Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Pest iemand anders
Ze zien er uit alsof iemand 3 maanden traintVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pest iemand anders
Ze zien er uit alsof iemand 3 maanden traintPest iemand andersZe zien er uit alsof iemand 3 maanden traint
Kan dat excuus niet blijven gebruiken
Je hebt toch gewoon push en pull oefeningen gedaan? Zoals bench press, zware rows, pull ups enzHet is lastig met gsm en echt poseren is het niet, gewoon de spier tonen die ik getraind heb.
Zal straks thuis eens kijken of ik een plekje heb waar ik "echte" poses kan doen.
Schouders krijgen wel oke aandacht denk ik. Armen heb ik verwaasloosd eerste 1.75 jaar.
Ben nu dus aan het kijken wat ik chill vind.
Hieronder is foto van schouder/armen op andere manier. Niet gelet om rug ook goed te poseren vandaar ziet die er zwakker uit dan andere fotos in log.
Bekijk bijlage 507389
Blijkbaar is mijn mmc zodanig goed dat ik de spier die je hoort te voelen het meest gebruik?Je hebt toch gewoon push en pull oefeningen gedaan? Zoals bench press, zware rows, pull ups enz
Hoezo heb je dan je armen verwaarloosd?
Je hebt toch gewoon push en pull oefeningen gedaan? Zoals bench press, zware rows, pull ups enz
Hoezo heb je dan je armen verwaarloosd?

Volgens mij zijn hier de meningen over verdeelt. Als TS zware pulls doet dan gaat hij met wat bicep curls echt niet ineens significant grotere armen krijgen.als jij wilt dat je armen groeien dan moet je ze ook trainen.
Van zware bench presses ga je geen dikke triceps krijgen. Van zware rows ga je geen dikke biceps krijgen. Ben jij de gelukkige waarbij dit wél het geval is? Dan zou ik m’n armen juist trainen want dan betekent dat je gruwelijk grote armen kunt kweken![]()
Volgens mij zijn hier de meningen over verdeelt. Als TS zware pulls doet dan gaat hij met wat bicep curls echt niet ineens significant grotere armen krijgen.
Dat zou betekenen als ik leg extensions erbij ga doen dat ik ineens significant grotere quads krijg, terwijl ik normaal alleen squat bijv. Nou volgens mij is dat echt niet zo maar wat ik al zei,
hier zijn de meningen over verdeel. TS zal het sowieso moeten gaan uitproberen, dan komt hij er vanzelf achter.

Stel je bent genetisch echt blessed. Dan kan ik me nog enigszins voorstellen om natural te blijven. Stel je bent een average guy en zal nooit echt groot worden natural, Gewoon die spuit erin dan.Als je geen wedstrijden wilt doen, waarom zou je? Risico op bijwerkingen, kwijtraken als je stopt... waarom niet tevreden zijn met wat je naturel kunt opbouwen?
Hangt van je doelen af. Ik zelf zal nooit de spuit erin steken. Omdat het niet past hij mijn doelen.Stel je bent genetisch echt blessed. Dan kan ik me nog enigszins voorstellen om natural te blijven. Stel je bent een average guy en zal nooit echt groot worden natural, Gewoon die spuit erin dan.
Die keus moet iedereen natuurlijk voor zich zelf maken. De één is gelukkig met een summerbody, en de ander gaat het hoger opzoeken naar een fysiek wat niet natural haalbaar is. Ik kan me in allebei de doelgroepen verplaatsen. Wel vraag ik me af, stel je zou als natural de potentie hebben om een lichaam van 100kg met 10% vet te behalen. Of dat nog steeds mogelijk is als je een langere tijd hebt gekuurd en weer off gaat. Of zal je test gewoon niet meer zoveel natuurlijk produceren.Hangt van je doelen af. Ik zelf zal nooit de spuit erin steken. Omdat het niet past hij mijn doelen.
Daarnaast: ooit ga je weer stoppen. En dan? Ik heb liever minder gains maar wel iets dat langer houdbaar is.
Ik heb niet Letse iets tegen aas of het gebruik er van. Ik vind wel dat er hier op het forum heel gemakkelijk over gedaan wordt. Beetje te makkelijk, bij veel mensen zijn de grenzen aardig vervaagd.
Ik ben momenteel 104 kilo met ik denk 13% ver ofzo...Die keus moet iedereen natuurlijk voor zich zelf maken. De één is gelukkig met een summerbody, en de ander gaat het hoger opzoeken naar een fysiek wat niet natural haalbaar is. Ik kan me in allebei de doelgroepen verplaatsen. Wel vraag ik me af, stel je zou als natural de potentie hebben om een lichaam van 100kg met 10% vet te behalen. Of dat nog steeds mogelijk is als je een langere tijd hebt gekuurd en weer off gaat. Of zal je test gewoon niet meer zoveel natuurlijk produceren.
Kijk dat is voor een naturel zeer mooie stats. Stel je hebt er nog leuke kracht naast op je compounds, krijgt vaak complimenten. Zal ik lekker naturel blijven en tevreden zijn. (Denk ik)Ik ben momenteel 104 kilo met ik denk 13% ver ofzo...
Ik ben 1,94, dus heel bruut zie ik er niet uit. Maar er zit nog wel wat rek in.Kijk dat is voor een naturel zeer mooie stats. Stel je hebt er nog leuke kracht naast op je compounds, krijgt vaak complimenten. Zal ik lekker naturel blijven en tevreden zijn. (Denk ik)
Als jij er tevreden over bent is het toch prima? Wil je veel groter worden en bepaalde risico’s daarvoor nemen, dan moet je kuren.Ik ben 1,94, dus heel bruut zie ik er niet uit. Maar er zit nog wel wat rek in.
Ik ben ‘bijna’ tevreden. 😂Als jij er tevreden over bent is het toch prima? Wil je veel groter worden en bepaalde risico’s daarvoor nemen, dan moet je kuren.
Dan lekker natural doorknallen.

Geen zin om de training te loggen, wat toch maar wat freestyle gedoe.
Belangrijkste is 3x6x132,5 rdl
En @Camelus, ik heb 1,5u in huis rondgelopen naar hoekjes waar ik kan staan voor oké sheep updeets maar niks gevonden
Dus hieronder het enige toonbaar is (INCLUSIEF GEEN KAAL HOOFD, maar was wel m'n haar aan het knippen dus allemaal haartjes in mn nek)
![]()
![]()
![]()
Ziezo. Road to 40cm armen gaat van start, nog lange weg te gaan.
klopt ben toch geen homo. niemand komt daar in de buurt