Fitness Seller

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een bosnier die turks scheld. Epic fail.

Bosniers hebben een turks achtergrond, Epic r*tard.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 21:42 ----------

Omdat TS een te grote ego heeft met zo'n fysiek. Nergens voor nodig.

Ja maar weetje, na bijna 20 pagina's vol abuse comments word je ook gek toch. In begin negeerde hij het, na tijdje word je het zat, plus jij weet abi hoe kort lontje wij mensen hebben.

Ja als je liegt krijg je flame dat is te verwachten toch

Klopt, maarja als hij zegt dat niet zo is, hij weten.

Ik ken zulke mensen, zijn genoeg bij mij in de omgeving. Altijd maar liegen over hun gebruik. Ik ken een jongen, zijn broer woog 110kg 8% ofzo en volgens hem heeft die alleen maar paar x test only 250mg gezet :roflol:

altijd maar liegen onze mensen

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken zulke mensen, zijn genoeg bij mij in de omgeving. Altijd maar liegen over hun gebruik. Ik ken een jongen, zijn broer woog 110kg 8% ofzo en volgens hem heeft die alleen maar paar x test only 250mg gezet :roflol:

altijd maar liegen onze mensen
cool story, vertel aub meer over die jongens wie jij kent. heeft veel te maken met dit topic enzo.

kerel je lijkt wel 15 met die reacties van je, zit de heledag mensen te replyen hier, je bent 22. grow up

Dude jij hebt Zyzz als avatar en zegt tegen mij grow up. KNIP... Je bent 17 jaar...KNIP...

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 22:11 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ur a fag :D

Jij bent net de brugklas voorbij, weten je ouders wel dat je verboden woordjes gebruikt? Pas maar op, straks mag je een paar weken niet meer op internet of wordt je zakgeld ingehouden. KIDS

Wat een figuren hier zeg

Dude jij hebt Zyzz als avatar en zegt tegen mij grow up. KNIP... Je bent 17 jaar...KNIP...[COLOR=]

[/COLOR]

Jij bent net de brugklas voorbij, weten je ouders wel dat je verboden woordjes gebruikt? Pas maar op, straks mag je een paar weken niet meer op internet of wordt je zakgeld ingehouden. KIDS
ja ik heb een zyzz avatar en nu? wat heeft dat ermee te maken?
oke ik ben 17 en gedraag me ernaar, integenstelling tot jou.

Mensen haha, beter noemen we dit zeik elkaar af topic. Iedereen zeikt elkaar hier af richards.

elke dag meer en meer aesthetic aan het worden... < 3

kom keer samen trainen dan patser :roflol:
no problem man ; ) alleen niet veel praten @ gym.. is risico.. gewoon beter niet eens 1 letter zeggen.. anders concentratie gone, en dan zit ik daar 2 uur te trainen wat ik in 1 uur tijd heb kunnen doen. nya mad ?

no problem man ; ) alleen niet veel praten @ gym.. is risico.. gewoon beter niet eens 1 letter zeggen.. anders concentratie gone, en dan zit ik daar 2 uur te trainen wat ik in 1 uur tijd heb kunnen doen. nya mad ?

Jongen na 1 setje verzin je toch een smoes om weg te gaan omdat je niet kan bijbenen

u mad?

Dude jij hebt Zyzz als avatar en zegt tegen mij grow up. KNIP... Je bent 17 jaar...KNIP...

Ik ben 14,
so what?
Ik heb jouw fysiek bijna ingehaald :)

Edit: Zakgeld? ik werk voor mijn centen vriend ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven