Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst nog een suit die m'n powerbelly kan ondersteunenBelt, knee sleeves, straps, wrist wraps. Alleen nog aankomen en je bent officieel PL'er![]()
Lekker aan het groeien Chef !Terug een random workout van internet geplukt, van bodybuilding.com.
Wel een paar aanpassingen gedaan omdat t niet past in m'n hoofd
't Zag er zo uit:
Captain chair gestrekte benen: 2x10 +8kg
Ab crunch: niet gedaan omdat er een debiel op z'n gsm zat voor 15 minuten.
Superset:
Cable bicep curl x Tricep pushdown:
4x12
Superset:
EZ bar curl x Dumbb overhead tricep extension
4x10 voor ezbar
4x12 voor tricep
Superset:
Incline dumbb curl x ez bar skullcrusher
4x10
Superset:
Hammer curl x standing cable rope tricep extension
4x12 voor curl
4x10 voor tricep
Superset:
Overhead cable curl x tricep pushdown
4x12
Forearms keer de bovenkant en de onderkant, ken die spieren eigenlijk niet.
Is met reverse curl ofzoeits en je vingers strekken en samentrekken
Fototje:
![]()

nog nooit dit gewicht kunnen pakken, laatste rep duurde wel ffmaandag ga ik frontsquats killen! dan zijn die zaad benches terug in proportiehee voor een goede bench ben ik deze log niet gaan volgen potverdorie
Hij is een p*ssy die weights tiltWaarom heet je log pussyweights? Je DL en Squat zijn sowieso sterk en voor je leeftijd en gewicht al helemaal.
Dat ben ik ook.
Omdat ik niet gewoon sterk wil worden maar super sterk! Dus zolang mijn squat onder de 200 is lift ik pussyweightsWaarom heet je log pussyweights? Je DL en Squat zijn sowieso sterk en voor je leeftijd en gewicht al helemaal.
same

Komt van alle schouderklopjes die ik moet krijgen
Ben trots
Gaat dat lukken op je soep dieet? Zullen veel balletjes mogen inzittenOmdat ik niet gewoon sterk wil worden maar super sterk! Dus zolang mijn squat onder de 200 is lift ik pussyweights