Ik zou niet van mezelf zeggen dat ik Kevin Levrone achtige armen heb dus ik weet niet in hoeverre je wat aan mijn advies zal hebben lol.
Maar ik ben van mening dat armen zowel progressive overload (van pulldowns/chin ups, bent over rows, close grip bench press, dips) als metabolische stress nodig hebben om optimaal te groeien. Ik doe PPL met triceps elke sessie 1 load oefening en 1 "pomp" oefening (10-15 rep tot failure) en voor biceps doe ik alleen 2 pomp oefeningen aan het einde aangezien die al genoeg gestimuleerd worden tijdens de zware compounds voor rug en daarom geen eigen load-oefening nodig hebben.
Als je zwakke biceps hebt zou ik me overigens ook meer concentreren op het gevoel en de contractie ipv zoveel mogelijk gewicht proberen te tillen. Uni lateral beweging zoals DB preacher curls of een bicep curl machine met 1 arm zijn aan te raden.
En voor de rest gewoon blijven hameren op de compounds. Iemand die 120kg close grip bench press doet voor 10-12 reps zal grotere triceps hebben dan iemand die 60kg doet... Geloof me, dat is een feit