Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Pff ik spuit gewoon wat en dat komt in ordeGaat dat lukken op je soep dieet? Zullen veel balletjes mogen inzitten![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pff ik spuit gewoon wat en dat komt in ordeGaat dat lukken op je soep dieet? Zullen veel balletjes mogen inzitten![]()

Robin houdt wel van veel balletjesGaat dat lukken op je soep dieet? Zullen veel balletjes mogen inzitten![]()

Daarom Ist een beetje mossel noch vis

Wie weet, vergeten vragen van de sint. Dus de kerstman is de volgende!Gewoon aan de anabolica Robin, hoe vroeger hoe beter.

Ik zet n safety standje en zak gewoon telkens tot daarGa je net zo diep als bij 100kg?
Hier heb je ook lui die gooien dat ding vol en zakken misschien 10cm ofzo.
Jij moet wel dikke poten hebbenIk zet n safety standje en zak gewoon telkens tot daar
Dus ja, 400 is even diep als 150

mn billen zijn nu 63cm omtrek
Geen idee of dat veel is.

Op deze foto had ik een taille rond 72cm denk ik, is ondertussen al een tijd geleden dat ik zo'n taille had tho :')Geen idee of dat veel is.
Ik heb genetisch al een dikke reet, dus ik focus me meer op upperbody. Ik hoop in maart-april 100kg te kunnen benchen![]()
Jij bent dus van de 1% clubOp deze foto had ik een taille rond 72cm denk ik, is ondertussen al een tijd geleden dat ik zo'n taille had tho :')
Dusja, misschien kan je daarmee iets schatten
![]()
Ik zet n safety standje en zak gewoon telkens tot daar
Dus ja, 400 is even diep als 150
Volgende week donderdag als ik tijd heb

Thanks