Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welgekomen!jonge dude met een harde squat, een zaad bench, en een harde deadlift
jou mag ik wel
IN

ik durf te wedden dat je binnen de 3 seconden een bitchclap krijgt moest ik je ooit zien xIk durf te wedden dat ik meer kan benchen dan jij ookal heb ik al een jaar geen flat bench meer gedaan x
ik durf te wedden dat je binnen de 3 seconden een bitchclap krijgt moest ik je ooit zien x

Hij is wel belg dus dan moet je niet over de snelweg rennenJe bent een dikke powerlifter dus ik ren gewoon weg
behalve als het heuvelafwaards is en je komt achter me aan rollen

Ik durf te wedden dat jullie meer benchen dan ik.ik durf te wedden dat je binnen de 3 seconden een bitchclap krijgt moest ik je ooit zien x
Heel content mee, ging relatief eenvoudig en zonder spotter 
Morgen nog eens een random arm workout doen en dan begint de laatste fase (ik heb al eens gekeken en het is echt raar maar ziet er pittig/zo goed als onhaalbaar uit)pest eens iemand anders hé.

ja waarschijnlijk maar ik moest perse 82.5 doen en zou dat misschien 2-3x kunnen dus durf dat al zeker niet zonder spotter :/Powerlift opzicht gezien is paused misschien wel handiger om op te focussen
Is er geen rack bij jullie, waar je safetybars kan stellen. Kan je maximaal gaanja waarschijnlijk maar ik moest perse 82.5 doen en zou dat misschien 2-3x kunnen dus durf dat al zeker niet zonder spotter :/
nope enkel het squatrek heeft vaste safetybars...Is er geen rack bij jullie, waar je safetybars kan stellen. Kan je maximaal gaan
Handjes boven de dekens
Weet je het nu nog niet?