoeld

ben net 3 maanden bezig.. gelukkig kan iedereen groeien in spiermassa.. lengte moet je helaas hebben , hoe breed jij ook bent ik zal altijd over je heen kijken ghehe + massa op een lang iemand staat 100x zo harder.. en indrukwekkender.. je bent slechts een klein opgepompt dwergje.. niet lullig bedoeld

Zijn heel veel mensen die over mij heen kijken, boeit mij niet hoor.

post jij dan eens vids met je 195 bench e-hero

post maar

Zijn heel veel mensen die over mij heen kijken, boeit mij niet hoor.

Het boeit je wel degelijk, je probeert een of andere macho man uit te hangen omdat je zo kort bent als compensatie.. is niet erg.. maar leer er wel mee leven en ga niet andere proberen de pan in te hakken

Win.

Heb ook filmpje van laatst, gewoon voor de fun

http://www.youtube.com/watch?v=7dBOnLrWc64

en de 180 bench

http://www.youtube.com/watch?v=Ho_HNbj-Md4

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 19:25 ----------

Het boeit je wel degelijk, je probeert een of andere macho man uit te hangen omdat je zo kort bent als compensatie.. is niet erg.. maar leer er wel mee leven en ga niet andere proberen de pan in te hakken

Whahaha waar hang ik de macho uit? Ik mag toch mijn mening geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven