Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt niets uit Robin. Stoer dat je het durft te zeggen.
omdat ik mijn schemaatje volgWaarom press je dan T&G? Paused lijkt mij toch effectiever voor PL?
volgende 3 weken zijn paused
Ik ben nog steeds content over m'n trainingen. Kracht gaat nog altijd goed naar boven.Tijdje niet op 't forum geweest maar nette progress Robin! Steady doorgegaan afgelopen tijd?
Ik wou eerst Robin lifting pussyweights doen maar ik zocht ff op internet wat je krijgt bij pussyweights... Ik raad het niet aan om dat ook te doen
Maar ik weet niet echt of dat de moeite is? Ik ben niet van plan om wedstrijden te doen ofzo maar vgm zijn er meer kilos te winnen met squat/deadlift dan bench.Je sq en dl zijn erg sterk maar je bench loopt nog achter. Misschien een programma met nadruk op bench? Voor lange termijn?

Thank you! Ja blijkbaar zijn het dan toch goeie front squats, als jij het ook zegtZware front squats man!! En die 150kg beweegt ook erg lekker

Kan ik wel weer road to xxx front squat doen, vind t een coole oefening 
Schamen voor 100kg front squatThank you! Ja blijkbaar zijn het dan toch goeie front squats, als jij het ook zegt
Tbh schaamde ik me zelfKan ik wel weer road to xxx front squat doen, vind t een coole oefening
![]()
Als ik 100kg front squat zou unracken zouden mijn schouders denk ik al afscheuren...Ja dat is ook wel een dingetje, dat unracken... 100kg voelt als 10kg op backsquat, frontsquat wtf :') Voelt serieus even zwaar als 160-170 unrack backsquat ofzoSchamen voor 100kg front squat![]()
Als ik 100kg front squat zou unracken zouden mijn schouders denk ik al afscheuren...