Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Ik vind het het leukste van allemaal! Eerst wat motivatie verloren bij de squat maar is terug m'n lievelingsoefening 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het het leukste van allemaal! Eerst wat motivatie verloren bij de squat maar is terug m'n lievelingsoefening 
Volgende keer dus meer op m'n voeten letten en polsen rechter houden (dacht dat ik het goed deed :'))0x47.5... pfffff ik had gehoopt dit 3x3 te kunnen doen... 3 tries gegeven
0x45 pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :'(

ik zou het wel kunnen hoor maar het is te moeilijk om t boven mn hoofd te krijgen
Hoezo als je eenmaal de bar boven je hoofd hebt kun je dan wel meerdere reps doenmet een beetje cheat dan toch boven m'n hoofd gekregen en dan kon ik wel wat reps doen

geen idee :/Hoezo als je eenmaal de bar boven je hoofd hebt kun je dan wel meerdere reps doen![]()
Hm vaag man, wellicht dat je wat momentum gebruikt behalve bij de eerste rep ofzo, of dat je niet volle ROM naar beneden gaat.
Ja bij wat zwaarder ben ik zowat verplichten om te cheaten en eenmaal ik stabiel die bar boven mn hoofd heb kan ik gewoon reppen (ook ga ik maar tot beneden tot net onder de kin)Hm vaag man, wellicht dat je wat momentum gebruikt behalve bij de eerste rep ofzo, of dat je niet volle ROM naar beneden gaat.
Ik wou vandaag een PR deadlift proberen maar tevergeefs :'( Het voelt echt alsof ik zoveel weken voor niks heb getraind.
Yay!! Een nieuw benchpress record! 90kg! (5kg meer dan vorig record)
Om dat te belonen heb ik dropsets gedaan voor schouder bicep en tricep c:
bench is het zwakste van m'n liftsIk kan wel maar dan jou benchen. 90 lukte me een jaar geleden daarna nooit meer gedaan
Ik zou het liefst eigenlijk safety bars hebben bij m'n bench zodat ik zonder spotter kan trainen...Ik kan wel maar dan jou benchen. 90 lukte me een jaar geleden daarna nooit meer gedaan

Shitten in de fitness en pompjes pakken. Owké dan.Ohja en hoe ik nu verder ga doen... Ik ga deze week gewoon terug wat shitten in de fitness, beetje pompjes pakken en vanaf maandag nog 2 maanden 't schema verder zetten en dan zie ik wel hoe sterk ik me voel