- Waardering
- 12.701
goed = goed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat vind ik ook!
DJ is ook blij. Hij slaapt nu maar maakt morgen weer een video speciaal voor Den Robin![]()

Lange touwtjes hendeltjes tricep pushdown (onderhands) SS DB Overhead tricep dinges:
Lange touwtjes hendeltjes tricep pushdown (onderhands) SS DB Overhead tricep dinges:
5x12 + 4x10
Lange touwtjes hendeltjes tricep pushdown (onderhands + normaal):
3x12-15 (tot faal onderhands, dan switch naar normaal)
Lange touwtjes hendeltjes bicep curl SS DB Bicep curl:
5x12 + 5xpijn
Hammer curls SS Lange touwtjes hendeltjes reverse curl:
4x10 SS 4x10
Misschien slecht van mij maar alles met een vaste bar (bv ez bar curl, straight bar...) krijg ik last van bij polsen/onderarmen ipv bicep vandaar liever de hendeltjes.
Oefeningen verschillen ook elke keer, focus op 2 goede supersets per groepje enkele keren per week en zaterdag wat langere armtraining.
Misschien kan ik wel de ene dag meer reps en de andere 8-10 inderdaad, zal het volgende week eens voelenziet er goed uit. Ik zou zelf geen 15 reps doen maar dat is geheel persoonlijk.
Liever iets zwaarder en dan tussen de 8-10 reps zitten.

best trots.Hoofd voelt alsof het gaat ontploffen. Of na een zware oefening krijg ik koppijn of oogpijn. Ademhaling is wel gewoon goed.
Hoofd voelt alsof het gaat ontploffen. Of na een zware oefening krijg ik koppijn of oogpijn. Ademhaling is wel gewoon goed.
Desondanks zijn de spieren niet helemaal kapot (behalve leg extension) zoals ik heb bij chest training ofzo.
Hoofd voelt alsof het gaat ontploffen. Of na een zware oefening krijg ik koppijn of oogpijn. Ademhaling is wel gewoon goed.
Desondanks zijn de spieren niet helemaal kapot (behalve leg extension) zoals ik heb bij chest training ofzo.
Heb ik ook met extreem zware legpresses. Zal combinatie zijn van suboptimale ademhaling + load die zo taxing is op je CNS. Vrij weinig aan te doen als je all-out gaat, zeker op heavy compounds
Wat kan ik nog meer doen aan de ademhaling? Neem al elke rep een prima hap adem, hou het in gedurende de rep en dan uit & repeat.Heb ik ook met extreem zware legpresses. Zal combinatie zijn van suboptimale ademhaling + load die zo taxing is op je CNS. Vrij weinig aan te doen als je all-out gaat, zeker op heavy compounds
^^Is een goeie vraag.is een bloeddruk kwestie en je lichaam probeert alles maar te reguleren. Je kan bovenaan de beweging ook trg opnieuw lucht pakken? Misschien doe je dit al?
Goh nja vermoeidheid zal het niet echt aan liggen denk ik, vannacht toch de volle 8u geslapen, vorige 2 nachten waren wel wat korter maar voel me niet moe (voor de training tenminste). Neig dan eerder naar hard trainen maar had er vroeger geen last van. Is iets van laatste 2 maandenheb ik ook wel eens last van. Bij mij is het meestal een teken van vermoeidheid/hard trainen.
Wat kan ik nog meer doen aan de ademhaling? Neem al elke rep een prima hap adem, hou het in gedurende de rep en dan uit & repeat.
^^
Goh nja vermoeidheid zal het niet echt aan liggen denk ik, vannacht toch de volle 8u geslapen, vorige 2 nachten waren wel wat korter maar voel me niet moe (voor de training tenminste). Neig dan eerder naar hard trainen maar had er vroeger geen last van. Is iets van laatste 2 maanden