MuscleMeat

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
jezus hee,jullie lijken wel een stel wijven die lopen te discussieren over of hun kont groot lijkt in een bepaalde broek :roflol:

ik heb dat weleens sta ik voor de spiegel dan denk ik mmmm in deze broek lijkt ie wat dikker : ( .

ik voel me dan echt onzeker en bel ik gelijk de kindertelefoon ... en vraag ik hoe zij er over denken en wat ik moet doen om me beter te voelen ;o

Mag ook wel als je 7cm groter, en 8 jaar ouder bent he vriend..
En jouw foto's slaan nergens op..
maak paar goeie foto's, en wees de 1ste van je familie/vriendjes die fatosenlijke poses heeft, en waar je gewoon fatsoenlijk kan zien hoe en wat ;)

Son...

Echt ongelooflijk wat voor een stelletje verwaande k*tkinderen de "generatie" na de onze is. In mijn tijd zou ik er op 14-jarige leeftijd niet aan denken om zo'n grote mond te hebben tegen volwassenen.

Jeugd is echt om zeep, niets respect. Je kan het dan wel oneens zijn met iemand (want qua inhoud geef ik je bij bepaalde posts gelijk), maar de manier waarop je tegen anderen stoer loopt te doen... Ongelooflijk.

Ben je IRl ook zo'n boers ventje, of doe je enkel cool op fora?

Echt ongelooflijk wat voor een stelletje verwaande k*tkinderen de "generatie" na de onze is. In mijn tijd zou ik er op 14-jarige leeftijd niet aan denken om zo'n grote mond te hebben tegen volwassenen.

Jeugd is echt om zeep, niets respect. Je kan het dan wel oneens zijn met iemand (want qua inhoud geef ik je bij bepaalde posts gelijk), maar de manier waarop je tegen anderen stoer loopt te doen... Ongelooflijk.

Ben je IRl ook zo'n boers ventje, of doe je enkel cool op fora?

Ik ben gwn een harde trainer,
die gewoon op zijn voeding let.
6x per week gaat trainen.
ik zie mezelf als een bodybuilder, en ik vind dat mijn leeftijd daar niks mee te maken heeft.
Ik weet niet wat je met 'boers' bedoeld :p

Ik ben gwn een harde trainer,
die gewoon op zijn voeding let.
6x per week gaat trainen.
ik zie mezelf als een bodybuilder, en ik vind dat mijn leeftijd daar niks mee te maken heeft.
Ik weet niet wat je met 'boers' bedoeld :p

Hij bedoelt dat je 14 jaar bent en net doet alsof je een goeroe bent op vlak van bodybuilding terwijl je nog veel moet leren, we zullen eerst zien of je nog traint binnen 4-5 jaar zeg dan nog eens iets, de wilskracht opbrengen om 8 maanden te trainen kan iedereen.. komt er gewoon op neer dat je niet stoer moet doen tegen mensen met 2x zoveel levenservaring als jezelf en wss 10x meer trainingservaring en daar heeft je fysiek bitter weinig mee te maken. (blessures, werk etc veel dingen kunnen in de weg gaan liggen voor je vooruitgang, maar daar weet jij nog niks van)

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 07:03 ----------

on topic : lijkt me onwaarschijnlijk dat OP naturel dit haalt in deze tijd... het zou natuurlijk kunnen met monsterlijke genen dus ik beoordeel niet...je weet zelf wat je hebt gebruikt of niet gebruikt.
dus als het naturel is, ziek gedaan als het niet zo is vind ik het maar zwak dat je erover liegt en doet het gewoon af aan de prestatie

Haha wat een topic.. Prima fysiek toch? Het is in ieder geval niet onmogelijk om naturel op dat gewicht te komen. Lijkt me daarom wel een beetje kansloos als je voor gains vanaf 80kg (zie OP) naar huidig gewicht al aan de AAS zou moeten gaan, helemaal op zo'n leeftijd... Heb wel meer respect voor de mensen gewoon toegeven, een bepaald doel hebben en netjes een log bijhouden met progressie. Ik vind de krachtstats van TS alleen een klein beetje tegenvallen :)

