XXL Nutrition

Pussyweights opheffen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Training van gisteren, eerste keer dat ik zo weinig moet benchen qua sets. Vind ik wel leuk :p

Benchpress paused 2s:
2x6x77.5

Low incl db press:
2x8x28
2x8x30
Heb nooit moeite met de gewichten zelf, maar 1x dat gewicht boven mn hoofd krijgen is t moeilijkste :(

Seated cable flyes:
5x12

Decline chest press:
4x10

Tricep

Cardio 20 min

---------------------------------------------------------------------

Training van vandaag, ook terug rustige 5x5 deadlifts. Vind ik niet leuk :(

Deadlift:
5x5x160 ezpz

Bulgarian Split Squat:
4x12x14 of 15
Love it, opeens kickt de moeheid in de beentjes erin, volgende keer mag wel wat zwaarder.
Doe ze met dumbbells en voorste voet ook op verhoogje voor dieper te kunnen.

Leg extension:
Opbouwen tot 2x10x147.5
Pijnsetjes met lichtere gewichten

Calf raise:
3x12x45
10x30

Bicep Tricep (lichtjes), 2 nieuwe oefeningetjes van bicep geprobeerd van ome Eugene Tao ofzo op Youtube. Love it :)

Cardio 20 min

Foto

1600446568330.png

Joww

Laatst bewerkt:
Prima benen pik
Skwats for the win

Training van gisteren, eerste keer dat ik zo weinig moet benchen qua sets. Vind ik wel leuk :p

Benchpress paused 2s:
2x6x77.5

Low incl db press:
2x8x28
2x8x30
Heb nooit moeite met de gewichten zelf, maar 1x dat gewicht boven mn hoofd krijgen is t moeilijkste :(

Seated cable flyes:
5x12

Decline chest press:
4x10

Tricep

Cardio 20 min

---------------------------------------------------------------------

Training van vandaag, ook terug rustige 5x5 deadlifts. Vind ik niet leuk :(

Deadlift:
5x5x160 ezpz

Bulgarian Split Squat:
4x12x14 of 15
Love it, opeens kickt de moeheid in de beentjes erin, volgende keer mag wel wat zwaarder.
Doe ze met dumbbells en voorste voet ook op verhoogje voor dieper te kunnen.

Leg extension:
Opbouwen tot 2x10x147.5
Pijnsetjes met lichtere gewichten

Calf raise:
3x12x45
10x30

Bicep Tricep, 2 nieuwe oefeningetjes van bicep geprobeerd van ome Eugene Tao ofzo op Youtube. Love it :)

Cardio 20 min

Foto

1600446568330.png

Joww
geil

• #1.246
Prima training. Veel progressie, vooral qua form.

Paused benchpress:
4x6x77.5
Zo 3x pw benchen is wel veel zeg :p Maar vind het wel leuk, minder leuk dat het pussyweights zijn.

Low Incl DB Press:
8x28
6x30
6x32
6x30
Hier vooral progress qua vorm, vorige post zei ik dat het moeilijk was om de eerste keer naar boven te krijgen. Beetje techniek gepruts en ging veel beter :) Ook ga ik vanaf nu hier evenveel reps/sets doen als ik op de benchpress moet doen.

Seated Cable Flyes:
5x12

Decline Chest Press:
4x10

Armworkout gekopieerd van @Strive4muscle maar dan kleine aanpassingetjes wat ik fijner vind.

DB Hammer curl SS Tricep extension (onderhands):
4x10 SS 4x10
Lang geleden dat ik hammer curls gedaan had, voelde nooit goed maar nu wel dus blijft erin.

EZ Bar curl SS One arm overhead tricep extension
4x8 SS 4x8

Preacher curl (1 arm) SS Overhead tricep extension rope
4x10 SS 4x12

Giant set: ez bar curl SS hammer curl SS tricep extension onderhands

En nog thanks @Strive4muscle voor de armworkout :p voelde heerlijk :) Blijft erin op zaterdag

En als laatste, sixpack komt steeds meer zichtbaar, nu ook gewoon relaxed rechtstaand :) Wel blij.

Yoeyoe

Laatst bewerkt:
Prima training. Veel progressie, vooral qua form.

Paused benchpress:
4x6x77.5
Zo 3x pw benchen is wel veel zeg :p Maar vind het wel leuk, minder leuk dat het pussyweights zijn.

Low Incl DB Press:
8x28
6x30
6x32
6x30
Hier vooral progress qua vorm, vorige post zei ik dat het moeilijk was om de eerste keer naar boven te krijgen. Beetje techniek gepruts en ging veel beter :) Ook ga ik vanaf nu hier evenveel reps/sets doen als ik op de benchpress moet doen.

Seated Cable Flyes:
5x12

Decline Chest Press:
4x10

Armworkout gekopieerd van @Strive4muscle maar dan kleine aanpassingetjes wat ik fijner vind.

DB Hammer curl SS Tricep extension (onderhands):
4x10 SS 4x10
Lang geleden dat ik hammer curls gedaan had, voelde nooit goed maar nu wel dus blijft erin.

EZ Bar curl SS One arm overhead tricep extension
4x8 SS 4x8

Preacher curl (1 arm) SS Overhead tricep extension rope
4x10 SS 4x12

Giant set: ez bar curl SS hammer curl SS tricep extension onderhands

En nog thanks @Strive4muscle voor de armworkout :p voelde heerlijk :) Blijft erin op zaterdag

En als laatste, sixpack komt steeds meer zichtbaar, nu ook gewoon relaxed rechtstaand :) Wel blij.

Yoeyoe
Leuk dat ik je heb geïnspireerd :p!

• #1.248
Heftige training. 2x overgeefseltjes moeten inslikken en steeds het gevoel dat ik out ging gaan.
Midden training muziek moeten veranderen naar rustige slaap muziek om beetje kalm te worden.

Squat:
5x5x145

DB Walking Lunges:
3x20x28

Bulgarian Split Squat (verhoog):
3x12x16

Incline legpress (partials) SS Leg extension:
5x12 SS fail
partials: eerste 25% en laatste 25% van een rep niet, dus enkel middenste deel

Even kleedkamer voor neer te liggen en bekomen

Calf raise:
3x12x45
10x30

Biceps

Cardio zat er niet meer in.

Foto
1600705651900.png

Joww

Hmm... verkeerd gegeten? Of lekker wat orals gepakt voor de training :p

(Brute squat jongske!)

• #1.250
Hmm... verkeerd gegeten? Of lekker wat orals gepakt voor de training :p

(Brute squat jongske!)
Geen idee, niks speciaals gegeten. Behalve deze keer warm eten smiddags ipv savonds alleen.

Squats waren niet zo spectaculair, waren ezpz. Toch bedankt :) Waarom is jouw log dicht?

Geen idee, niks speciaals gegeten. Behalve deze keer warm eten smiddags ipv savonds alleen.

Squats waren niet zo spectaculair, waren ezpz. Toch bedankt :) Waarom is jouw log dicht?

Geen zin meer om telkens hetzelfde te loggen. Ik ga wel lekker vooruit maar pas als ik echt heel anders ga trainen (of aas ga gebruiken) zal ik weer loggen. Tot die tijd ff niks :)

FF vraagje over je squatjes: nooit gedacht om wat hoger in reps te gaan als die 145 toch zo makkelijk is?

• #1.252
Geen zin meer om telkens hetzelfde te loggen. Ik ga wel lekker vooruit maar pas als ik echt heel anders ga trainen (of aas ga gebruiken) zal ik weer loggen. Tot die tijd ff niks :)

FF vraagje over je squatjes: nooit gedacht om wat hoger in reps te gaan als die 145 toch zo makkelijk is?
Neuh vanaf het begin dat ik powerlift altijd nieuwe fase begonnen met 5x5 en heeft altijd gewerkt. Is altijd dat het de 1e en 2e week oké qua gewicht is maar niet oké qua uithouding. Volgende week en de week daarna zal het grinden zijn.

Ahja begrepen, snap ik. Loggen kan soms wat beu worden, ben benieuwd naar de toekomst :)

Groot gelijk in wat je doet. Als dit werkt voor jou, gewoon blijven doen.

Ik blijf ook gewoon 3x per week zwaar squatten. Gaat goed tot op heden.

Ik blijf je gewoon volgen hoor, haha:joint:

Lekker volume, 5x5 met 3+ platen, doe het je niet na...

Zware squats or no squats

Lekkere squats ! ( jaloers ! ) 😇

• #1.260
Prima training, bench was 45-50 minuten bezet dus helemaal op het einde pas kunnen doen. Schema is er niet voor gemaakt dus ofc fails.

Cable Flyes:
om borst beetje op te warmen

Paused Benchpress (helemaal op het einde):
2x6x77.5 (heb maar 2x5 gekund)

Low Incl DB Press:
2x6x32
Hier wel goeie progressie op, blij mee. Werd tijd :) Eerste resultaten van het schema denk ik.

Seated Cable Flyes:
4x12x13.5 + 10x11.25+8.25
Ook progressie :)

Decline Chest Press Machine:
4x10x50
Hier ook progressie op

*hier bench dan*

Tricep + 1 oefening schouder als superset

Geen zin in cardio, dag heeft lang genoeg geduurd.

Foto
1600798497823.png

Yoee

Terug
Naar boven