Fitness Seller

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
for real? respect niet verwacht :D

1,75m-1,85m vind ik perfect lengte voor bb, nice bench

Je comments.. je attitude.. maarja begrijpelijk voor iemand van jouw lengte.. wel ziek fysiek.. en zieke vids.. trouwens.

Ik ben alleen zo tegen mensen die het verdienen en deze knaap verdient het gewoon. Hij is de gene die naast zijn schoenen loopt, niet ik.

Gast, mijn lengte is perfect voor dit sport. Jij zal liters AAS moeten spuiten wil je er ooit zo uit zien als mij.

Ik ben alleen zo tegen mensen die het verdienen en deze knaap verdient het gewoon. Hij is de gene die naast zijn schoenen loopt, niet ik.

Gast, mijn lengte is perfect voor dit sport. Jij zal liters AAS moeten spuiten wil je er ooit zo uit zien als mij.

Sterker nog ik zou nooit AAS gaan spuiten.. wat is dat nou voor een slap gedrag.. jij moet wel om er indrukwekkend uit te zien haha, ik ben trouwens geen taalpurist.. maar ''Gast, mijn lengte is perfect voor dit sport.'' WHAHAHAHAH ik krijg tranen in mijn ogen serieus waar!!!!!!!!!!!!!!! WAUW dit sport

Sterker nog ik zou nooit AAS gaan spuiten.. wat is dat nou voor een slap gedrag.. jij moet wel om er indrukwekkend uit te zien haha, ik ben trouwens geen taalpurist.. maar ''Gast, mijn lengte is perfect voor dit sport.'' WHAHAHAHAH ik krijg tranen in mijn ogen serieus waar!!!!!!!!!!!!!!! WAUW dit sport

wat erg dit ipv deze

Gooi me gelijk het land uit. Je had niks anders om over te b**chen dus ga je daar over b**chen np bro.

Ik ga mijn tijd echt niet verder verspillen aan mensen die niks in te brengen hebben mbt bb.

wat erg dit ipv deze

Gooi me gelijk het land uit. Je had niks anders om over te b**chen dus ga je daar over b**chen np bro.

Ik ga mijn tijd echt niet verder verspillen aan mensen die niks in te brengen hebben mbt bb.

JIJ MOET WEL.. om er indrukwekkend uit te zien.. wat je met jou lengte trouwens nog steeds niet echt bent.. man je doet netof je een of andere pro bent.. je bent niet eens even close to being a pro and never will be, alsjeblieft man..

Je weet dat je een gesprek wint als iemand grammar nazi doet, know that feel?

karma please

• Like
Waarderingen: ezye
waar is iWJ? Hij is wel heel erg stil geworden... :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Heb ook filmpje van laatst, gewoon voor de fun

http://www.youtube.com/watch?v=7dBOnLrWc64

en de 180 bench

http://www.youtube.com/watch?v=Ho_HNbj-Md4

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 19:25 ----------

Whahaha waar hang ik de macho uit? Ik mag toch mijn mening geven
lol en nog steeds gaan mensen door op dit topic XD... iig n1 shape.. alleen vind ik het jammer genoeg niet staan bij eimand onder de 1.80.. ( mijn mening )
brute kracht ook, maar net iets te breed vin ik... maar goed... met die methyl tren en kuurtjes wat jij hebt gedaan moet dit natuurlijk ook wel.. anders doe je iets niet goed ;)

gl in the future.

vind je mij te breed? wtf doe je op een bodybuilding site als je mij al te breed vindt :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven