Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
cool storyVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cool storyJouw stats zijn ook beetje gay..
nee maar even serieus dit is een BB forum, ik vind het echt zwaar gay dat je dan over iemand haar begint? xd
daar gaat het hier toch helemaal niet om?

Zegt de dwerg met equal verhouding lengte gewicht en vp. Ga nou maar op techniek trainen ipv p*ssy squats doen met gewicht dat je niet kan handelen.
![]()

ik kan de titel niet veranderen manmaar het is iig in oktober 2012... 2 jaar dat ik dan train... en ik sta nu denk ik op 9 procent btw ; )
lol, ik zou jou op je 14de wel eens wille zien squate, of überhaupt trainen.
sowieso dat jij zo'n 45kg k*t ecto was.
Watch me go when i'm 21
![]()
Nou nee, mijn benen waren toen groter dan die van jou nu zijn en daarvoor hoefte ik niet eens te squatten en ja ik voetbalde toen, u jelly?
Toen was ik merendeel van de tijd bezig met chicks regelen dus toen trainde ik niet, had geen muscles nodig jwz player alles.
Ja dat zal het zijn, discipline. Tip voor het leven, neem niet alles zo serieus pikkie.
K*tecto

Dat aspireer ik ook niet en datzelfde geldt voor jou als je van die halve gare techniek blijft gebruiken.
![]()
mijn techniek, is nu gewoon goed hoor.
Ben er op aan het letten, en is nu gewoon perfect.
Je maakt jezelf niet geliefd hier zo kereltje, beter doe je wat aan je attitude...