Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Nouwww niet echtDat doe je al, daar moet je jezelf niet druk om maken![]()
In n gewone tshirt zie je zo goed als niks :$Maar toch bedankt!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nouwww niet echtDat doe je al, daar moet je jezelf niet druk om maken![]()
In n gewone tshirt zie je zo goed als niks :$
Kuren op jou leeftijdja maar ik ben al aan het kuren. Succes met het onderhouden pik!

grapje he xoKuren op jou leeftijd
Of bedoel je een nagelkuurtje
Gelukkig

Je hebt toch meer powerliftambities dan BB-ambities? In dat geval zou ik me niet te druk maken om armen en gewoon lekker progressie boeken op de compounds, dat doe je nu al erg goed.![]()

Dat doe je al, daar moet je jezelf niet druk om maken![]()
Er uit zien alsof je traint vergt idd geduld! (of een xs shirtPrecies dit, en ook al heb je uiteindelijk BB- ambities dan durf ik gerust te zeggen dat je dat ook met een meer PL gerichte manier van trainen een heel eind in die richting kan komen, je hebt immers toch ook een stuk basis kracht nodig om de gewichten te kunnen verplaatsen op andere oefeningen dan de grote compounds.
Niet arrogant bedoeld, maar ik train best wel PL gericht, als ik in de spiegel kijk durf ik best van mezelf te zeggen dat je kan zien dat ik train. Ik zou dus gewoon lekker door gaan met liften en progressie boeken zoals je dat nu doet want je bent hartstikke lekker bezig man. Geduld is hierin een zeer schone zaak
Precies.
)Er uit zien alsof je traint vergt idd geduld! (of een xs shirt)

)Thank you! So far is het nog redelijk licht, volgende week is het 4x4x140, zal wat meer pieken

Allez danWrist wraps met low bar squat waren voor mij een life saver
Dan ben ik fully packed moest ik die hebben, als ik nog eens wat geld gevonden heb zal ik er eens voor kijkenIs geen grapjeGrapje ziet er goed uit man. Ook bijna al 3 platen!
Ik heb van die mocro benen :$Fixed.
Yep, hier ook in de fitness. Elke vaste klant ziet er beter uit dan mij maar grote getallen zie ik hier niet.je bent voor je fysiek wel bizar sterk vind ik overigens ! Je outlift menig grotere jongens denk ik zo![]()