RyanFitness
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Denigrerend.. vernederend.. respectloos.. waar gaat het met de jeugd naartoe..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wie is dit beest ? mirin
Lijkt een beetje op laznar
jajaja dawid hahahaha ;p oud wijf kom 1 op 1 crash sniper
Daw1d? ik ken jou? lol ga spelen allemaal, jullie mensen moeten minder praten meer trainen. deze topic word vaker gelift dan jullie dumbbells, r**ards.
Niet onze level, jullie zijn game over.
---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 16:39 ----------
Mr angelov in bulk fase.
Deze man bekend gezicht ^
persoonlijk ken ik hem niet, maar goede vrienden van mij gaan vaak met hem om ; ) ik ga geen namen noemen van hoe die heet enzo.. maar hij heeft idd een fcking sick fysiek : )[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wie is dit beest ? mirin
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wie is dit beest ? mirin

waar train je dan ?Hij lijkt wel erg op een kerel die bij mij in de gym traint![]()
Jouw stats zijn ook beetje gay..
nee maar even serieus dit is een BB forum, ik vind het echt zwaar gay dat je dan over iemand haar begint? xd
daar gaat het hier toch helemaal niet om?
!!!111![Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wie is dit beest ? mirin
Pff wat een vervuilde topic. Hou het op zijn progressie en ga niet onzin plaatsen. Gooi er anders een slotje op ofzo. Geld ook voor de gene die deze topic heeft geopend.
Nu even ontopic, begin is er. Gewoon goed trainen, eten & slapen. Vermijd zo veel mogelijk drank & vet voedsel, reken je behoefte uit dan komt het wel goed.
Succes met je doel!!
ik kan de titel niet veranderen manMmm staat anders dat hij ook op de 13% zit. En 9 maanden trainen, vind ik een begin.
En zo te zien in je profiel heb je niet heel veel nuttige reacties geplaatst op andere topics.
maar het is iig in oktober 2012... 2 jaar dat ik dan train... en ik sta nu denk ik op 9 procent btw ; )Mmm staat anders dat hij ook op de 13% zit. En 9 maanden trainen, vind ik een begin.
En zo te zien in je profiel heb je niet heel veel nuttige reacties geplaatst op andere topics.