Fitness Seller

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zou ik liegen man? slaat echt nergens op :S

Jouw vriendje zit gay te doen dat ik 14 ben, terwijl mijn fysiek bijna beter is dan dat van hem..
Hij wilt foto's ik zeg check mijn log, en dan hoor ik niks meer van hem :o
Julie failen gewoon zwaar, beat it..

En het feit dat ik 14 ben, wat heeft dat er mee te maken?
U jelly dat je niet zo vroeg bent begonnen?
Hou alsjeblieft op over mijn leeftijd, want jij was op je 14de waarschijnlijk zo'n 45kg k*t ecto...

Ik vond het gewoon eigen overbodig om te reageren op je comment aangezien je zelf aangeeft dat jouw physique BIJNA beter is dan die van mij. Je geeft zelf al toe dat mijn physique>jouw physique. Mijn foto's zijn trouwens het resultaat van 3 maanden fitness dusja.... Good luck with your progress son.

Ik vond het gewoon eigen overbodig om te reageren op je comment aangezien je zelf aangeeft dat jouw physique BIJNA beter is dan die van mij. Je geeft zelf al toe dat mijn physique>jouw physique. Mijn foto's zijn trouwens het resultaat van 3 maanden fitness dusja.... Good luck with your progress son.

Mag ook wel als je 7cm groter, en 8 jaar ouder bent he vriend..
En jouw foto's slaan nergens op..
maak paar goeie foto's, en wees de 1ste van je familie/vriendjes die fatosenlijke poses heeft, en waar je gewoon fatsoenlijk kan zien hoe en wat ;)

Son...

gaan ze ruzie maken over wie betere fysiek heeft xD
en boys die ontkennen dat ze meer juicen dan appelsientje.

zeer vermakelijke weer :D

God help, mijn ex heeft een abortus gehad, denk ik eindelijk van kinderen af te zijn. Kom jij mij lastigvallen XD

wat heeft dit te maken dat ik 14 ben?
Ik train, eet enzo gewoon zoals de rest hoor..
Je wist even niet wat je moest zeggen dus dan begin je maar over mijn leeftijd?
Iedereen weet hier wel hoe het zit..

apolskisbosna topic is plat gespamt dit is een fotolog..... eerst ging iedereen hier over roids zeike nu gaan ze weer zeuren wie er een beter fysiek heeft.....
Heb gewoon beetje respect voor elkaar...

• Topic Starter Topic Starter
apolskisbosna topic is plat gespamt dit is een fotolog..... eerst ging iedereen hier over roids zeike nu gaan ze weer zeuren wie er een beter fysiek heeft.....
Heb gewoon beetje respect voor elkaar...
ik zweer ik geniet hiervan ;p hehehe dikke care ;p van mij mag dit een discussie topic worden no problem ;p

is wel big.. maar ja staat wel iets anders dan 1.76 @ 99 kg snapje ?

droomfysiek voor mij : sadik hadzovic.... ik heb minder vleugels ;p hij minder traps. iig .. 5 jaar doelstelling ; ) moet lukken.

de jouwe ?

Ik hoop voor jou ook minder neus :p

Maar ik deel ook je mening omtrent de verhouding lengte/gewicht.

Mijn streefdoel is 80kg op 8% ofzo :) Zal genoeg zijn voor mijn lengte.

shutup and enjoy the juice and needles and test E 500

Jouw vriendje zit gay te doen dat ik 14 ben, terwijl mijn fysiek bijna beter is dan dat van hem..
Hij wilt foto's ik zeg check mijn log, en dan hoor ik niks meer van hem :o
Julie failen gewoon zwaar, beat it..

En het feit dat ik 14 ben, wat heeft dat er mee te maken?
U jelly dat je niet zo vroeg bent begonnen?
Hou alsjeblieft op over mijn leeftijd, want jij was op je 14de waarschijnlijk zo'n 45kg k*t ecto...

zelfs de manier op hoe je iemand wilt vernederen werkt in je nadeel, ik vind het niet erg dat je traint op je 14de ben zelfs blij voor je nojoke. Maar een kleine tip wat je vast vaker hebt gehoord : ) niet zo vroeg trainen tenzij je 2x gaat en meer je lange spieren traint ... heb niks tegen je of tegen mijn vriend vind alleen raar de manier hoe op forum wordt omgegaan ;p wrm ben ik gelijk zijn neef als ik iets zeg dat positief is ... please leer dafuq gunnen

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 23:13 ----------

gvd had volume max.. heb oor onsteking volgens mij gaat nu nog een jaar langer duuren voordat het genezen is...:mad:

xD overdrijven kan ook haha

[/COLOR]

xD overdrijven kan ook haha[/QUOTE]

was ook maar een grapje had geluid wel op ze aller hards en heb ook nog eens oorontsteking :S

jezus hee,jullie lijken wel een stel wijven die lopen te discussieren over of hun kont groot lijkt in een bepaalde broek :roflol:

pics?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven