XXL Nutrition

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jouw stats zijn ook beetje gay..
nee maar even serieus dit is een BB forum, ik vind het echt zwaar gay dat je dan over iemand haar begint? xd
daar gaat het hier toch helemaal niet om?

Zegt de dwerg met equal verhouding lengte gewicht en vp. Ga nou maar op techniek trainen ipv p*ssy squats doen met gewicht dat je niet kan handelen.
:trollface:

Zegt de dwerg met equal verhouding lengte gewicht en vp. Ga nou maar op techniek trainen ipv p*ssy squats doen met gewicht dat je niet kan handelen.
:trollface:

lol, ik zou jou op je 14de wel eens wille zien squate, of überhaupt trainen.
sowieso dat jij zo'n 45kg k*t ecto was.
Watch me go when i'm 21 ;)

:trollfacex:

ik kan de titel niet veranderen man ;) maar het is iig in oktober 2012... 2 jaar dat ik dan train... en ik sta nu denk ik op 9 procent btw ; )

kan wel...

Ga naar de eerste post in de topic,

Kies bewerken ga dan naar ->
Geavanceerd staat er boven titel daar kan je titel naam veranderen

Toen was ik merendeel van de tijd bezig met chicks regelen dus toen trainde ik niet, had geen muscles nodig jwz player alles.

Ja dat zal het zijn, discipline. Tip voor het leven, neem niet alles zo serieus pikkie.

K*tecto:D

Scheer die krulletjes dan af :trollface:

4dd.jpg

• Topic Starter Topic Starter
fcking phags.. ga ergens anders discussieren over jullie fysiek man, @stefbodybuilder.. heb eens respect tegenover anderen, je bent 14 jaar... en de gene waar jij tegen praat is 21... @alex1606 praat gewoon niet,

jullie zijn beiden onder de 1.80 manlets...

Watch out, the flamewar is official, theyre going to capslock eachother till death

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven