AndroidHealthClinic

Pussyweights opheffen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
Prima training, moest me klein beetje haasten want nog weg.

RDL:
5x5x120 ez pz

Lat pulldown ala Robin SS One arm row cable (focus traps):
4x12 SS 3x8

One arm row machine SS 45° Incline one arm row cable:
4x10 SS 3x10

Seated Smith machine OHP:
3x8x60

One arm cable row (focus lats) SS DB Chest support row:
4x12 SS 4x10

Thats it, geen tijd meer om nog ffjes iets van schouders te doen.

Foto
1600886928796.png

Ziezo, fotos zijn weer upgedate van deze week, been/borst/rug staat er weer op :)

Yoee

Zeker goede rug bro, strongpoint. Benen zijn ook al flink!

• #1.265
Ja ze staan sowieso op #1 op het lijstje dat ik niet ga skippen. Maar moet ze ook nog een beetje leren hoe ze werken.
M'n benen werken goed op zwaar, rug heeft liever wat volume maar armen? idk :(

En tbh zou het denk ik beter zijn moest ik ermee beginnen, maar vind het dan zonde dat de rest van de training dan weer zwak gaat zijn.

Ik heb ook geen flauw idee wat werkt voor mij tbh, progressie meten is moeilijk. Objectief kijken nog moeilijker. Ik zou gewoon een aparte arm dag erin gooien of het zo'n manier splitten dat je triceps niet na push hebt en biceps niet na pull.

Hoe bro het ook klinkt, elke huge ass botjebuilder heeft een aparte arm dag. Als je shit wilt laten groeien moet het gewoon prioriteit in je training krijgen, achteraan de training gaat het toch gehalf-assed worden naar mate de intensiteit van je gehele programma omhoog gaat.

• #1.267
Ik heb ook geen flauw idee wat werkt voor mij tbh, progressie meten is moeilijk. Objectief kijken nog moeilijker. Ik zou gewoon een aparte arm dag erin gooien of het zo'n manier splitten dat je triceps niet na push hebt en biceps niet na pull.

Hoe bro het ook klinkt, elke huge ass botjebuilder heeft een aparte arm dag. Als je shit wilt laten groeien moet het gewoon prioriteit in je training krijgen, achteraan de training gaat het toch gehalf-assed worden naar mate de intensiteit van je gehele programma omhoog gaat.
Zou ik armdag kunnen/durven doen op mijn enige rustdag? Dag erna is benen dus heb er weinig last van dan.

Zou ik armdag kunnen/durven doen op mijn enige rustdag? Dag erna is benen dus heb er weinig last van dan.
Kan als het je herstel niet in de weg zit. Rust is ook belangrijk. De vraag is ook of je Het systematisch zeven dagen in de week trainen kan kan opbrengen. Liever een schema van 4/5/6 dagen to a t volgen dan soms wel 7 soms niet.

Allicht weer een beetje bro maar tegenwoordig hoor je vrij veel profs roepen dat zij pas echt harde progressie maakte wanneer hun trainingsfrequenty en algehele volume omlaag werd gebracht (dan moet intensiteit wel on point zijn uiteraard).

• #1.269
Latere training. Voelde goed maar ben wel enorm moe.

Paused Benchpress:
5x6x77.5

Low Incl DB Press:
6x30
4x6x32 happy me :)

Seated Cable Flyes:
5x12

Decline Chest Press:
5x12

Beetje tricep

Yoe

• #1.270
Prima training, terug héél klein beetje misselijk/duizelig geworden tijdens mid training. Vooral lunges.

Deadlift:
5x5x165

Back extension:
12x60
12x65
12x70
Begint nu toch redelijk wat schijf te worden dat ik moet vastpakken :s

Walking DB Lunges:
3x20x30kg
duizelig na elke set :(

Incline Legpress (machine) partials SS Leg extension:
4x12 elk

Calf Raise:
4x12x45
oké volgende week naar 50.

Biceps

Yoee

Note: denk dat ik leg extension terug apart ga doen, kan niet even hard gaan met die superset erbij.

• #1.271
Terug een prima training.

Paused Benchpress:
2x6x77.5

Low Incl DB Press:
2x6x32

Seated Cable Flyes:
5x12

Decline Chest Press:
geskipt

Armen

Ben die 77.5kg nu wel al beu ondertussen... Volgende week eindelijk eens een ander gewichtje

Yoeyoe

Terug een prima training.

Paused Benchpress:
2x6x77.5

Low Incl DB Press:
2x6x32

Seated Cable Flyes:
5x12

Decline Chest Press:
geskipt

Armen

Ben die 77.5kg nu wel al beu ondertussen... Volgende week eindelijk eens een ander gewichtje

Yoeyoe

80 KG?

• #1.274
Lekkere training, jammer genoeg water vergeten... Na squats maar water gekocht :/

Squat:
5x5x150

Filmpje 1e set: nog niet gezien of depth goed was, kijk vanavond wel

Walking DB Lunges:
3x20x30
Terug duizelig na elke set...

Leg extension:
Tot 2x12x147.5 dan failure setjes met licht gewicht

Leg press incline machine:
2x10x125

Calf raise:
4x12x50

Biceps

Yoeeee

Goede squats.

De squatkoning ;) diep zat hoor!

Houdt je wel voor jezelf bij wat je doet voor je armen?

• #1.279
Houdt je wel voor jezelf bij wat je doet voor je armen?
Zaterdag staat het vast. Andere dagen zijn het 2 supersets. Maar log geen gewicht of reps of iets en is meestal waar ik zin in heb.
Vandaag was het:
Cable curl SS Preacher curl:
4x12 SS 4x10

EZ Bar Curl SS Seated DB Curl:
4x8 SS 4xF

Terug
Naar boven