Amai dit amai dat, SEUT!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie is dit beest ? mirin

Lijkt een beetje op laznar

Hij bedoelt dat je 14 jaar bent en net doet alsof je een goeroe bent op vlak van bodybuilding terwijl je nog veel moet leren, we zullen eerst zien of je nog traint binnen 4-5 jaar zeg dan nog eens iets, de wilskracht opbrengen om 8 maanden te trainen kan iedereen.. komt er gewoon op neer dat je niet stoer moet doen tegen mensen met 2x zoveel levenservaring als jezelf en wss 10x meer trainingservaring en daar heeft je fysiek bitter weinig mee te maken. (blessures, werk etc veel dingen kunnen in de weg gaan liggen voor je vooruitgang, maar daar weet jij nog niks van)

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 07:03 ----------

on topic : lijkt me onwaarschijnlijk dat OP naturel dit haalt in deze tijd... het zou natuurlijk kunnen met monsterlijke genen dus ik beoordeel niet...je weet zelf wat je hebt gebruikt of niet gebruikt.
dus als het naturel is, ziek gedaan als het niet zo is vind ik het maar zwak dat je erover liegt en doet het gewoon af aan de prestatie

Aub deze post inlijsten is goud waard : ) klopt gewoon 200% en dat van TS boeit me niet meer ik ga zijn topic veranderen in Adverteer topic dus als mensen iets nog willen verkopen meld het snel hier ! graag foto etc erbij :P

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 15:42 ----------

Hierbij wil ik mijn driewieler van vroeger verkopen voor geïnteresseerden

Foto: http://i45.tinypic.com/34sqeq9.jpg

Specificaties / bijzonderheden:

- binnen 5 sec al op de 100km per uur
- heeft 67.000 km afgelegd
- zijn echt zieke velgen net nieuw gekocht.
- is al keer op Pimp my ride geweest en pimp my bike
- gegarandeerd dat je hiermee alle meisjes om ver blaast

Het is een koopje normaal gesproken zou ik het verkopen voor 90 euro maar omdat jullie onbekenden zijn op DBB voor maar liefst 198 euro exclusief BTW

- en verzendkosten onder de 50km is 8 euro daarboven is 15 euro

Laatst bewerkt:
Kerim rot op dit is geen marktplaats ****ing pedofiel

Daw1d? ik ken jou? lol ga spelen allemaal, jullie mensen moeten minder praten meer trainen. deze topic word vaker gelift dan jullie dumbbells, r**ards.

Niet onze level, jullie zijn game over.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 16:39 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie is dit beest ? mirin

Lijkt een beetje op lazar

Mr angelov in bulk fase.

Deze man bekend gezicht ^

Daw1d? ik ken jou? lol ga spelen allemaal, jullie mensen moeten minder praten meer trainen. deze topic word vaker gelift dan jullie dumbbells, r**ards.

Niet onze level, jullie zijn game over.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 16:39 ----------

Mr angelov in bulk fase.

Deze man bekend gezicht ^

Het is een bosnier, dacht wel dat jullie hem zouden kennen.

zal ik shownieuws bellen boys?
Jullie willen vast ook wel albert verlinde leren kennen!

!!!

Goede progressie man! ;) als je bovenkant borst achterloopt, doe dan incline benchpress echt een hele goede oefeningen ervoor! ;) En je kuiten moet je echt goed aanpakken, doe geen 8 tot 12 reps maar doe 20 tot 25 reps ervoor zodat ze goed branden pas dan gaan je kuiten groeien. De kuiten is namelijk geen spier zoals alle andere, je zal ze tot tegenstelling van vele andere spieren met meerdere herhalingen moeten trainen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven