XXL Nutrition

Pussyweights opheffen

volgens mij is kinhaar de definitie van een baard :p
en dat van jouw lijkt al meer op een echte baard, van dat schaamhaar op je gezicht snap ik nog met dat je dan kinhaar zegt:o
Wel idd flink goede schouders man!

Shape begint goed voor te krijgen man, ik wist niet dat je buff ging worden. Goeie pecs, lats en schouders. :D

In! Blijkbaar je log gemist, hoe ziet je voeding er momenteel uit?

Welgekomen! Ik let niet op mn eten :bang:
k Probeer gewoon boven de 3k met ong. 150E te zitten en dan kom ik elke week wat bij :$
Ik zou je wel aanraden je proteine en koolhydraten bij te houden. Als je te weinig proteine eet elke dag dan zal je echt niet veel spier aankomen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou je wel aanraden je proteine en koolhydraten bij te houden. Als je te weinig proteine eet elke dag dan zal je echt niet veel spier aankomen.
Mijn main focus is ook niet zozeer om veel massa te krijgen, ik wil liever gewoon goeie lifts (squat-bench-dl) hebben.
Daarom denk ik ook niet dat het op dit moment veel uitmaakt t.o.v jou of de andere BB's hier die echt op hun eten moeten letten voor massa.

Zoals @Crash hier zei denk ik, zolang ik oké progressie maak op dit zal het wel oké zijn.

Ja als je progressie maakt is prima, maar je wil toch het beste uit jezelf halen niet half half. Ook voor kracht hoor je je proteines en vooral koolhydraten binnen te krijgen. Je spieren moeten herstellen en je moet ergens energie uit halen

Ja als je progressie maakt is prima, maar je wil toch het beste uit jezelf halen niet half half. Ook voor kracht hoor je je proteines en vooral koolhydraten binnen te krijgen. Je spieren moeten herstellen en je moet ergens energie uit halen
Oké wow... Nu weet ik waarom ik bij kom haahahha
Ik heb 3753.9 kcal, 157.8 vet, 390.1 koolh, 152.3 eiwit binnen vandaag... Vetten zouden lager moeten, veel lager maar moet ook zeggen dat de "hoofdmaaltijden" niet al te super waren. Het was een gewone dag zonder extra (on)gezond te eten.
Voor de mensen die willen weten wat ik binnen heb:
60g cornflakes, 175ml halfvol melk, 6 zwamworst, 3 snee wit brood, 2 tas halfvol chocomelk, 30g curry ketchup, 425ml mountain dew, 200 halfvol melk, 45gr eiwit, yoghurtje, 75g puree, 170g gehaktballen, 80g pistachenoot, 160g cornflakes (ook grote vetbron)
Dit is het ongeveer ^
Niet elke dag dat uiteraard, maar qua hoeveelheid wel

Alleen is alles wat ik eet clean.

Geen chocomelk en worsten voor mij :(

Zou beginnen met chocomelk/cornflakes te minderen en ook pistachenoten.

Zou beginnen met chocomelk/cornflakes te minderen en ook pistachenoten.
chocomelk is al minder, misschien 2 tassen/p week ofzo pistachenoten zijn helemaal weg en cornflakes meh is super veel van m'n kcal dus moest dat weg zijn heb ik misschien -500kcal

en tbh vind ik dat gezond eten maar niks xd ik kan t toch niet langer volhouden dan 1-2 maanden

chocomelk is al minder, misschien 2 tassen/p week ofzo pistachenoten zijn helemaal weg en cornflakes meh is super veel van m'n kcal dus moest dat weg zijn heb ik misschien -500kcal

en tbh vind ik dat gezond eten maar niks xd ik kan t toch niet langer volhouden dan 1-2 maanden
jij houdt clean eten voor 1-2 maanden vol, ik 1-2 dagen :roflol:

Kan je beter havermout eten ipv cornflakes in my opinion

Terug
Naar boven