Fitness Seller

Pussyweights opheffen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.283
Prima training, benches gingen enorm makkelijk.

Paused Benchpress:
6x6x77.5

Low Incl DB Press:
2x6x32
2x6x30

Seated Cable Flyes:
5x12x13.25 + 10x11.25

Decline Chest Press Machine:
4x10xidk

Nu vlug naar huis, geen tijd voor cardio want vergeten dat ik morgen een test heb...

Foto
1601406644420.png

Yoeeyoee

• #1.284
Hi

RDL:
5X5x130
ik wil deze eigenlijk eens doen met straps & evt belt maar na-ah. mag niet van mij.

Lat pulldown ala Robin SS One arm cable row focus upper back:
5x12 SS 3x10

One arm row:
4x10x50

Seated Smith OHP:
8x60
8x62.5
6x65

Chest support DB Row ofzo SS One arm cable row focus lats:
3x15x16 SS 3x12

Lateral raise:
idk

vgm nog 1 iets gedaan maar idk wat.

Yoee ben kapot........ kort nachtje

DJ is ook blij. Hij slaapt nu maar maakt morgen weer een video speciaal voor Den Robin:)

• #1.287
Oké training.

Paused Benchpress:
2x6x77.5
Kan niet wachten tot overmorgen om eindelijk eens iets anders te doen qua gewicht...

Low Incl DB Press:
2x6x32

Decline Chest Press:
5x10

Seated Cable Flyes:
5x12-15

Armen

Cardio 20 min

Yoe

Welke oefeningen doe je voor je armen?

• #1.289
Welke oefeningen doe je voor je armen?
Lange touwtjes hendeltjes tricep pushdown (onderhands) SS DB Overhead tricep dinges:
5x12 + 4x10

Lange touwtjes hendeltjes tricep pushdown (onderhands + normaal):
3x12-15 (tot faal onderhands, dan switch naar normaal)

Lange touwtjes hendeltjes bicep curl SS DB Bicep curl:
5x12 + 5xpijn

Hammer curls SS Lange touwtjes hendeltjes reverse curl:
4x10 SS 4x10

Misschien slecht van mij maar alles met een vaste bar (bv ez bar curl, straight bar...) krijg ik last van bij polsen/onderarmen ipv bicep vandaar liever de hendeltjes.
Oefeningen verschillen ook elke keer, focus op 2 goede supersets per groepje enkele keren per week en zaterdag wat langere armtraining.

Lange touwtjes hendeltjes tricep pushdown (onderhands) SS DB Overhead tricep dinges:
5x12 + 4x10

Lange touwtjes hendeltjes tricep pushdown (onderhands + normaal):
3x12-15 (tot faal onderhands, dan switch naar normaal)

Lange touwtjes hendeltjes bicep curl SS DB Bicep curl:
5x12 + 5xpijn

Hammer curls SS Lange touwtjes hendeltjes reverse curl:
4x10 SS 4x10

Misschien slecht van mij maar alles met een vaste bar (bv ez bar curl, straight bar...) krijg ik last van bij polsen/onderarmen ipv bicep vandaar liever de hendeltjes.
Oefeningen verschillen ook elke keer, focus op 2 goede supersets per groepje enkele keren per week en zaterdag wat langere armtraining.

ziet er goed uit. Ik zou zelf geen 15 reps doen maar dat is geheel persoonlijk.
Liever iets zwaarder en dan tussen de 8-10 reps zitten.

• #1.291
ziet er goed uit. Ik zou zelf geen 15 reps doen maar dat is geheel persoonlijk.
Liever iets zwaarder en dan tussen de 8-10 reps zitten.
Misschien kan ik wel de ene dag meer reps en de andere 8-10 inderdaad, zal het volgende week eens voelen :)

• #1.292
Wederom dizzy geworden tijdens training, denk dat het gewoon iets is wat ik moet accepteren... Niet leuk.
Heb daardoor wel kuiten + cardio geskipt :/ Was kapot.

Deadlift:
5x5x170

filmpje

Back extension:
12x60
12x70
12x75 lol zo goed als bodyweight :emo: best trots.

Walking DB Lunges:
3x20x30

Leg extension:
2x12x87.5
2x12x77.5
2x12x67.5
2x12x57.5
2x12x47.5

Calf raise + cardio geskipt

Ben kapot, wil dutje doen.

En misschien een rare vraag die misschien iemand weet: het lijkt alsof mijn hoofd het gewicht niet aan kan qua druk maar de spieren wel. Iets wat ik daar aan kan doen of gewoon sterker worden?

Yoe

Wat bedoel je met ‘mijn hoofd kan het niet aan’ ?

• #1.294
Wat bedoel je met ‘mijn hoofd kan het niet aan’ ?
Hoofd voelt alsof het gaat ontploffen. Of na een zware oefening krijg ik koppijn of oogpijn. Ademhaling is wel gewoon goed.
Desondanks zijn de spieren niet helemaal kapot (behalve leg extension) zoals ik heb bij chest training ofzo.

Hoofd voelt alsof het gaat ontploffen. Of na een zware oefening krijg ik koppijn of oogpijn. Ademhaling is wel gewoon goed.
Desondanks zijn de spieren niet helemaal kapot (behalve leg extension) zoals ik heb bij chest training ofzo.

Heb ik ook met extreem zware legpresses. Zal combinatie zijn van suboptimale ademhaling + load die zo taxing is op je CNS. Vrij weinig aan te doen als je all-out gaat, zeker op heavy compounds

Is een goeie vraag.is een bloeddruk kwestie en je lichaam probeert alles maar te reguleren. Je kan bovenaan de beweging ook trg opnieuw lucht pakken? Misschien doe je dit al?

heb ik ook wel eens last van. Bij mij is het meestal een teken van vermoeidheid/hard trainen.

Heb ik ook met extreem zware legpresses. Zal combinatie zijn van suboptimale ademhaling + load die zo taxing is op je CNS. Vrij weinig aan te doen als je all-out gaat, zeker op heavy compounds

hij doet ook verdomme 170 KG als werksetjes op de squat. Dat is wel een ‘aanslag’ op je lijf.

• #1.299
Wat kan ik nog meer doen aan de ademhaling? Neem al elke rep een prima hap adem, hou het in gedurende de rep en dan uit & repeat.

Is een goeie vraag.is een bloeddruk kwestie en je lichaam probeert alles maar te reguleren. Je kan bovenaan de beweging ook trg opnieuw lucht pakken? Misschien doe je dit al?
^^

heb ik ook wel eens last van. Bij mij is het meestal een teken van vermoeidheid/hard trainen.
Goh nja vermoeidheid zal het niet echt aan liggen denk ik, vannacht toch de volle 8u geslapen, vorige 2 nachten waren wel wat korter maar voel me niet moe (voor de training tenminste). Neig dan eerder naar hard trainen maar had er vroeger geen last van. Is iets van laatste 2 maanden

Wat kan ik nog meer doen aan de ademhaling? Neem al elke rep een prima hap adem, hou het in gedurende de rep en dan uit & repeat.

^^

Goh nja vermoeidheid zal het niet echt aan liggen denk ik, vannacht toch de volle 8u geslapen, vorige 2 nachten waren wel wat korter maar voel me niet moe (voor de training tenminste). Neig dan eerder naar hard trainen maar had er vroeger geen last van. Is iets van laatste 2 maanden

zijn er veranderingen in je leven? Misschien wat stress ofso. Kan ook een boosdoener zijn.

Terug
Naar boven