Nickyo1992
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.289
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Barbell row>Cable rowEen oké training vandaag, voelde me niet zo voldaan maar 't zal wel z'n nut gehad hebben.
't Zag er zo uit:
Captain chair gestrekte benen: 2x10 +7kg
Ab crunch: 10x87.5 10x95
Incline Bench Press: RPE 6-7
4x5x65
Lat Pulldown: RPE 7-8
4x8x57
Seated Dumbb Shoulder Press: RPE 6-8
8x24
8x22
2x8x20
Barbell row (moest eigenlijk cable row maar een of andere kut gsm-nerd-ik-pak-machines-bezet zat mij daar. RPE 6
8x40
3x8x50
Ik voel meer m'n rug werken bij cable row, bij barbell row moet je nog rechtstaan, m'n hammies staan steeds onder spanning en zit meer in het momentum te trekken
Klopt, daarom dat barbell row imo voorkeur heeft, goede compound oefening.Ik voel meer m'n rug werken bij cable row, bij barbell row moet je nog rechtstaan, m'n hammies staan steeds onder spanning en zit meer in het momentum te trekken
)Ik hou het wel ff bij kabelKlopt, daarom dat barbell row imo voorkeur heeft, goede compound oefening.
(Al hebben ze natuurlijk beide hun nut)
Anders gaan mensen denken dat ik bij het enige rack woonik heb meer last van m'n handen dan ik uberhaupt op andere spieren kan focussen.
ik heb meer last van m'n handen dan ik uberhaupt op andere spieren kan focussen.
en ik voel t totaal niet in m'n hammies
misschien dat ik de volgende keer met straps probeer en als dat t ook niet is, dan wordt t m niet :/Ik doe nu 1,5 jaar RDL's en denk dat ik de laatste 3 maanden pas echt alles 'onder controle' heb en me er goed bij voel. IMO qua techniek gezien misschien wel even moeilijk, dan wel niet moeilijker, dan SQ/BP/DL.
not sure of ik helemaal begrijp wat je bedoelt, maar dan zitten m'n onderarmen tegen m'n biceps te duwen en kan ik niet even diep als andersProberen bij CGBP de stang echt boven je polsgewricht te houden, niet er achter, dit scheelt enorm in polspijn.
Zo groot zijn je bicepsen nog niet Robin...not sure of ik helemaal begrijp wat je bedoelt, maar dan zitten m'n onderarmen tegen m'n biceps te duwen en kan ik niet even diep als anders
zal t volgende week nog eens proberen, maar misschien heb ik tegen dan wrist wraps want denk dat ik het ook wel fijn ga vinden tijdens lowbar squat ofzoIk zal het even duidelijker proberen te zeggen, zorgen dat je hand niet naar achteren klapt![]()