XXL Nutrition

Pussyweights opheffen

Weer een goeie training desondanks het gekke regen was deze ochtend. Ik ben droog naar de fitness gegaan, so me happy :)
Strakjes naar het ziekenhuis voor controle van ontstekingen op de rug, zal wel dik oké zijn hoop ik.

't Zag er zo uit:
Captain chair (gestrekte benen): 2x10 +7kg
Ab crunch: 10x87.5 - 10x95

Bicep curl: 20x12 - 16x14 - 14x14

Standing Barbell Press:
opwarming sets
5x45 - 5
5x45 - 7
5x45 - 6
5x45 - FAIL bij 5e rep
5x45 - 8 superrrrrrr content weeral omdat ik vorige week niet eens 1x45 naar boven kreeg

Lat Pull Down:
10x47 - 2
10x57 - 5
10x57 - 5
10x57 - 6
10x57 - 6

Seated Dumbbell Shoulder Press:
10x24 - 6
10x24 - 6
10x24 - 6
10x26 - 7 supeerrrrrrr content, in het 3e rack van de dumbbells nu ook al bij deze oefening :D

Seated Cable Row:
10x60 - 4
10x67 - 5
10x67 - 6
10x70 - 7

Afgesloten met een bicep pomp :)
foto
begint al heel klein beetje vorm in te komen :D
71317651_481250515930192_8517106197361328128_n.jpg
Hadden wij maar zo'n spiegel, echt een sneu ding wat hier hangt

Hoeveel cm zijn je armen?

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag ging... *tromgeroffel* ...gewoon oké, goed. Hele dag droog terug, ligt puur aan het weer mijn trainingen!
Goede hoeveelheid van volk, niet teveel maar ook niet helemaal alleen.
Vorige week gingen mijn deadlifts bijzonder slecht, nu een stuk beter :)
Volgende week alles deloaden denk ik en de week daarna knallen.

't Zag er zo uit:
ab crunch niet gedaan :( er was een madam bezig en had daarna geen zin om nog ff terug abs te doen

Back Extension:
10x25 - 2
10x35 - 4
10x35 - 4 ik voel m'n goed in m'n onderrug/poep (:

Deadlift:
opwarming sets (telkens 2x conventional, 1x sumo)
5x147.5 - 6
5x147.5 - 6
5x147.5 - 6
5x147.5 - 7
5x147.5 - 8 YAY! Super content mee. :)

Seated Leg Curl:
10x65 - 3
10x72.5 - 9
10x67.5 - 7

om af te sluiten cardio! 500m gelopen en ik was 't zat. wel tegen 15km/u?

Training van vandaag ging... *tromgeroffel* ...gewoon oké, goed. Hele dag droog terug, ligt puur aan het weer mijn trainingen!
Goede hoeveelheid van volk, niet teveel maar ook niet helemaal alleen.
Vorige week gingen mijn deadlifts bijzonder slecht, nu een stuk beter :)
Volgende week alles deloaden denk ik en de week daarna knallen.

't Zag er zo uit:
ab crunch niet gedaan :( er was een madam bezig en had daarna geen zin om nog ff terug abs te doen

Back Extension:
10x25 - 2
10x35 - 4
10x35 - 4 ik voel m'n goed in m'n onderrug/poep (:

Deadlift:
opwarming sets (telkens 2x conventional, 1x sumo)
5x147.5 - 6
5x147.5 - 6
5x147.5 - 6
5x147.5 - 7
5x147.5 - 8 YAY! Super content mee. :)

Seated Leg Curl:
10x65 - 3
10x72.5 - 9
10x67.5 - 7

om af te sluiten cardio! 500m gelopen en ik was 't zat. wel tegen 15km/u?
Waarom vindt je alleen in de gym minder chill dan met mensen?

Jij hebt dus het idee dat alle ogen op je gericht zijn als je bezig bent ? :p
Niet allemaal, maar ik weet zeker dat er een paar mensen kijken. Hoe vaak zie je een jongetje als ik deadliften met 100+ kg? :d

Plus nog een voorbeeldje; als de leerkracht achter je staat/stond, denk je toch ook dat ie meekijkt?

Niet allemaal, maar ik weet zeker dat er een paar mensen kijken. Hoe vaak zie je een jongetje als ik deadliften met 100+ kg? :d

Plus nog een voorbeeldje; als de leerkracht achter je staat/stond, denk je toch ook dat ie meekijkt?
lol, was maar een grapje, snap wat je bedoeld :p

Waarom vindt je alleen in de gym minder chill dan met mensen?
Omdat ik altijd een klein beetje beter presteer met wat druk (enkel in de fitness).

Dit is wetenschappelijk onderbouwd haha. Merk ik zelf ook. Weet niet hoe het precieze effect heet (niet zeker in ieder geval) maar het kwam neer op iets van een peer pressure effect: de druk om te presteren onder toezien van anderen. :)

Dit is wetenschappelijk onderbouwd haha. Merk ik zelf ook. Weet niet hoe het precieze effect heet (niet zeker in ieder geval) maar het kwam neer op iets van een peer pressure effect: de druk om te presteren onder toezien van anderen. :)
peer pressure zal het niet zijn, want ik heb geen vrienden :(

Doe mij maar lege gym voor mezelf, geen last van anderen en mooi knallen

Doe mij maar lege gym voor mezelf, geen last van anderen en mooi knallen

Dacht ik ook toen ik begon. Ging altijd 's middags omdat het rustig was. Maar vond het uiteindelijk veel prettiger om in een super crowded gym te trainen (zolang je maar gewoon je routine kon afwerken en niet langer dan 5min hoeft te wachten op een apparaat ofzo). Kreeg gewoon energie van veel mensen om mij heen. Daarnaast nu veel vrienden die ik 's avonds zie dus dat is ook leuk, elkaar beetje spotten enzo.

Dacht ik ook toen ik begon. Ging altijd 's middags omdat het rustig was. Maar vond het uiteindelijk veel prettiger om in een super crowded gym te trainen (zolang je maar gewoon je routine kon afwerken en niet langer dan 5min hoeft te wachten op een apparaat ofzo). Kreeg gewoon energie van veel mensen om mij heen. Daarnaast nu veel vrienden die ik 's avonds zie dus dat is ook leuk, elkaar beetje spotten enzo.

spotten? vooral bij het squatten zeker

#nohetero?

Terug
Naar boven