XXL Nutrition

Pussyweights opheffen

Echt lekker bezig man.

• Topic Starter Topic Starter
Een oké training vandaag, voelde me niet zo voldaan maar 't zal wel z'n nut gehad hebben.

't Zag er zo uit:
Captain chair gestrekte benen: 2x10 +7kg
Ab crunch: 10x87.5 10x95

Incline Bench Press: RPE 6-7
4x5x65

Lat Pulldown: RPE 7-8
4x8x57

Seated Dumbb Shoulder Press: RPE 6-8
8x24
8x22
2x8x20

Barbell row (moest eigenlijk cable row maar een of andere kut gsm-nerd-ik-pak-machines-bezet zat mij daar. RPE 6
8x40
3x8x50

Laatst bewerkt:
Een oké training vandaag, voelde me niet zo voldaan maar 't zal wel z'n nut gehad hebben.

't Zag er zo uit:

Incline Bench Press: RPE 6-7
4x5x65

Lat Pulldown: RPE 7-8
4x8x57

Seated Dumbb Shoulder Press: RPE 6-8
8x24
8x22
2x8x20

Barbell row (moest eigenlijk cable row maar een of andere kut gsm-nerd-ik-pak-machines-bezet zat mij daar. RPE 6
8x40
3x8x50
Barbell row>Cable row

Ik voel meer m'n rug werken bij cable row, bij barbell row moet je nog rechtstaan, m'n hammies staan steeds onder spanning en zit meer in het momentum te trekken
Klopt, daarom dat barbell row imo voorkeur heeft, goede compound oefening.
(Al hebben ze natuurlijk beide hun nut ;) )

Oké training vandaag. Zeer content dat het pijntje tijdens de deadlift over is.

't Zag er zo uit:
Ab crunch: 10x87.5 - 10x100

Paused Deadlift:
stretch + opwarmingsets
4x4x140

Wide legpress (machine):
8x155
8x175
2x8x185 (voorlaatste blokje, zeer zwaar)

Romanian deadlift:
8x60
2x8x80
klote oefening, vind er maar niks aan. Ik ga gewoon terug leg curls doen voor hammies.

Hoezo RDL klote oefening?

ik heb meer last van m'n handen dan ik uberhaupt op andere spieren kan focussen.
en ik voel t totaal niet in m'n hammies

Ik doe nu 1,5 jaar RDL's en denk dat ik de laatste 3 maanden pas echt alles 'onder controle' heb en me er goed bij voel. IMO qua techniek gezien misschien wel even moeilijk, dan wel niet moeilijker, dan SQ/BP/DL.

Ik doe nu 1,5 jaar RDL's en denk dat ik de laatste 3 maanden pas echt alles 'onder controle' heb en me er goed bij voel. IMO qua techniek gezien misschien wel even moeilijk, dan wel niet moeilijker, dan SQ/BP/DL.
misschien dat ik de volgende keer met straps probeer en als dat t ook niet is, dan wordt t m niet :/

Ik zou lekker straps pakken en dan focussen op heel langzaam het gewicht laten zakken. Gegarandeerde spierpijn in je hamstrings de volgende dag

Toffe training vandaag.

't Zag er zo uit:
Captain chair gestrekte benen: 2x10 +7kg (ik ga hier terug ff zakken vanaf morgen)

Bench Press:
4x4x75 eigenlijk vrij content hiermee, met de smallere grip. Volgende week ga ik zien of het echt wat geholpen heeft (vgm moet ik dan 80kg doen)

Lat pulldown:
4x8x57

Low incline dumbb press:
10x24
3x10x26 (laatste rep, laatste fail)

One Arm Row:
10x40
10x45
10x50
10x40

That's it. Normaal zou ik morgen de spieren trainen die je nodig hebt bij benchpress maar ga die dag vervangen door volledig arm-day.

Toffe training gehad, eerste keer sinds tijden dat ik een hele training aan armen heb gespendeerd.
Ik weet niet meer precies hoe t eruit zag, maar het zal zoiets zijn:

Ab crunch: 10x87.5 - 10x100

Cable curl:
4x10

Close grip bench:
4x10 (50kg)
krijg hier wel vrij veel last van van m'n polsen.

Rope hammer curl (cable)
3x10

Superset concentration curls + 1 arm tricep pushdown cable
concentration curl: 2x zo dicht mogelijk bij 15 link-rechts-link-rechter arm
pushdown: 1x12

Soort van ez-bar maar een andere, ik heb hem als een soort van hammer curl grip vast.
2x12x met 5kg
2x12x met 2.5kg
ffjes rusten
2x10x met 5kg
2x10x met 2.5kg

Proberen bij CGBP de stang echt boven je polsgewricht te houden, niet er achter, dit scheelt enorm in polspijn.

Proberen bij CGBP de stang echt boven je polsgewricht te houden, niet er achter, dit scheelt enorm in polspijn.
not sure of ik helemaal begrijp wat je bedoelt, maar dan zitten m'n onderarmen tegen m'n biceps te duwen en kan ik niet even diep als anders

Ik zal het even duidelijker proberen te zeggen, zorgen dat je hand niet naar achteren klapt :)

Ik zal het even duidelijker proberen te zeggen, zorgen dat je hand niet naar achteren klapt :)
zal t volgende week nog eens proberen, maar misschien heb ik tegen dan wrist wraps want denk dat ik het ook wel fijn ga vinden tijdens lowbar squat ofzo
Thanks voor de tip! :D

Super training vanmiddag!

Captain chair: 2x10 +7kg

Squat:
opwarming sets
4x4x140 SUPERRRR content mee!!

Lunges:
3x20 stappen (1x 14kg, 2x16kg)

Seated calf raise:
3x12 (40kg - 50kg - 55kg)

Terug