MuscleMeat

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahaha wat ben jij een held. Dit topic tovert een glimlach op mijn gezicht. Over het gebruik van AAS zal ik niet oordelen, desalniettemin moet je er voor trainen en eten. Een goed fysiek heb je. Het enige jammere vind ik dat je jezelf op een voetstuk plaatst waardoor dit hele topic een groot troll- en ragefestijn is geworden. Het lijkt erop dat je plezier hebt in wat je doet en dat is het belangrijkste.

May the force be with you, my shredded c*nt

Hmm 9 maanden? Was het een zware bevalling?

squat is van bijna 2 jaar terug, train al anderhalf jaar geen benen

koçum sakinles ;D
gedraag jou als abi als voorbeeld voor anderen, als jij wilt fitnessen met hem fitness met hem voor plezier, niet om elkaar de grond in te duwen..

bizim kültúr de oyle bisey yok : ) bize yakismiyor

• Topic Starter Topic Starter
allemaal cool story's hier ; ) 6.000 views in 1 dag.. seems legit.
potatoes gonna potate

431 reacties 37.293 keer bekenen voor een foto log waar ik geen normale foto met een normale pose kan vinden

:eek: dit topic volledig gemist :o

Iemand die goed eet en traint is het weer niet goed, lekker boeiend wat die naast de gym doet en of die juiced..

Ben wel benieuwd naar je voeding stuur is aub een pm?

Pictures or it never happend! Als jij ook maar bij mijn physique in de buurt komt, stop ik met bodybuilding.

'Check men log'

En dan zeg hoor ik niks meer van je ? :O
U-MAD.jpg

fail-lol.jpg

'Check men log'

En dan zeg hoor ik niks meer van je ? :O
U-MAD.jpg

fail-lol.jpg

je bent 14, je bent nog niet zo ver ontwikkelt om uberhaupt hiermee over te praten ^^ . Accepteer dat a.u.b. of ga weer verder met nutteloos reageren omdat je dan achter je pc hele dag kan lachen.. Zo is de jeugd van tegenwoordig jammer

je bent 14, je bent nog niet zo ver ontwikkelt om uberhaupt hiermee over te praten ^^ . Accepteer dat a.u.b. of ga weer verder met nutteloos reageren omdat je dan achter je pc hele dag kan lachen.. Zo is de jeugd van tegenwoordig jammer

Jouw vriendje zit gay te doen dat ik 14 ben, terwijl mijn fysiek bijna beter is dan dat van hem..
Hij wilt foto's ik zeg check mijn log, en dan hoor ik niks meer van hem :o
Julie failen gewoon zwaar, beat it..

En het feit dat ik 14 ben, wat heeft dat er mee te maken?
U jelly dat je niet zo vroeg bent begonnen?
Hou alsjeblieft op over mijn leeftijd, want jij was op je 14de waarschijnlijk zo'n 45kg k*t ecto...

:popcorn2: wat een heerlijk topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven