- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo dacht je niet dat ik "buff" ging worden?! Bedankt <3Shape begint goed voor te krijgen man, ik wist niet dat je buff ging worden. Goeie pecs, lats en schouders.![]()
Ik bedoelde meer dat ik niet had gedacht dat je al zo buff was. Sorry, niet verkeerd bedoeld.Hoezo dacht je niet dat ik "buff" ging worden?! Bedankt <3

Welgekomen! Ik let niet op mn etenIn! Blijkbaar je log gemist, hoe ziet je voeding er momenteel uit?

Ik zou je wel aanraden je proteine en koolhydraten bij te houden. Als je te weinig proteine eet elke dag dan zal je echt niet veel spier aankomen.Welgekomen! Ik let niet op mn eten
k Probeer gewoon boven de 3k met ong. 150E te zitten en dan kom ik elke week wat bij :$
Mijn main focus is ook niet zozeer om veel massa te krijgen, ik wil liever gewoon goeie lifts (squat-bench-dl) hebben.Ik zou je wel aanraden je proteine en koolhydraten bij te houden. Als je te weinig proteine eet elke dag dan zal je echt niet veel spier aankomen.
Ja als je progressie maakt is prima, maar je wil toch het beste uit jezelf halen niet half half. Ook voor kracht hoor je je proteines en vooral koolhydraten binnen te krijgen. Je spieren moeten herstellen en je moet ergens energie uit halen
Dit is het ongeveer ^Oké wow... Nu weet ik waarom ik bij kom haahahha
Ik heb 3753.9 kcal, 157.8 vet, 390.1 koolh, 152.3 eiwit binnen vandaag... Vetten zouden lager moeten, veel lager maar moet ook zeggen dat de "hoofdmaaltijden" niet al te super waren. Het was een gewone dag zonder extra (on)gezond te eten.
Voor de mensen die willen weten wat ik binnen heb:
60g cornflakes, 175ml halfvol melk, 6 zwamworst, 3 snee wit brood, 2 tas halfvol chocomelk, 30g curry ketchup, 425ml mountain dew, 200 halfvol melk, 45gr eiwit, yoghurtje, 75g puree, 170g gehaktballen, 80g pistachenoot, 160g cornflakes (ook grote vetbron)
Ohjo das wel gewoon prima hoor, dan ga je wel vooruit. Als je beetje rond dat eet zal je wel gewoon vooruitgang boeken zoals je zegtDit is het ongeveer ^
Niet elke dag dat uiteraard, maar qua hoeveelheid wel
als je rond die hoeveelheid eet eet je ongeveer even veel als @Joostb_2000 en @SpambodDit is het ongeveer ^
Niet elke dag dat uiteraard, maar qua hoeveelheid wel

Alleen is alles wat ik eet clean.
Geen chocomelk en worsten voor mij![]()
Alleen is alles wat ik eet clean.
Geen chocomelk en worsten voor mij![]()
chocomelk is al minder, misschien 2 tassen/p week ofzo pistachenoten zijn helemaal weg en cornflakes meh is super veel van m'n kcal dus moest dat weg zijn heb ik misschien -500kcalZou beginnen met chocomelk/cornflakes te minderen en ook pistachenoten.
jij houdt clean eten voor 1-2 maanden vol, ik 1-2 dagenchocomelk is al minder, misschien 2 tassen/p week ofzo pistachenoten zijn helemaal weg en cornflakes meh is super veel van m'n kcal dus moest dat weg zijn heb ik misschien -500kcal
en tbh vind ik dat gezond eten maar niks xd ik kan t toch niet langer volhouden dan 1-2 maanden

Kan je beter havermout eten ipv cornflakes in my opinionchocomelk is al minder, misschien 2 tassen/p week ofzo pistachenoten zijn helemaal weg en cornflakes meh is super veel van m'n kcal dus moest dat weg zijn heb ik misschien -500kcal
en tbh vind ik dat gezond eten maar niks xd ik kan t toch niet langer volhouden dan 1-2 maanden
Zou ik in principe kunnen proberen ja maar das dan toch voor volgende maand ofzo want nu zit ik in een pittig kutte situatie weerKan je beter havermout eten ipv cornflakes in my opinion