AndroidHealthClinic

Pussyweights opheffen

Voor biceps > concentration curls, licht beginnen, 12 reps als failure point aanhouden, 4 sets
ik voel altijd met de andere hand de bicep tijdens de contractie, super voor focus. Zorg dat je uit de bicep blijft liften en niet met schouder aanzet. Less weight is more hier.
voor grote armen > triceps dips en reverse of hammer curls, triceps en brachialis maken de arm. Op een echt grote arm is de bicep slechts de tennisbal er bovenop

Je hebt toch meer powerliftambities dan BB-ambities? In dat geval zou ik me niet te druk maken om armen en gewoon lekker progressie boeken op de compounds, dat doe je nu al erg goed. :)

Precies dit, en ook al heb je uiteindelijk BB- ambities dan durf ik gerust te zeggen dat je dat ook met een meer PL gerichte manier van trainen een heel eind in die richting kan komen, je hebt immers toch ook een stuk basis kracht nodig om de gewichten te kunnen verplaatsen op andere oefeningen dan de grote compounds.

Maar ik wil er wel uitzien alsof ik train ;p

Niet arrogant bedoeld, maar ik train best wel PL gericht, als ik in de spiegel kijk durf ik best van mezelf te zeggen dat je kan zien dat ik train. Ik zou dus gewoon lekker door gaan met liften en progressie boeken zoals je dat nu doet want je bent hartstikke lekker bezig man. Geduld is hierin een zeer schone zaak;)

Dat doe je al, daar moet je jezelf niet druk om maken :)

Precies.

Precies dit, en ook al heb je uiteindelijk BB- ambities dan durf ik gerust te zeggen dat je dat ook met een meer PL gerichte manier van trainen een heel eind in die richting kan komen, je hebt immers toch ook een stuk basis kracht nodig om de gewichten te kunnen verplaatsen op andere oefeningen dan de grote compounds.

Niet arrogant bedoeld, maar ik train best wel PL gericht, als ik in de spiegel kijk durf ik best van mezelf te zeggen dat je kan zien dat ik train. Ik zou dus gewoon lekker door gaan met liften en progressie boeken zoals je dat nu doet want je bent hartstikke lekker bezig man. Geduld is hierin een zeer schone zaak;)

Precies.
Er uit zien alsof je traint vergt idd geduld! (of een xs shirt:p)
En je ziet idd zeker wel dat jij traint hoor, was ik nog een soort van verbaasd over op de meet om de een of andere reden... geen idee waarom aangezien je serieuze gewichten verplaatst

• Topic Starter Topic Starter
Thuis gekomen met koppijn, desondanks een zeer goede training neergezet.

Squatdag. Altijd m'n lievelingsdag :)

't Zag er zo uit:
Captain chair gestrekte benen 2x10 +6
Ab crunch 10x87.5 - 10x95

Squat (hier ging de koppijn over :p)
4x4x135

filmpje laatste set:

ben nu 2-3 weken aan het oefenen met lowbar squat, gaat steeds beter wel nog wennen en krijg op den duur last van m'n polsen.

Smalle stand legpress:
8x200
8x250
8x280
8x320
8x350

Seated calf raise:
12x45
12x50
12x55

Bulgarian split squat:
20x16
2x20x18

10 per voet

'k Was m'n boekje vergeten met m'n schema dus wist niet wat ik moest doen, maar zal normaal in de buurt komen denk ik

foto benen:

Laatst bewerkt:
Goeie squat man :thumbs:

Wrist wraps met low bar squat waren voor mij een life saver

Ga je benen es scheren dikkie :roflol: :p

Grapje ziet er goed uit man. Ook bijna al 3 platen!

je bent voor je fysiek wel bizar sterk vind ik overigens ! Je outlift menig grotere jongens denk ik zo :p

• Topic Starter Topic Starter
je bent voor je fysiek wel bizar sterk vind ik overigens ! Je outlift menig grotere jongens denk ik zo :p
Yep, hier ook in de fitness. Elke vaste klant ziet er beter uit dan mij maar grote getallen zie ik hier niet.
Er is 1 man die sterker is dan mij, maar vgm traint die al 8-9 jaar.

En ff opscheppen: vgm haal ik hem binnen een pak maanden nog in ook op deadlift en heel mss squat (200dl 175-180sq)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven